מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   וונטה מחוברת בחיבור ישיר (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16061)

amos 07-01-13 15:51

וונטה מחוברת בחיבור ישיר
 
שלום רב.
לא מזמן שמתי לב שהוונטה אצלי מחוברת בחיבור ישיר
מרגע הנעת המנוע הוונטה נדלקת עד כיבוי המנוע
הרכב לא מגיע לחום מנוע הרצוי בעבודה(הוא נשאר על רבע מהמחוג)

אפילו כשנסעתי לאילת בירידות הוא ירד מרבע

השאלה שלי היא האם זה יכול לגרום נזק
ואם כן אשמח לייעוץ איך לבטל את זה

תודה מראש

מדובר בפונטו elx 2001 ידנית

chesh 07-01-13 16:03

רשמתי לך בפוסט השני
נזק לטווח הארוך כן יגרם, המנוע לא עובד בטמפ' שהוא אמור לעבוד בה, יכול להשפיע גם על צריכת הדלק.
בפונטו MK2 המחוג אמור להישאר על החצי ולא לזוז. הוא לא רוקד כמו בדור 1.
צריך לבדוק את הסיבה למה עשו את זה. ברור שהבעייה היא התחממות. האם עשו את זה כדי לעקוף את הטרמוסטט כי הוא תפוס, האם יש בכלל טרמוסטט או שהוציאו, האם הרדיאטור צריך ניקוי ויש עוד סיבות.

amos 07-01-13 16:29

אני אלך למוסך ואבדוק למה בכלל עשו את החיבור הזה
תודה רבה

Guter 10-01-13 07:26

החלף תרמוסטט (עלות של כ100 ש"ח לחלק המקורי) ובדוק .

GreaseDonkey 11-01-13 19:30

טרמוסטט אולי כדאי לבדוק אך הוא לא קשור לעובדה שהמאוורר עובד מרגע הדלקת הסוויץ.
מאוורר עובד קבוע מגדיל את העומס על האלטרנטור, מעלה את צריכת הדלק, מוריד את טמפ' העבודה של המנוע וכן גורם בלאי מואץ למאוורר עצמו ואתה לא רוצה להתקע עם מאוורר לא פועל ביום בהיר וחם.

retrohaifa 12-01-13 02:13

זה סיפור למוסך ולא לטיפול עצמי, אתה עלול לגרום לנזק.

מן הסתם הבעלים הקודם היה קמצן וביקש לסדר לעצמו מעקף לבעיית התחממות. בזמנו עשיתי את זה בסובארו 86 כשלא הצלחתי להתגבר על הבעיה לא משנה מה עשיתי.

לכן - תתחיל לבדוק מה קורה במוסך מתמחה, לשלול גורם אחר גורם - תרמוסטט, רדיאטור סתום וכו'.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:13.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©