![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אני לא חושב שאתה בכיוון הנכון של גורם התקלה.
בה"פ כתבת " הרכב עבר ראש מנוע לתחושתי העבודה לא תקינה ולראיה בעל המוסך שעשה ראש מוכן לספוג את עלות התיקון שתעשה במוסך אחר. " לא נראה לי שזאת אכן ראיה. לצערי אני חייב לכתוב לך, שלא נראה לי. יש סיבה אחרת. מה, הוא הודה שהתיקון לא צלח ?. אם כן למה שלא יחזור על התיקון ?. מה לדעתו הבעיה ?. לגבי התיקון אצלי, לא אוכל לנפק לך חשבונית כי סגרתי את התיק. לגבי מוסך שייבצע אין לי בעיה. אדבר מחר עם חבר שלי בעל מוסך למכונאות וחשמלאות רכב. אבל שוב לא נראה לי שהבעיה בראש המנוע. ועכשיו לטיפ' שעלול לפתור לך את הבעיה. כתבת, "נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל". נסה להוריד שוב את חיישן החום, פתח את מכסה הרדיאטור, מלא נוזל קירור עד הסוף. הכניס מברג דק יותר מהחיישן לחור, נקה משם את האבנית. נראה לי שהחיישן לא מקבל סירקול ראוי של נוזל הקירור. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
תראה, אם זה היה אקראי הייתי שמח להסכים איתך שזה יכול להיות בכיוון של הטיפ שרשמת.
אבל זה לא אקראי , זה חוזר על עצמו בצורה עקבית ובנסיעה אני כבר יודע מראש מתי יפול המד חום. בנוסף זה שנכבה הרכב הבוקר למרות שלא הצלחתי לשחזר יחד עם עוד בעיות שצצו אחרי הראש. (לדוגמא רעידות חשידות בסרק (מד סלד יציב אבל מריח כמו בעיית תערובת או חדירה של אוויר) הרכב היה פעם נוספת אצל המוסך אחרי הראש - הוא פשוט לא מצליח לעשות עבודה כמו שצריך מה לעשות. גם הוא כבר מבין את זה והסיק את המסקנות - אבל באמת אני נפעם כמה קשה לתקן ראש מנוע (לא להחליף מנוע) של פונטו 16 שסתומים או כמה חסרים אנשי מקצוע פשוטו כמשמעו. אני לא רוצה להוסיף על זה עוד - היו עוד בעיות מביכות שבעל מקצוע בחיים לא ישחרר רכב ככה כי ישרף מנוע שאני גיליתי בדרך הביתה, לכן יש לי הרגשה חזקה שלא נעשתה עבודה טובה. זה לא רק על סמך הנדנודי טמ"פ. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
זו לא עבודה קשה לתקן ראש מנוע הכוונה שלי היא שזה לא מדע טילים
צריך ידע וידים לכל העבודות האלה ממה שאתה רשמת עכשיו זה נשמע שהמוסך לא עשה נסיעת מבחן כי אם היה עושה אז הוא היה עולה על זה תנקז אוויר מחר ותיראה אם יש אוויר אם יש אוויר אז זה אומר שניכנס ממקום לא ידוע כמו פריצה בראש /אטם ראש או יותר גרוע בלוק סדוק ותיבדוק את החיבור למד החום מנוע כלומר החוט שלו שהוא שלם ולא חסוף ונוגע בגוף באיזה מקום עוד בדיקה אתה יכול לפתוח בזהירות את מכסה המים כשהמנוע מונע וליראות אם יש בועות שעולות אם יש בועות אז יש לך אחת מהבעיות שרשמתי מקודם
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יאיר , במסגרת הידע של חובבן שיש לי עשיתי זה מכבר את הבדיקות שציינת.
אני לא זיהיתי כניסת אוויר למערכת , כנראה שצריך בדיקת ליקג' כמו שצריך כדי לשלול. הגעתי למסקנה שצריך להכניס פה בעל מקצוע לעניין , לא רק כדי לחפש את הבעיה אלא גם לפתור אותה. אולי במזל אני אצליח למצוא רמז להבעיה אבל כנראה שאני לא אוכל לפתור אותה. הבעל מקצוע פשוט חיפף זה הכל, כשמטפלים במוסך קטן בהמון רכבים במקביל מפספסים בדרך והאיכות נפגמת. כנראה שהוא לוקח את זה בחשבון כחלק מההוצאות האבודות שלו - זה כבר פחות מעניין אותי אני מסתכל קדימה ואני סורק אחרי בעל מקצוע שיגמור את העניין הזה אחת ולתמיד. כאמור עד עתה ההמלצות לא פגעו (פרט לשמשון אבל עם שמשון אני סיימתי באופן עקרוני לפני שנתיים, עד אז הייתי מאד מרוצה אבל זאת החלטה עקרונית להסתדר בלי מורשה יבואן ברכב בן יותר מ 10שנים , יתכן שזאת טעות אבל זה לא הגיוני שאין בעלי מקצוע שיודעים את העבודה) |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
צטט:
כולם מדברים המון זה פשוט מחלה - אפשר לחבר אותם לטורבינה ולהפיק חשמל. אני מחפש מוסכניק שיתיישב על הכסא נהג ויבין שהקפיצות טמ"פ לא תקינות למרות נעילה בסוף ולא יספר סיפורים שזה בסדר. יש עוד כמה סימנים חלקם רשמתי למעלה שמי שמכיר פיאט יבין שמשהו לא תקין ונשאר לו רק למצוא מה - אני מצפה ממנו להבין ולהצביע לכל הפחות על הסימנים שאני מבין תוך רבע שעה של סיבוב באוטו. אם הוא לא מסוגל הוא לא מכונאי פיאט כמו שמכונאי פיאט צריך להיות , הוא סה"כ עוד מוסכניק מיני רבים מדי. נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 02-04-14 ב 17:21. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2012
