![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
עדכון:
ירדתי שוב לאוטו לסשן נוסף, להלן התוצאות.
ניצוץ תקין בכולם, פלאג שני מימין <כשאני מול המנוע> לא הפיל כח כשניתקתי כבל הצתה. פירקתי את הברנש החוצה, התגלה כמקורי של פיאט, ורטוב משמן שחור ודביק. ניקיתי קצת, כמה שיכולתי והרכבתי שוב, הבעיה חלפה לכמה שניות, והאוטו התחיל לעשן עשן אפור ומגעיל. נתתי גז לטורים גבוהים במשך 20-30 שניות, נראה שקצת נרגע העישון, אך התקלה חזרה. 1. האם ישנו תוסף מומלץ לניקוי תא השריפה משמן ופיח? כזה שלא יסתום לי את הפלאג החדש שוב? 2. רעיונות נוספים שכדאי לי לבצע לפני שאני מחליף את כל הפלאגים? אני רק תוהה, אם הפלאגים באמת חדשים, מה יכל לגרום לפלאג להגיע למצב כל כך עגום בפרק זמן כה קצר. מקווה שלא מנוע דפוק ![]() יאיר, תודה על התגובה. אין טחינה בשמן ולא כל אינדיקציה אחרת לאטם ראש מנוע שהתפגר. כמו"כ, לא נצפתה בריחת ניצוץ גם בחושך. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
תיבדוק בהנעה בבוקר אם יוצא לך עשן לבן כחול במעט שנעלם אחרי היתחמומות של המנוע במעט או היתחממות של המנוע לטמפ' עבודה אם מה שתיארתי כן קורה אז מדובר בגומיות שסתומים לגבי תוסף לא ניראה לי יעזור במצב כזה כיוון שיש חשד לבעיה במנוע ורק לאחר איתור ותיקון אפשר להכניס תוסף שינקה את הליכלוך שהיצתבר אבל אני תמיד היתי סקפטי (לא כמו הפירסומות נגד היקרחות גברית ) בנוגע לתוספים אלה עוד דבר לא הגיוני שניתוק כבל מפלאג בזמן עבודה של המנוע לא ישפיע על עבודתו כלל כלומר הוצאת פלאג מכלל עבודה תמיד תשפיע על עבודת המנוע כלומר לא יעבוד עגול עקב בוכנה אחת שלא עובדת בעני צריך לבצע בדיקת קומפרסיה בכדי לשלול בעיה גדולה יותר במנוע
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
תודה
דווקא יצא לי לעקוב אחר עישון בבוקר, לא ראיתי תופעות כאלה.
לגבי אבדן הכח, ברור שהמנוע לא עובד עגול, זו כל הבעיה. המנוע לא עובד עגול, הוא רועד ולא סוחב. כאשר ניתקתי חוטי הצתה חיפשתי לראות איזה מהפלאגים אחראי לכך שהמנוע לא עובד עגול. כאשר הגעתי לשני מימין ראיתי שאין הבדל אם הוא מחובר או לא, ומכאן הסקתי שהוא הבנדיט. לגבי בדיקות מעמיקות, אני כרגע מעוניין לתת פתרון מיידי, ולא להכנס לבדיקות שיגידו לי אם הלך המנוע או לא. זה לא יעזור לי כרגע. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לפי התאור שלך ברור שיש בעיה רצינית במנוע.
אתה כרגע מעוניין לתת פתרון מיידי. אבל אין כזה. נראה שהבוכנה מרימה שמן לצילינדר. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
עדכון ותודה.
דוד, תודה.
עדכון להיום. קניתי סט פלאגים חדש לפי ההוראות, והחלפתי אחד. שמתי שייבה נוספת על מנת להרחיק במעט את הפלאג. כרגע עובד יפה. נחכה לראות את ההתפתחויות. מה שכן שמתי לב, עישון <אפור, של שמן> מסיבי, בטורים גבוהים. סיבה? פתרון? בהנחה ואכן יש זליגה של שמן דרך גומיות השסתומים, או דרך רינג סיכה, מעבר לשמן 20W50 יעזור? לא מדובר במנוע חדש, וגם לא חזק לעומת פונטואים אחרים עם אותו מנוע. די חלש אפילו. ולכן אני לא כל כך חושש ממעבר אליו, השאלה היא אם יש סיכוי לאיזשהו שיפור. שוב תודה לעוזרים, אשמח להמשך עזרה על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר, בהוצאות הנמוכות ביותר. אל נא תכעסו עלי, אני פשוט תפרן מאוד בתקופה זו, ועם ידיים שלא פוחדות להתלכלך ולכן אני לא רץ לפתרונות האולטימטיביים באלפי שקלים. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
ממה שאתה מתאר זה נישמע כמו בעיה ברינגים אבל זה ניתן לקבוע בעזרת בדיקת קומפרסיה(את שאר הבדיקה אני לא אפרט מפעט סודות המקצוע
) אם מדובר גמומיות שסתומים את זה ניתן לקבוע או ע"י פירוק או ע"י בדיקת קומפרסיה כי אם הקומפרסיה תקינה אז יש חשד לגומיות שסתומים דולפות לגבי שמן סמיך יותר זה יכול לעזור אבל במעט מאוד אם בכלל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
יאיר היקר, כולנו פה כדי לא לשמור סודות ואם הם כבר שמורים אז פשוט לא להתבייש לחסוף אותם. לפותח השירשור - אם היתגלה בריחה של קופרסיה מה שעושים זה פשוט בדיקה שניקראת לחץ הפוך והיא נועדה לגלות מהיכן בדיוק הבריחה. במיקרה שלך כמו שיאיר ציין כניראה הבעיה היא טבעות הבוכנה של אותו צילנדר בעייתי. אם לא ניתגלתה דליפה אז תיאלץ להחליף גומיות שסתומים. אם אתה רוצה אתה מוזמן להגיע לאיזור חדרה ואבצע לך את ההחלפה שלהם בחינם. עלותם זניחה משהו כמו 20 שח. גם בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך אם צריך אתה מוזמן אבדוק לך.
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ESP רק בדגם הדינמיק? | pavelr | גרנדה פונטו - טכני | 2 | 18-08-13 12:27 |
| האם מנורות אלו מתאימות בדגם ELX מודל 2001 | Liorzam | פונטו - טכני | 2 | 27-05-10 16:23 |
| בעיית סל"ד בספייס SX60 2001 | Wiking | פונטו - טכני | 5 | 02-09-08 21:57 |
| בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 | Wiking | פונטו - טכני | 31 | 28-07-08 09:13 |
| עזרה בקשה בדגם פונטו.... | פיאט כללי | 2 | 19-01-07 09:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד