מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-01-13, 15:51   #1
amos
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו s75
הודעות: 49
וונטה מחוברת בחיבור ישיר

שלום רב.
לא מזמן שמתי לב שהוונטה אצלי מחוברת בחיבור ישיר
מרגע הנעת המנוע הוונטה נדלקת עד כיבוי המנוע
הרכב לא מגיע לחום מנוע הרצוי בעבודה(הוא נשאר על רבע מהמחוג)

אפילו כשנסעתי לאילת בירידות הוא ירד מרבע

השאלה שלי היא האם זה יכול לגרום נזק
ואם כן אשמח לייעוץ איך לבטל את זה

תודה מראש

מדובר בפונטו elx 2001 ידנית

נערך לאחרונה על ידי amos : 24-03-13 ב 22:15.
amos מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-01-13, 16:03   #2
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
רשמתי לך בפוסט השני
נזק לטווח הארוך כן יגרם, המנוע לא עובד בטמפ' שהוא אמור לעבוד בה, יכול להשפיע גם על צריכת הדלק.
בפונטו MK2 המחוג אמור להישאר על החצי ולא לזוז. הוא לא רוקד כמו בדור 1.
צריך לבדוק את הסיבה למה עשו את זה. ברור שהבעייה היא התחממות. האם עשו את זה כדי לעקוף את הטרמוסטט כי הוא תפוס, האם יש בכלל טרמוסטט או שהוציאו, האם הרדיאטור צריך ניקוי ויש עוד סיבות.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-13, 16:29   #3
amos
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו s75
הודעות: 49
אני אלך למוסך ואבדוק למה בכלל עשו את החיבור הזה
תודה רבה
amos מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-01-13, 07:26   #4
Guter
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
החלף תרמוסטט (עלות של כ100 ש"ח לחלק המקורי) ובדוק .
Guter מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-01-13, 19:30   #5
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
טרמוסטט אולי כדאי לבדוק אך הוא לא קשור לעובדה שהמאוורר עובד מרגע הדלקת הסוויץ.
מאוורר עובד קבוע מגדיל את העומס על האלטרנטור, מעלה את צריכת הדלק, מוריד את טמפ' העבודה של המנוע וכן גורם בלאי מואץ למאוורר עצמו ואתה לא רוצה להתקע עם מאוורר לא פועל ביום בהיר וחם.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-01-13, 02:13   #6
retrohaifa
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 121
זה סיפור למוסך ולא לטיפול עצמי, אתה עלול לגרום לנזק.

מן הסתם הבעלים הקודם היה קמצן וביקש לסדר לעצמו מעקף לבעיית התחממות. בזמנו עשיתי את זה בסובארו 86 כשלא הצלחתי להתגבר על הבעיה לא משנה מה עשיתי.

לכן - תתחיל לבדוק מה קורה במוסך מתמחה, לשלול גורם אחר גורם - תרמוסטט, רדיאטור סתום וכו'.
retrohaifa מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
עזרה בחיבור רמקולים באוטו mp3istk פונטו - טכני 2 09-09-12 20:58
יש לי בעיה בחיבור של הדלתות זה עושה רעש (פונטו ספייס) 2 soso1231 פונטו - טכני 8 09-11-11 23:13
שאלה לגבי רמקולים בחיבור ללא מגבר zoola אודיו 1 26-03-11 15:00
שאלה לרפי לין מצברים בשיווק ישיר/ איש שטח gsk רכב כללי 2 16-01-10 17:10
עזרה בחיבור למגבר hgt אודיו 6 15-06-09 03:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד