מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קטנטונת


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-10-10, 22:32   #1
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
Angry מספר בעיות ברכב

ערב טוב!
היום נתתי גיחה לירושלים בסביבות השעה 5 בערב ולפני כן תדלקתי ב150 ש''ח שזה נתן לי קצת יותר מחצי מיכל או משהו באזור, איפסתי את המונה קילומטרים ואחרי החזרה הבית נגמר לי כמעט כל מה שתדלקתי ועברתי סך הכל 167 קילומטר שרובן המכריע היה דרך מהירה בכביש 1, וגם יש לי תחושה כאילו יש ירידה בביצועי המנוע, אולי זה פסיכולוגי מה אני מרגיש משהו כזה.
יש לציין שאמנם לחצתי קצת אבל רוב הנסיעה הייתה על 100 עד 120, אמנם עם הדוד המרעיש הזה שמורכב לי קשה להאזין למנוע אבל הצלחתי לשמוע מן רעש מוזר מהגיר או מהמנוע, יותר נראה לי מהגיר כי כשאני מוציא לסרק הרעש נעלם וגם שאני לוחץ על הגז הרעש נעלם, רק בזמן שאני בהילוך כלשהו יש את הרעש הזה כאילו משהו משתפשף במשהו, יש לציין שהחלפתי לפני חודשיים שמן גיר לסינטטי מלא ואטמו לי מחדש את מכסה ההילוך החמישי כי הייתה נזילת שמן משם.
הקלאץ' עבר בקושי 25 אלף קילומטר, יש למישהו כיוון מה יכול להיות הרעש המדאיג הזה?
אבל מה שהכי הלחיץ אותי זה שדרך חזרה מירושלים בירידות חום המנוע ירד לרבע ורק בסוף הירידות אחרי רבע שעה החום התייצב חזרה על חצי, יש סיבה לדאגה או שצריך להתחיל לחשוד בטרמוסטט?
יש לציין שהיה אוויר מאוד קר ואולי זה גורם משפיע על יציבות החום.
ובקשר לדלק אני חשבתי לעשות ניקוי לאינג'קטורים ולמזרקים?
זרקו כיוונים וסליחה על החפירה
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-10-10, 23:22   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
אתה רציני ?? 167 ק"מ על חצי מיכל?

ליאור, זה מטורף... זה כפול ממה ששלי אוכלת ואני נוסע גם 110 120 קצוב בבין עירוני. שלי עושה 330 ק"מ על חצי מיכל. משהו כזה. נראה תמוה. הדבר הראשון שעולה לי לראש לאכילת דלק מטורפת כזאת זה הממיר הקטליטי / חיישן למבדה. משהו שם נותן למחשב ההזרקה נתונים שגויים והוא מפצה במתן דלק הרבה מעבר לדרוש אבל היית אמור להרגיש שהאוטו לא נוסע, נחנק, מריח כולו מעשן שחור וכו'... מוזר...

בדקת חור במיכל...?

נערך לאחרונה על ידי davidka : 25-10-10 ב 23:25.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 01:45   #3
yakuza
Senior Member
 
האווטאר של yakuza
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: Fiat Punto HGT
הודעות: 140
לגבי הגיר: במידה והרעשים באמת מהגיר בדר"כ זה אמור לקרות בהילוכים גבוהים 4-5 והסיבה היא דווקא השמן הסינטטי המלא. אני אסביר למה - השמן הסינטטי דליל מהרגיל, בזמן נסיעה ממושכת השמן מתחם (העברת הילוכים וכו') והופך לעוד יותר דליל ולכן ישנם רעשים מגלגלי השיניים. מה עוד שבתיבות הילוכים ידיניות (לעניות דעתי) קירור השמן הוא ע"י אוויר, לא כמו באוטומט.
תנסה לשים לב אם הרעש קיים כבר בתחילת נסיעה. אם הוא מופיע רק לאחר נסיעה של כמה דקות אז זו הסיבה.
זה קורה לעתים די נדירות אבל עובדה שזה מנסיון אישי ואני לא רושם סתם.
מה צמיגות השמן גיר שלך?
__________________
Why drink and drive if you can smoke and fly
yakuza מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 16:45   #4
ronesbones
Senior Member
 
האווטאר של ronesbones
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
ירידת חום - נשמע כמו בעיית טרמוסטט תפוס במצב פתוח. הדבר גם יכול להוביל לצריכת דלק מוגברת כי המנוע לא בטמפ' העבודה שלו והמחשב מגביר הספקת דלק כדי לחמם אותו.
במקומך הייתי עושה ביקורת למערכת הקירור לפני כל דבר אחר.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה
ronesbones מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 19:37   #5
ohad_bravo
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 28
כל מה שקשור להזרקה יש רק מקום אחד באשדוד שאני סומך עליו בעניים עצומות.
יאיר קרבורטורים ברחוב העבודה באיזור תעשיה הקלה באשדוד
בחור מקצועי אמין מחירים הוגנים עם נסיון רב!
הכרתי אותו כשהייתה לי פיאט אונו (קרבורטור)
ועד היום כשיש לי בראבו (הזרקה).
ohad_bravo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 20:47   #6
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
דויד קח בחשבון שאתה עם מנוע 1250 8 שסתומים צנוע וביישן, אצלי זה 1800 שוקק חיים וצמא
גם בצריכת דלק מושלמת אצלי אני עדיין יצרוך הרבה יותר ממך.
לגבי החום מנוע הוסבר על ידי מביני עניין שזה תקין
אוהד אני ייכנס אליו תחילת שבוע הבא.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 21:19   #7
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
לגבי טרמוסטט לא יודע לגבי מביני עניין אבל גם אצלי בגולף שמתי לב לתופעה שבערב אחרי יציאה לכביש מהיר (דקה אחרי הנעה) לוקח הרבה מאוד זמן להגיע לטמפ' עבודה שלו.
בנוסף בזמן שאני מפעיל חימום ברכב, החום יורד טיפה מתחת לחצי במד חום.

אני לא סומך על טרמוסטט כזה, בחודש הבא מביאים לי טרמוסטט מקורי מאוסטריה (+ עוד כמה חלקים, המחירם הרבה יותר זול שם).
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 21:23   #8
quadx
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 80
אכן חום המנוע שנתקלת בו תקין, במכוניות חדשות המד חום מנוע אינו מראה את המצב האמיתי, שים לב שאם תניע רכב חדש בדרך כלל מד החום מזנק ישר לחצי כיאלו המנוע ישר חם למרות שהמצב אינו ככה.
בניגוד לפונטו HGT שם המד חום מנוע מראה את המצב האמיתי, וכאשר אתה נוסע בסביבה קרה בעיקר בלילה ובנסיעות בין עירוניות או דרכים מהירות, מן הסתם שהטמפרטורת עבודה של המנוע תרד בעקבות האוויר הקר מאוד שנשאב.
quadx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-10-10, 21:24   #9
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
אני גם עשיתי את הבדיקה הזאת למשך שבוע, בבוקר שאני יוצא בסביבות 6 בבוקר ועד להגעה לעבודה המנוע מגיע לרבע, בחזרה הביתה בסביבות שעה 2 או 4 המנוע כבר בחצי הדרך הבית בטמפ' עבודה.
כמה בעלי hgt אמרו לי שגם אצלם זה ככה ואין סיבה לדאגה.
לגבי צריכת דלק, עשיתי היום בדיקת 4 גזים ויש לי סטייה של 0.1 אחוז בגלל חור בצנרת, חיישן למדה תקין וגם ממיק תקין, מה שכן יש לי בק פיירים, אני מעריך שזה בגלל תערובת לא תקינה והדלק לא נשרף ומגיע לדוד ומתפוצץ שם
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-10-10, 11:19   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
גם אני חשבתי שזה אמור להיות ככה, שחום המנוע יורד מתחת לחצי. ואז החלפתי טרמוסטט, והוא נשאר תמיד על החצי. לא משנה אם קר או חם בחוץ.
כך זה אמור להיות.
אם הוא יורד מתחת לחצי, יש בעיה כלשהי (סביר להניח שזה תרמוסטט תפוס)

אגב, זה שלוקח לרכב קצת יותר זמן להתחמם בבקרים קרים זה בסדר, כל עוד הוא באמת מתחמם.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מספר בעיות בפונטו. trademark פונטו - טכני 10 13-10-10 00:36
מספר בעיות באונו פייר avishai אונו - טכני 8 28-07-09 09:36
מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT *ניר* פונטו - טכני 8 01-07-09 20:42
מספר בעיות באונו (ערוך) asaf123 אונו - טכני 11 11-06-09 18:57
פיאט אונו מספר בעיות... matanvip אונו - טכני 3 08-03-08 16:57


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:30.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד