![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 6
|
הרכב מגיע לחום מסויים ונכבה
שלום לכולם
יש לי בעיה ברכב שלי שפשוט משגעת אותי יש לי רכב פיאט אונו S60 שנת 94 ונפח מנוע 1100 הבעיה כשהרכב מגיע לחום שני פסיקים מתחת לחצי הוא מתחיל לקרטע ונכבה וככה זה כל הזמן ואם אני לוחץ על הגז אז הוא נתפס ולא נכבה מה יכולה להיות הבעיה? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
האם דוושת הגז נהיית קשה?
האם זה קורה גם כשהרכב עומד במקום?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 6
|
דוושת הגז בסדר גמור והרוב זה מתי שאני עומד אם אני נוסע והחום עולה אז לא קורה כלום כי הרכב בתזוזה אבל אם אני עומד והרכב לא זז והחום עולה אז זה מה שקורה
ניסיתי להחליף מודול אבל גם זה לא עזר מה יכולה להיות הבעיה? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
בהנחה ומדובר בהזרקה חד נקודתית - תנסה לנתק את הכבל שמתחבר לחיישן בית מצערת כשזה קורה.
אם הפרפר לא נתקע, אני מניח שמדובר בבעיה חשמלית כלשהיא. אבל באמת שזה על סף הניחוש כשזה דרך האינטרנט.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
יש ברז טרמי שממוקם על הסעפת יניקה,
אצלי זה סוגר מעבר ואקום שמרים טורים כשהמנוע קר.אצלך זה "אוטומחשב" אבל ניראה לי קשור לבעיה.בדוקבכיוון,ועדקן.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו
הודעות: 6
|
הלכתי למוסך ואמרו לי שהמודול זאת הבעיה בגלל שמתי שהמנוע מתחמם אז חוט נוגע בחוט משהו כזה ניסיתי להחליף מודול ולא עזר אני כבר לא יודע מה לעשות?
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אני חושב שתקלה בחיישן בית מצערת.
ממליץ לגשת למוסך המתמחה בהזרקות ולא למוסך כללי. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
|
ברגע שמתגלה בעיה במערכת המחשב של האונו זה סיוט.
היה לי בדיוק את אותו הרכב (94, 1100 הזרקה). אצלי שהיה מדובר במודול הקטן שיושב על המפלג (דיסטריביוטור), לא תמיד החלפה שלו פתרה את העניין. קודם כל בדוק שהחיווט שלו תקין. טיפ נוסף - יש מודולים סיניים זולים כאלו שעולים כ-70 שקלים, ושווים בדיוק כך. אני אישית קניתי אחד כזה והחלפתי אותו פעמיים בחנות מכיוון שהוא לא היה תקין ובסוף התייאשתי וקניתי את המקורי (יקר יחסית, עלה כ250 שקלים) והופ הרכב חזר לעבוד כרגיל. בעיה נוספת שהייתה לי בסיגנון הייתה בחיישן הטמפ'. אצלי הוא עשה בעיות דווקא בהנעה, לא היה משדר אות נכון למחשב הרכב ולכן לא היה מעשיר תערובת במנוע קר והרכב היה נכבה. יכול להיות שאצלך זה ההפך, הוא שולח אות לא נכון במנוע חם. העלות שלו נמוכה (עד 100 שקלים) והחלפה שלו פשוטה ביותר (מפתח 13 אם אני זוכר נכון, מבריגים אותו החוצה ומחברים את החדש - לא לשכוח לנקז אוויר ממערכת הקירור לאחר מכן, וכמו כן לשחרר לחץ ע"י פתיחת פקק המיכל לפני ההחלפה). אפשרות אחרונה שאני חושב עליה זה אחד מהחיישנים על "ראש" ההזרקה עצמו. מכיוון שזה קורה במנוע חם, אני פוסל את מנוע הצעדים שתפקידו לדמות "צ'וק" במנוע קר. יתן כי חיישן מצב המצערת מזייף. קודם כל - עשה חיפוש בפורום, רפי לין רשם פעם איך לאפס את המערכת הזרקה של האונו המדוברת - יכול להיות שזה יעזור. אם זה לא עוזר, לצערך, מעטים עד כמעט לא קיימים המקומות שיתעסקו עם המערכת הזרקה של האונו, ולרוב מעדיפים לקנות את ה"ראש" של המערכת מפירוק, ולהחליף את כולו.
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
|
|
|
|
|
#9 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
סבובי מנוע בסרק
עמוד עם מנוע פועל (ומזגן כבוי), הרם מכסה מנוע ושים לב אם התופעה מתחילה עם תחילת פעולת מאורר הרדיאטור ועדכן אותנו.
יתכן שמנוע הסרק אינו תקין (או הפיקוד החשמלי אליו) ותחילת פעולת מאורר הרדיאטור, שצורכת זרם חשמלי גבוה ומעמיסה האלטרנטור) גורמת לירידת סבובי המנוע ומנוע הסרק שאינו פועל לא מפצה מייד בהעלאת סובי הסרק. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
שלום ושנה טובה.
רפי הוא אמר שזה קורה שני קוים מיתחת לאמצע(על השעון)הרבה ליפני שהונטה ניכנסת.לכן אני חושב שמדובר על אחד מהברזים טרמים שעל הסעפת.אולי תגיד מה תפקידם במנועמחשב ניראה לי שזה צריך להיות הכיון,שנה טובה ופוריה לך ולכול חברי הפורום.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הזמנת תושבות מנוע ל HGT מחול | farmalot | פונטו - טכני | 10 | 30-06-11 20:20 |
| רכב מקרטע ונכבה ספייס 2003 8V | ran | פונטו - טכני | 1 | 07-06-09 12:38 |
| פתאום הHGT מגמגם ונכבה בסל"ד סרק.. יד רעיון? | agent5 | פונטו - טכני | 22 | 26-12-08 17:34 |
| פיאט פונטו ELX 2001 כשהדלק מגיע ל 1/4 מיכל הרכב מתחיל לקרטע! | Federbush | פונטו - טכני | 2 | 17-03-08 11:44 |
| ויברציות בסל"ד מסויים | פורום הגראז' | 1 | 29-11-05 23:07 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד