מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-09-12, 05:27   #21
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
בדיקה

האם במהלך היום שחם והמזגן דולק , בסלד סרק המנוע עולה מעל החצי או יציב?
בצע ניקוז אויר למערכת.
במצב תקין המקסימום שהמד חום צריך להגיע זה תחילת הקו הראשון מעל לחצי ולא יותר.
אם אחרי ניקוז אויר לא מסתדר - לפי דעתי זו משאבת מים עייפה, אבל חכה לעוד חוות דעת מחברים אחרים.
__________________
פונטו ספייס ELX ידנית 2002
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-09-12, 21:44   #22
Holyman
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2011
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 62
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
האם במהלך היום שחם והמזגן דולק , בסלד סרק המנוע עולה מעל החצי או יציב?
בצע ניקוז אויר למערכת.
במצב תקין המקסימום שהמד חום צריך להגיע זה תחילת הקו הראשון מעל לחצי ולא יותר.
אם אחרי ניקוז אויר לא מסתדר - לפי דעתי זו משאבת מים עייפה, אבל חכה לעוד חוות דעת מחברים אחרים.
בסלד סרק המנוע לא עולה מעל החצי הוא יציב בפס אחד מתחת לחצי...עם מזגן כמובן..
בקשר לניקוז אויר מהמערכת תוכל בבקשה לפרט לי מה זה בדיוק ואיך מבצעים את זה?

תודה
Holyman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-09-12, 23:15   #23
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
ניקוז אויר

ניקוז אויר מתבצע על ידי פתיחת 2 פקקים: אחד הין המנוע לקיר האש מאחרי הסעפת יניקה יש פקק בצבע שחור קטן. השני בצד ימין של הרדיאטור מעל החיבור של הצינור ( העליון כמובן).
פותחים את הפקקים, פותחים את המיכל עיבוי וממלאים מים יעודיים, עד שמהפקק הראשון(מאחרי הסעפת) ייצא מים רצוף בלי בועות, סוגרים אותו וממשיכים עם הפקק הבא למלא מים ולפמפם על הצינור העליון עד שייצא רק מים בלי בועות ולסגור, לוודא שהפקקים סגורים טוב, למלא מים במיכל עד קו המקסימום, להניע ולהשאיר מונע עד שנדלק המאוורר, לעשות סיבוב, ולאחר מכן לתת לרכב להתקרר ולבדוק מפלס המים, במידת הצורך להשלים. כמובן הכוונה שהאוטו יתקרר זה קר לגמריי ולא לרבע שעה.

למרות שאמרת שבסלד סרק לא עולה החום מנוע אז רוב הסיכויים שאין בועת אויר, אבל לא יזיק לבצע זאת.
כמובן תוודא שהמאוורר נדלק כראוי ושעובד על שני המהירויות ולאחר מכן אם הבעיה לא הסתדרה אז לצערי מה שישאר לך זה רק משאבת מים.

בהצלחה
__________________
פונטו ספייס ELX ידנית 2002
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-09-12, 11:09   #24
Holyman
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2011
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 62
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
ניקוז אויר מתבצע על ידי פתיחת 2 פקקים: אחד הין המנוע לקיר האש מאחרי הסעפת יניקה יש פקק בצבע שחור קטן. השני בצד ימין של הרדיאטור מעל החיבור של הצינור ( העליון כמובן).
פותחים את הפקקים, פותחים את המיכל עיבוי וממלאים מים יעודיים, עד שמהפקק הראשון(מאחרי הסעפת) ייצא מים רצוף בלי בועות, סוגרים אותו וממשיכים עם הפקק הבא למלא מים ולפמפם על הצינור העליון עד שייצא רק מים בלי בועות ולסגור, לוודא שהפקקים סגורים טוב, למלא מים במיכל עד קו המקסימום, להניע ולהשאיר מונע עד שנדלק המאוורר, לעשות סיבוב, ולאחר מכן לתת לרכב להתקרר ולבדוק מפלס המים, במידת הצורך להשלים. כמובן הכוונה שהאוטו יתקרר זה קר לגמריי ולא לרבע שעה.

למרות שאמרת שבסלד סרק לא עולה החום מנוע אז רוב הסיכויים שאין בועת אויר, אבל לא יזיק לבצע זאת.
כמובן תוודא שהמאוורר נדלק כראוי ושעובד על שני המהירויות ולאחר מכן אם הבעיה לא הסתדרה אז לצערי מה שישאר לך זה רק משאבת מים.

בהצלחה

תודה לך על ההסבר המפורט... אני יעשה את זה בהזדמנות הכי קרובה..
רק שאלה אחת כשאני מוסיף מים מזוקקים בהתאם לבדיקה זה לא יהרוס את היחס רמת המים לעומת פארפלו? כאילו יצא מצב שיהיו יותר מים מזוקקים מאשר החומר פארפלו?
Holyman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-09-12, 19:23   #25
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
יחס מים

שתוסיף מים מזוקקים לטובת ניקוז האויר היחס בין המים לפארפלו ייפגע באופן זניח מאוד.
אם אתה מתעקש תמיד תוכל לקנות עוד פחית ולהוסיף אבל אין צורך לדעתי.
__________________
פונטו ספייס ELX ידנית 2002
forum770 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-12, 18:55   #26
Holyman
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2011
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 62
צטט:
במקור פורסם על ידי forum770 צפה בהודעה
שתוסיף מים מזוקקים לטובת ניקוז האויר היחס בין המים לפארפלו ייפגע באופן זניח מאוד.
אם אתה מתעקש תמיד תוכל לקנות עוד פחית ולהוסיף אבל אין צורך לדעתי.
הבנתי תודה...סופש אני בודק
Holyman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
התחממות מנוע ואויר במערכת הקירור ali-baba פונטו - טכני 9 17-06-11 20:04
התחממות מנוע. gamba בעלי מקצוע 3 11-02-10 23:12
אם אפשר מעט עזרה בעליה בבלאנסר מנוע אונו. asaf123 אונו - טכני 10 15-09-09 03:33
התחממות מנוע yevgenigel בראבה - טכני 6 19-06-09 22:17
פונטו 2000 TD - התחממות בעליה פורום הגראז' 2 22-03-07 21:33


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:21.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד