מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-01-10, 11:50   #1
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
דוושת ברקס קשה

טוב עשיתי חיפוש, פה ועוד כמה פורומים ולא מצאתי תשובה
אתמול דוושת הברקס התחילה להיות קשה, כאשר לא מניעים את הרכב היא פשוט אבן! לאחר ההנעה מרגישים שהיא לא יורדת עד הסוף, ובכל לחיצה על הדוושא שומעים רעש כמו ניפוח של משהו, כמו מפוח אוויר. לאחר כיבוי המנוע ניתן עדיין ללחוץ על הברקס ולאט לאט הטווח יורד והדוושה שוב הופכת לאבן.
האוטו עדיין עוצר כרגיל, אך ברור שמשהו לא תקין וצריך לטפל בו.
תודה רבה לעוזרים
ערן

עריכה:
מהידע הדל שצברתי מהאינטרנט על הנושא, הבנתי שהבעייה יכולה להיות ה"בוסטר" ואמרו לבדוק שהחוטים שמתחברים אליו תקינים
אם אני הבנתי מה זה הבוסתר נכון (העיגול השחור הגדול מעל דוושות ההילוכים בתא המנוע) ראיתי שיש צינור שמחובר אליו שנראה תקין מאיזור הבית מצערת,
ואז שמתי לב לחיבור שיושב באוויר באותו איזור. האם זה יכולה להיות התקלה? אני מקווה שזה הכל.
צירפתי תמונות של הצינור והיכן הוא ישב, אם מישה מזהה אותו ויודע למה הוא משמש ולאן לחבר אותו אשמח אם יגיד לי

__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"

נערך לאחרונה על ידי dodihob : 17-01-10 ב 13:05.
dodihob מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-01-10, 16:49   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
הקונקטור שצילמת לא קשור לעניין. זה קונקטור לשימושים שאצלך כנראה אין באוטו. (הצמת חשמל כנראה סטנדרטית בין כל הדגמים).

אל הבוסטר מגיע צינור וואקום, וצריך לבדוק שאין בו סדקים או קרעים. אופציה נוספת היא קרע בדיאפרגמה של הבוסטר.

זה שלאחר כיבוי המנוע אתה יכול ללחוץ בערך פעמיים ואז הדוושה הופכת לאבן זה תקין לחלוטין.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-10, 20:49   #3
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
בקשר לכבל, צודק לחלוטין. זה אותו מנוע של הפונטו הרציפה ולכן יש את הכבל שמעביר את נתוני ה-drive, reverse למחשב שהוא לא מחובר אצלי.
יום שלישי על הבוקר אני אצל חיים, נקווה שזה רק הצינור ולא הבוסטר עצמו
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-10, 23:08   #4
Michael
מנהל
 
האווטאר של Michael
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
זה תקין לחלוטין אני לא רואה איפה בעיה ?
אם אתה מכבה את האוטו ולוחץ ברקס כמה פעמים והוא נהיה אבן,זה הגיוני כי אתה דוחס כנגד המשאבה ואז זה נהיה אבן(או משהו בסגנון ). אבל אין לך מה לדאוג אתה יכול לעשות סקר בין כולם, וכולם יגידו לך אותו הדבר שזה המצב אצל כולם. אצלי זה אותו הדבר כשאני מכבה ולוחץ מספר פעמים הוא נהיה אבן.
__________________
הבית שלי SM Tuning
Michael מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-10, 23:16   #5
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
כן, אבל הוא התחיל לעשות רעש של אוויר בכל לחיצה,
והטווח של הדוושה התקצר, זה עדיין נשמע תקין?
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-01-10, 23:23   #6
Michael
מנהל
 
האווטאר של Michael
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: ספייס HGT
הודעות: 582
כן אין לך מה לדאוג, כל עוד אחרי הנעה הכל מסתדר זה תקין.
__________________
הבית שלי SM Tuning
Michael מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 00:24   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אם זה קורה רק שהרכב כבוי, זו לא תקלה.
הבוסטר לא עובד ולכן קשה לך ללחוץ לאחר שאתה "מדמם" את כל המערכת.

שוב, אם הכל תקין בזמן שהרכב עובד, אין מה לדאוג.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 15:32   #8
moty003
Senior Member
 
האווטאר של moty003
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: בית שמש
הגלגלים שלי: הונדה האצ'בק
הודעות: 359
הקונקטור שצולם שייך למחשב הרכב, אם אני לא טועה.
moty003 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-01-10, 16:12   #9
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
טוב, לכל אלה שאומרים שהמצב שלי תקין והפרחתם בי תקווה, אז אני עכשיו כמעט ובטוח שהמצב אינו תקין.
לחיצה חזקה וממושכת על הברקס גורמת לירידה בסל"ד לסביבות ה-500 סל"ד

מבעל מקצוע מקארספורום בנושא דומה:
בגלל שציינת שיש לך עלייה של טורים בלחיצה על דבשת הבלם -הגורם ככול הנראה הוא שוב מגבר הבלם הדיאפרגמה שלו נקרעה
והמנוע יונק אוויר לא דרך המצערת אשר בעיתו עולים סיבובי המנוע.-אך גם אין הגברת בלימה פניאומטית.


נראה לי אפשר ע"פ הסימפטומים שלי לשלול את ההבחנה (דיאפרגמה נקרעה) מכיוון שהסל"ד אצלי יורד,
לדעתי הגיוני בריחת ואקום, מכיוון שבלחיצה ממושכת על הבולם לא נוצר וואקום (האוויר בורח) - לכן השסתום החד כיווני נשאר פתוח (בנסיון ליצור וואקום) - מה שגורם לאיבוד אוויר מן המנוע ולירידת סל"ד
1. האם מה שרשמתי הגיוני?
2. מהיכן יכול לברוח הוואקום? רק מהצינור?
(ברור שעדיין אגש למוסך אך אני מנסה להבין את המערכת)
תודה רבה לכל העונים
מעניין כל הסיפור הזה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"

נערך לאחרונה על ידי dodihob : 18-01-10 ב 16:46.
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
HGT 2001 דוושת קלאץ עצלנית AUTOGO פונטו - טכני 28 31-01-10 04:40
תגובה/תגובת דוושת הגז בספייס (2001) רקובי פונטו - טכני 3 01-08-08 21:46
דוושת מצמד חורקת. simon377 פונטו - טכני 4 10-04-08 22:33
רעידות ברכב בעת לחיצה על דוושת הגז eliran_a אונו - טכני 3 01-04-08 17:25
דוושת קלאצ' נתקעת פורום הגראז' 6 03-07-06 15:47


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:40.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד