צטט:
במקור פורסם על ידי Indiana Jones
שלום.
הקלאץ שלי קשה, וחורק בימים חמים. לפעמין במעבר לרוורס יש חריקה. וגם מפריד יחסית גבוה. (מספר סנטימטרים מהסוף).
הלכתי למכונאי, הוא בדק את מה שאמרתי וגם ביצע נסיעה מעצירה לא בהילוך ראשון. (לא זוכר איזה הילוך). הוא הציע לי את הטיפול הבא:
1. קלאץ של ולאועבודה עם חלק 1500 יתכן יותר יתכן פחות
2. משאבת קלאץ עליונהתחליף את שניהם ההבדל בעלות העבודה זניח
3. שמן גיר (הוא אמר בגלל שמפרקים את הגיר)לא חייבים לנקז את הגיר אם נישפך כי מוציאים את הכוסות של הציריות בשביל לחליף מחזירי שמן אז מוסיפים קצת זה לא סיפור
4. חגורת טיימינג (הגיע הזמן להחלפה) עלות עבודה סביב ה700 אני מעריך
5. רצועת אלטרנטור (יבשה)אם מפרקים טיימינג אז צריך לפרק את הרצועה בשביל גישה אז מדובר רק על עלות החגורה
שאלות:
1. כמה אמור לעלות טיפול כזה?
2. המכונאי הציע לי לא להחליף משאבת מים כדי לחסוך עלויות. אין נזילות מים- המפלס מלא ולא ראיתי ירידה בכלל בחצי שנה שיש לי את הרכב. מה דעתכם?החלפת משאבת מיים יהיה הדבר הנכון העלות של החלק נע בין 150-250 תעשה את זה אחרת תשלם כפול כשהיא תיתקלקל לפני שתיצתרך להחליף את רצועת התיזמון
3. יש צורך לעשות חריטה כשמחליפים קלאץ'? לא הזכיר את זה.מומלץ לפרק את גלגל התנופה ולקחת לחט שיבדוק שהוא ישר ויחרוט אם צריך זה יבטיח פעולה של הקלאצ ללא קפיצות
אני הולך לצפות בכל התהליך. אשמח לשמוע דגשים מיוחדים או מה לשים לב.
|
דגשים מיוחדים
תחליף את שתי משאבות הקלאצ ההבדל בעבודה לא גדול והשקט בליחיצה ופעולה חלקה מובטח רק תוודה שיגרז לך את הקדורית של משאבת הרגלית לפני שהוא מחבר אותה לדוושה
כל הסיפור הזה לא יצא זול כי יש לך המון דברים לעשות אך בכדי להבטיח פעולה תקינה ושקט לאורח זמן צריך לעשות את כל זה