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 19
|
קראתי את הייאוש שלך gibson
אני בטוח שתמצא איש מקצוע אמיתי אני גם יודע שזה לא יהיה קל בתרבות של "אני חכם, אני יכול אני גיבור כל כך גדול הכל אני, אני הכל אני חזק, אני בתוך בועה........ שרובם פותחים את המכסה מנוע ורואים שטרות של כסף במקום לראות את הבעיה עצמה ולנסות לפתור אותה זו הופכת להיות בעיה מורכבת בפני עצמה |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
יכול להיות שהבעיה עם קריאת החום היא בעצם השעון עצמו תיקנה שעון חום חיצוני עדיף אפשר חשמלי או מכאני מה שבא לך תעשה את קומבינת החיבור כך שיהיה מחובר לפני הטרמוסטט ככה תידע מה הטמפ של המנוע כמו שהיוניט קוראת ואם טין קפיצות בשעון החיצוני ובשעון הרכב יש אז הבעיה יא בשעון הרכב כמובן אפשר לפרק ולבדוק היתנגדות זה יותר פשוט
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יאיר - עקבתי אחרי הטמ"פ גם עם המחשב כשהוא מחובר ואכן יש נפילות טמ"פ.
אגב עקבתי עם המחשב גם בנסיעה אחרי הטמ"פ - השעון תקין .. התגדות כבר לא רלוונטי כי החלפתי חיישן לחיישן חדש , בקודם בדקתי התנגדות עם המנוע קר וחם ונראה תקין. מה שחששתי שהחיישן מזייף בשינוי ההתנגדות ולכן החלפתי. החיישן החדש מראה את אותה התנהגות בדיוק (קפיצות באותן נקודות על הדרך , שום דבר לא אקראי) אקיצר זה לא החיישן, זה גם לא השעון וכנראה גם לא המחשב. זו בעיה מכאנית כלשהיא ואני משייך אותה לאוויר שפורץ דרך מקום אחר במקום דרך הפין העליון של הטרמוסטט ולכן המים ברדיאטור לא מתחממים מספיק וגורמים לנפילה כשהטרמוסטט נפתח והם מגיעים לראש. רון - הכל בסדר שאילו יהיו הצרות שלי. המכונאים הכושלים הם שלא בסדר - בעלי מקצוע עלק, אני באמת מרחם על אנשים ששופכים את הארנק במוסך ולא מבינים במכונאות כלום, טרף קל הרבה פעמים לתת רמה של אנשים. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
טוב אני מרים את הכפפה,
מי שמכיר מוזמן להביע דעה (מבוססת עובדות בלבד כמובן - עדיף עם ניסיון לא בטיפולים שוטפים אלא בתיקונים סבוכים) , למרות שאני מזמן כבר ירד לי מהמלצות שהתגלו כבדיחות משוגעות. מסתבר שמוסכניקים למדו להשתמש באינטרנט כפלטפורמה שיווקית והם שולחים מטופלים שלהם לרוץ לרשום להם חוות דעת חיובית על שטויות. כל הרשת מלאה בהמלצות כאילו מישהו המציא את אמריקה. בהיי טק להיות תותח דורש להיות תותח, אין פשרות -אף אחד לא ימליץ על עיוור כי הוא יורה לעצמו ברגל ומרים על עצמו חרב פפיות. אני מסתכל על תחום המכונאות בלגלוג אחד גדול , תת רמה. עלו שני מועמדים בינתיים : מוסך תלתן פיאטון יאללה חברים - שוט. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
עדכונים למעקב -
היה לי שבוע עמוס בעבודה לפני החג אז לא עשיתי הרבה עם האוטו אבל מסתבר שהתחושות שלי צדקו. פעם נוספת השבוע הרכב הניע ואז דומם. הפעם נרשמה תקלה - p300 , p301 לא צריך להסביר לי את מהותן. רק לידיעה - פריצת הראש המקורית לוותה באיבוד ניצוץ. אין הרבה מה להוסיף למי שהיה סקפטי משהו בראש מנוע לא היה תקין - נפילות טמ"פ לא מוסברות עד להתכנסות הן כנראה סמפטום מקדים, ההסבר שרשמתי בשרשור הוא על דעתי בלבד - אין מקור מוסמך לזה, אחרי שיפורק הראש אני מקווה שאני אצליח לאושש את זה. אמשיך לחפש מוסך טוב לא מורשה יבואן בשבוע שאחרי החג, כאמור עדיין לא מצאתי. מגוחך אבל זה המצב. רפי איך מוסך תלתן ? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת יוניט מאוורר 2 פינים ליוניט 3 פינים | matansab | פונטו - טכני | 4 | 23-09-12 11:48 |
| יוניט שעון לחץ שמן | אלעד ס | 127 - טכני | 17 | 04-08-12 11:28 |
| יוניט מאוור | s_nadav | פונטו - טכני | 18 | 14-06-09 02:50 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד