![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
הבעיה עם נוזלי קירור זה יותר במנוע עצמו ופחות ברדיאטור שאפשר להחליף. נוזלים לא איכותיים, לא נכונים, מעורבבים בנוזלים מסוגים שונים וכל מני בעיות אחרות - זה מה שגורם למעברי מים במנוע להיסתם ולמנוע להתחמם וללההרס.
אז גם עם רדיאטור חדש כדאי לך מאוד לנקות את כל המערכת ולשים פראפלו - כדאי מאוד פשוט כי זה מוכח שפיאטים שנסעו עם זה קבוע לא עשו בעיות, ובגלל שזה עולה גרושים. אם תחסוך את זה, כמה כסף יצא לך?
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
|
|
|
|
|
#12 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
קצת מידע על נוזל הקרור המקורי של פיאט - פאראפלו
קיבלתי המידע הזה מהמחלקה הטכנית של פיאט שנותן קצת פרטים על הפאראפלו:
חשוב מאוד ! נוזל קירור המומלץ ע"י היצרן הותאם למנועים אלו. בפיאט קיימים שני סוגים אחד פארפלו כחול(11) שאכן מעורבב עם 50% מים מזוקקים והשני פרפלו UP שהוא נוזל אורגני (צבעו ורוד) ישנם המון סוגים בשוק אך צריך לשים לב שהם לא סתם מים עם צבע אלא באמת מבצעים תפקיד של: 1 דחיית קורוזייה 2. מניעת הקצפה 3. מניעת קפאון 4. הגדלת נקודת רתיחה. חשוב מאוד להקפיד על 50% ולא עלול להיווצר סתימות , לכן מי שלא מכיר את הכמות של מערכת הקירור שלא יבצע. כמו כן חל איסור לערבב סוגי נוזלים . בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 02-09-14 ב 14:54. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
מה ההבדל בין הכחול לאדום?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
ההבדל בין נוזלי הקרור פאראפלו
תשובת המחלקה הטכנית של יבואן פיאט לשאלתך:
משנת 2007 התחילו להגיע רכבים ואט אט הוכנס נוזל קיפאון זה לכלל רכבי פיאט אלפא... כיום כל הרכבים עם פרפלו אפ. ההבדל מבחינת החומר הוא שפארפלו UP הנו אורגני והפרפלו 11 לא. לכן אין לערבב את החומרים ללא שטיפה יזומה של המערכת. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
זאת אומרת שהכחול כבר אינו בייצור?
אם אני מבין מדבריך נכון יש יישור קו של איטלקיות עם הנוזל האדום. במילים אחרות אם כבר מחליפים נוזל קירור כולל שטיפת מערכת עדיף לשים אדום? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| התחדשתי בפיאט אונו 93' 1.1 - תמונות וייעוץ בטיפול | edan | אונו - טכני | 13 | 24-02-11 02:03 |
| התחדשתי בפיאט | Dark-Side | פיאט כללי | 5 | 07-08-10 13:54 |
| סלקל בפיאט פונטו גרנדה | ish | רכב כללי | 3 | 16-06-10 09:07 |
| התחדשתי בפיאט 500 | shaig | פורום המועדון | 12 | 23-03-09 09:38 |
| היי לכולם אני חדש פה!!! היום התחדשתי בפיאט ספייס 2002 ELX ! | מועדון פיאט ישראל | 3 | 26-05-06 01:39 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד