![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
טוב, לא צריך לבזבז סימני שאלה/קריאה/נקודות.
1) גש למוסך לבדוק למה נדלקת מנורת לחץ שמן! דבר זה הוא לא תקין! 2) לא ממש הבנתי אותך לגבי חום. אתה אומר שאחרי כיבוי הרכב אתה ממתין מס' דקות, מפעיל סוויץ' אך לא מניע, ואז המחוג מראה 3/4? הבנתי נכון? אם כך אז זה תקין. (בזמן כיבוי משאבת מים נעצרת, עקב כך החום עולה.) 3) עדיף להשתמש בנוזל קירור מקורי, פראפלו בלבד! 4) לתקן נזילת שמן. 5) בהצלחה. * נערך לאחרונה על ידי Lexxxa : 24-09-10 ב 23:51. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: עכיכעי
הגלגלים שלי: 200225
הודעות: 28
|
תודה לכולם
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
תרשה לי ידידי lexxa לחלוק דעה אתך בנושא עם החום
כל מה שאמרת לגבי הסבר שהמשאיבה לא עובדת אני מקבל וזה אכן מעלה את החום אבל זה לא אמור לעלות את החום עד שלושת רבעי זה קורה אתי המצב שהוא תאר אבל המחוג עולה קוו אחד קטן או מקסימום שני קווים שלושת רבעי זה כבר חום גבוה מאוד אם הטרמוסטט תקין ואני מניח לרוב שכן אז אני מצביע על רדיטור לא נקי ולכן כל זה מתרחש ניקוי רדיאטור עשיתי לפני שבועיים במסגרת טיפול גדול עלה 220 שקל והחום הגבוה הזה מונע מהתנעה של הרכב כי זה לא בריא כאמצעי בטיחותי תנסה למשוך בעליות טורים ותראה אם כבר המחוג עובר החצי אז זה רדיאטור עם מעט מעברים סטומים תנסה לתת גז שזה חם תראה שהמחוג יורד קלות נערך לאחרונה על ידי ברא : 25-09-10 ב 01:55. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: עכיכעי
הגלגלים שלי: 200225
הודעות: 28
|
צטט:
המחוג עובר קוו אחד כל 10 דקות והמאורר עובד אין לכלוך ברדיאטור ??? תודה |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
זה אומר שיש לך משהו לא תקין מעברי המיים סטומים חלקית וזה גורם למאוור לעבוד במהירות הכי גבוהה ולזמן ממושך כמעט ולא נכבת נכון?
זה כמו לעשות לבן אדם סנטור לפני שעושים ניתוח לב אני מציע לך לנקות רדיאטור או להחליף טרמוסטט אפשר שניהם גם |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ברא, אתה צודק ידידי, אצלי החום היה עולה עד כמעט 3/4. אבל אצלי בבראבה המחוג קיבל נתון יבש ישירות מהחיישן, בספייס המחשב מנהל את תזוזת מד חום. עקב כך נראה לי שאתה צודק ויש צורך בבדיקה/חקירה של תקלה זו.*
אכן לא התייחסתי לנתון של ניהול מחשב בספייס, תודה ברא. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנוע מתחמם | Zakash | פונטו - טכני | 7 | 22-09-10 12:11 |
| שאלה לאיש מיקצוע... (רכב מתחמם לאחר החלפת מאוורר מנוע) | eidan26 | פונטו - טכני | 7 | 19-07-10 11:40 |
| מנוע מתחמם...פונטו דור 1 | i12z | פונטו - טכני | 10 | 15-05-09 22:22 |
| פיאט פונטו - מנוע מתחמם | lag5 | פונטו - טכני | 7 | 02-12-08 16:04 |
| נתקעתי עם האוטו. מנוע מתחמם, מאוורר לא עובד | stio | אונו - טכני | 17 | 24-04-08 18:55 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד