מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-10-06, 19:39   #1
Guest
 
הודעות: n/a
ויברציות מהגה כוח החשמלי בפונטו ספייס

שלום
במהלך עמידה במקום (כשהמנוע מונע כמובן) יש ויברציות מההגה כוח בעיקר כשהגלגלים ישרים, אם מסובבים את ההגה קצת, הויברציות נעלמות וחוזרות.
הויברציות והרעש מרגישים כהתנגדות או עבודה לא טובה של מנוע מכני.

במהלך נסיעה איטית זה עוד קיים, כשהמהירות עולה זה לא מורגש.

כמובן שאבדוק את הדבר במוסך, אבל האם מישהו נתקל בתופעה ? ויודע להכין אותי (ואת הארנק )

תודה
 
הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 19:48   #2
Guest
 
הודעות: n/a
זה כבר משהו חדש, עוד לא שמעתי על זה

אני אשמח אם תעדכן אותנו כאן לגבי הסוגיה המוזרה.
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 20:25   #3
Guest
 
הודעות: n/a
מניסיון יתכן וזה לא נובע מההגה עצמו.

מדובר בויברציות שמגיעות מהמנוע בגלל טורים לא יציבים או נמוכים מדי או אולי אחת מתושבות המנוע.

הטורים אמורים להיות יציבים על 900+-50 סל"ד ועם מזגן זה צריך להיות יותר קרוב ל- 900+. איך זה אצלך? איזה מנוע יש לך?

יש לבדוק מתי לאחרונה הוחלפו מצתים ופילטר אוויר של המנוע.

האם כאשר אתה בולם נניח בפתאומיות, הטורים נופלים ל- 700 או פחות ורק אחר כך מתייצבים? האם לחיצה עד הסוף על הברקס בזמן עמידה מגבירה את הרעידות?

אם הבעיה לא נפתרת יש לשקול ניקוי בית מצערת וסעפת יניקה
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 20:28   #4
Guest
 
הודעות: n/a
רגע, אז זה אומר שקנית את אחת מהפונטו שכתבת עליהן ? איזו ?
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 20:50   #5
Guest
 
הודעות: n/a
בסוף

לא הצלחתי למצוא ELX/CLUB ידנית סבירה ממודל 02-03, ואחרי חודש חיפוש התייאשתי.

קניתי FUN 2003 עם 75,000 ק"מ, שהיא קצת מוזנחת כרגע.

מהנסיעות שהספקתי לעשות עד עכשיו לא שמתי לצניחה של הטורים כשאני בולם, והם יציבים על 900 בערך במקום.
הויברציות מגיעות מאיזשהו מנוע שקשור להגה, זה קורה במקומות קבועים במהלך הסיבוב שלו, והעלאה של הטורים בסרק או שילוב הילוך לא משפיעים על התופעה.

מבחינת תחזוקה פינקתי אותה ב-4 דנלופים חדשים, Made in japan.
קבעתי למחר בבוקר עם חיים ממוסך שמשון לבצע יישור קו לאוטו, מבחינת התיעוד בפיאט הוא עבר טיפול אחרון אצלהם ב-40,000. אני מתכוון לעשות טיפול משולב 60,000+80,000 (טיימינג וכו'), יש לכם המלצות מיוחדות לטיפול מונע שלא מופיעות בטיפול המתוכנן שכדאי לבצע ?

המון תודה
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 20:58   #6
Guest
 
הודעות: n/a
להחליף את כל הנוזלים ברכב (קירור, שמן מנוע, בלמים)

אם אתה כבר במוסך אז תבדוק את עניין ההגה. המלצתי היא לבדוק את הנושא רק לאחר הטיפולים שבהם מחליפים מצתים ופילטר אוויר של המנוע (לשים רק מקוריים) (מומלץ גם להחליף פילטר מזגן).

מומלץ גם לבדוק צורך בהחלפת רצועת המנוע (אמורים לבדוק זאת בטיפול 60).

אגב, כמה עלו הצמיגים ?

נ.ב.: ממליץ לך לעשות כיוון פרונט כדי שהצמיגים הקדמיים לא ינזקו במהלך הזמן במקרה שהפרונט לא מכוון.

טיפים שיכולים לעזור לשמירה על ההגה:
- להקפיד על לחץ אוויר תקין בצמיגים
- לא לסובב ובמיוחד לא להחזיק את ההגה במצב מסובב עד הסוף
- להשתדל (וזה תמיד טוב) לא לפגוע במדרכות ולא לעלות עליהן (במיוחד עם הגלגלים הקדמיים)
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 21:18   #7
Guest
 
הודעות: n/a
תודה
רשמתי לי את הדברים, יחד עם נק' נוספות מהדפי טיפולים ששלחת לי במייל.

הצמיגים עולים 1100 ש"ח, וחבר ארגן לי אותם ב-900 למזומן.

אגב, בנושא בית מצערת וסעפת יניקה, האם כדאי לשים במיכל הדלק תוסף 44K ?
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 21:58   #8
Guest
 
הודעות: n/a
כן כידי להישתמש ב44k
כאשר יש רעדה בהגה מנורת מצבר או כל מנורה אחרת נידלקות
  הגב עם ציטוט
ישן 21-10-06, 22:06   #9
Guest
 
הודעות: n/a
אני לא בטוח ששימוש ב- K44 דרך הדלק יוכל מאוד להועיל. הבנתי שלשם ניקוי ראשוני צריך לשים אותו באינפוזיה ואחר כך כל איזה 10K ק"מ למיכל הדלק.
זה מצד אחד. מצד שני אתה טוען שהטורים יציבים ולכן נראה שלא צריך ניקוי באינפוזיה.
בכל מקרה, מומלץ מאוד לאחר אינפוזיה להחליף שמן מנוע+פילטר. לכן אם כבר אז כדאי שתעשה את זה במוסך לפני החלפת הדברים הללו.

מאוד יתכן שהחלפת מצתים+פילטר אוויר יפתרו את הבעיה.

מומלץ לבדוק גם את תקינות חוטי ההצתה.
  הגב עם ציטוט
ישן 22-10-06, 21:52   #10
Guest
 
הודעות: n/a
אם מ 40,000 לא הוחלפה רצועת התיזמון, אני חושב שמאוד כדאי להחליף אותה.
ההמלצה של היצרן היא לבדוק ב60,000 (שזה אומר להחליף).
תאמין לי שעדיף לך להוציא את הכסף עכשיו, לא משהו רציני בכלל, מאשר לבכות על המנוע אם חס וחלילה הרצועה תיקרע.
  הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד