מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי..תגיבו אנשים..!!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-01-11, 20:00   #1
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
נזילת מים ממקום לא ידוע

אהלן,
בדקתי שמן מים כמו כל שבוע היום וראיתי שהמים במינימום. פעם אחרונה שמלאתי הייתה גם בערך חודשיים-שלוש ומילאתי קצת במיכל העודפים (מיכל רוחבי אם זה משנה ולא זה שיושב בצד של הרדיאטור).
למיטב הבנתי לא אמור להיות לי חסר מים בכלל? כמובן שיש לי בקבוק פרפלו מהול בבגאז' אז השלמתי את החסר.

בדקתי את כל הצינורות ברכב והם נראים יבשים. אין שום טיפות על הרצפה, גם באזור משאבת המים הכל נראה יבש וגם בצינורות שעוברים בקיר האש.
חפרתי עוד קצת ושמתי לב לצינור המים שעובר למצערת, הוא מתפצל כזה לתוך צינור מתכת ולאזור שם מתחבר המזרק. באיזור הטרמוסטט.
אני לא רואה רטיבות באזור של הטרמוסטט.

כאן רואים את הצינור מתחבר למאין מפצל כזה:



אני חושד באזור הזה שהקפתי יש שם כמה טיפות:
אבל אני לא יודע אם זה מים, האזור שם ספוג בשמן מעל איפה שהקפתי והגישה קצת קשה שם.
האם עוברים שם מים בכלל? האם יש פקקי מים באזור האחורי?


נערך לאחרונה על ידי chesh : 17-01-11 ב 20:22.
chesh מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 20:31   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תופעה ידועה שהרי חום מנוע גבוהה מיבש את הטיפות הנוזלות וקשה לעקוב אחריהם
כשמגיע רף המים למינימום אין לחץ במערכת ואז הרטיבות נפסקת.
האיזור המתואר מתחת לטרמוסטט ואם זה משם אז פתח את הטרמוסטט ושים סיליקון וסגור.
המתן קצת שהסיליקון יתייבש.
הכיוון שלי רצויי למלא פרפלו לנסוע ברכב ואחרי נסיעה ארוכה ואז לפתוח מכסה מנוע ואפילו בטורים גבוהים השפן יצא ממקומו קח בחשבון שרדיאטור בין חיבורי הפלסטיק מועד לפורענות במיוחד אם לא החלפתה אותו.
כל החיבורים למיניהם לא להסתכל אלא העבר אצבע מתחת לצינורות לבדיקת נזילות במיוחד שהמנוע חם
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 20:52   #3
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
עשיתי בדיוק את מה שאמרת אחרי נסיעה, התמונות הם לאחר נסיעה.
כשהמנוע חם פתחתי את המכסה, נגעתי בקצוות של הצינורות והכל יבש. גם נראה שזה לא בא מהאזור שמתחבר אליו הטרמוסטט. גם מסביב כל הסיליקון יבש. נתתי עוד קצת גז מהמצערת ולא ראיתי שפריצים של מים או משהו בסגנון

אני חושד בפקק מים, קראתי עכשיו כמה הודעות בפורום האנגלי לגבי פקקי מים באיזור הזה:



או בכלל בפקק הנס קפה שיושב מתחת אך אני מאמין שאם הוא היה נוזל הייתי רואה טפטופים על הרצפה נכון?



כדי לפרק פקק נס קפה כזה צריך לפרק גיר נכון? אם כן אין לי את הידע הדרוש או את הכלים/זמן וכו'.
איך לבדוק את פקק המים? האזור נראה שם מאוד קשה לגישה.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 17-01-11 ב 21:07.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 20:54   #4
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אופס, רק עכשיו ראיתי שהפקקי מים הם מקדימה
האם יש גם מאחורה?

