צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30
מה?!?
מאיפה הבאת את זה?
בכל הרכבים או לפחות ברובם הקאליפר נע על מובילים שהם מגורזים ומסביבם גומיות אבק (אקורדיון) על מנת לשמור על הגריז. כאשר הגומייה הזו ניסדקת או נקרעת לרוב הגריז בורח ואז ניכנס לכלוך שמקשה על תזוזת הקאליפר.
באמת מעניין אותי להבין למה אתה לא מכיר בעניין הגריז במובילים דויד...
|
הגומיות נועדו למנוע כניסת לחות ומים מנסיעה בשלוליות. ולא על מנת לשמור על הגריז. בזמן לחיצות על הברקס נוצר חום על הקליפר. חום זה גורם לגריז להתייבש ולהתקשות וגורם לפינים להיתפס. כאשר הגומייה הזו ניסדקת או נקרעת, ניכנס מים/לחות שגורמים לפין להחליד. גריז שמים במקומות שאין בהם חום רב. במקרה הבן שלי טיפל לפני החג בקליפר תפוס. שאלתי אותו הבוקר, אם גירז את המובילים אמר שלא. חשב שאני מסטלבט עליו.

בתמונה הגריז שייבש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.