בכלל מקרה האם יש תופעות כאלה ואחרות אם פקק כזה נפרץ? כמו התחממות או משהו? כי הרכב לא מתחמם

נערך לאחרונה על ידי chesh : 17-01-11 ב 21:00.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 21:09   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מפקקים אתה תראה את זה בסופו של דבר.
בדוק את הרדיאטור בין חיבורי הפלסטיק אם יש שינוי בצבע .
מה שאפשר עוד לעשות אחרי נסיעה למלות מים מעבר לכמות ללחוץ על הדוושה לכמה דקות ולבדוק.
לבקשתך הסופי שבוע יורד גשם נמצא איזה שבוע יותר חם לטפל בטמבון.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 21:13   #6
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
בדקתי, כל פיפס ברדיאטור יבש
מזאת אומרת למלא מים לאחר נסיעה? הרי אם אני יפתח את הפקק כל המים יגלשו החוצה לא?
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 21:25   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
הסברתי בהודעה 2 מרוב שחם הטיפות מתייבשות לכן לא תוכל לראותם.
לחץ על המערכת אוליי תוכל לראות.
לאחר נסיעה המתן כמה דקות ופותחים פקק בצורה מבוקרת ולא במכה אחת כך שלא יגלוש
הוסף מעל הכמות ותן למנוע לעבוד על טורים גבוהים אוליי תמצא משהוא.
בדוק גם מהאזוז אם יוצא מים לאחר פעולה זאת כי אם לא החלפתה אטם ראש יש מצב
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 22:01   #8
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
כפי שטוען יאיר חברי קשה לאתר נזילות מים . תתכן נזילה ולא תבחין בה . המקומות הנפוצים הם בפקקי הקפה (ליד משאבת המים וליד הגיר , אכן צריך להסירו בכדי להחליף פקק זה . אני מנצל את המועד של החלפת הקלאטץ להחליף גם פקק קפה .

לענייננו , אני ממליץ לך להרים את הרכב או לחנות בשיפוע על המדרכה ולהסתכל באזור הראדיאטור . (ראדיאטור ישן נוטה לנזול ) ולהביט בכל חיבורי המים גם בראדיאטור וגם בטרמטסטט לשאריות אבנית .
השלב הבא הוא משאבת המים . ורק לבסוף פקקי המים . מכיוון שרוב הנזילות משם הם קטנות מאוד או התפרצות של ממש . אגב יש גם מלפנים וגם מאחור וכמובן גם בצדדים .

כמובן לא העלתי נושא של שריפת המים בתא בעירה .. נחשוב כרגע בצורה אופטימית

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 22:07   #9
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
אני מניח שהפיתרון בשלב זה הוא לגשת לחיים לבדיקת לחץ הפוך קוראים לזה?
או שעדיף שלא.. כי הבנתי שזה גם יכול לפרוץ מעברי מים, לפרוץ סתימות וכדומה
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-11, 22:19   #10
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
אני רואה שאתה רשלצי אז פשוט יותר שנפגש בראשון לקראת סוף השבוע אני אעיף מבט .
תן לי איזה הודעה ביום חמישי ככה בבוקר או אחר הצהרים מה שנוח לך ונחפש יחדיו .

אפשר לבצע בדיקת לחץ היא מזיקה רק אם משהו לא תקין או על סף אי תקינות . הם מעלים לחץ למידת הלחץ המקסימלי האפשרי במערכת לא מעבר .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
יום הטסות מסוקי 3D בקיבוץ עינת davidka אוף טופיק 1 02-11-10 12:34
נזילת שמן mishel27 פונטו - טכני 4 18-01-10 14:38
[מיני פרוייקט מצולם] קיבוע נגן MP4 לתושבת דיבורית מקורית stio רכב כללי 2 07-11-09 14:45
נורה אדומה לא ידוע באוטו. stas בראבו - טכני 5 18-03-09 01:31
תמונות מפגש מועדון פיאט, 24.02.06, קיבוץ יקום stio תמונות וסרטונים מאירועי המועדון 6 21-02-09 23:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:56.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד