![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
|
יישור קו לאחר קניה + "תקלה" - HGT 2001
שלום לכולם
![]() לפני כחודש קניתי פונטו hgt. שנה: 2001 ק"מ: 88000 יד: 3 לאחר הקניה ניגשתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (שפיק מזאווי) וביצעתי את הדברים הבאים: - קלאץ' חדש - בולמים קדמיים חדשים - תושבת מנוע עליונה - רצועה טיימינג+מייסבים וכיוון - סט גומיות לאגזוז בנוסף כשקיבלתי את הרכב מד חום המנוע לאחר חימום עומד קבוע כמעט קו אחד מעל החצי (פתחתי על זה שרשור לפני שבוע בערך). וכדי לנסות לפתור את זה בוצעו הדברים הבאים: - ניקוי רדיאטור (היה סתום) - ניקוי צנרת + מעברי מנוע - בדיקת מאווררים (עובדים בשתי מהירויות בכיוון הנכון) - בדיקת טרמוסטט (היה תקוע אז לבנתיים הוציאו לי אותו וכרגע אני רק עם הבית טרמוסטט) - בדיקת חיישן (בדיקה וניקוי הארכת מרכב וחיבורה מחדש כדי לבדוק אם החיישן מזייף כתוצאה מזה) - חיבור למחשב ובדיקת טמפרטורה (נעה בין 94 ל 99) על פי המוסך זה תקין. - בדיקת משאבת מים (תקינה לחלוטין ובגלל זה לא החלפתי אותה למרות הטיימינג ![]() בקשר לטרמוסטט אני בימים הקרובים יגיע למוסך כדי להרכיב אחד חדש. העניין הוא שרק בשישי הם הגיעו לבדוק את הטרמוסטט ולא היה להם במלאי.. אז בנתיים הם הוציאו לי אותו כי הייתי חייב את הרכב לסופ"ש. למרות שזה לא רלוונטי כל כך כי הוא תורם רק בחורף או כשהמנוע קר (תקנו אותי אם אני טועה והוא תורם לעוד משהו בימים החמים האלה.. אני אשמח להשכיל, תודה ![]() בחזרה לעניין.. בסופו של דבר ה"תקלה" לא נפתרה ואין שום דבר שאמור לגרום למחוג חום המנוע להיות במצב של כמעט קו אחד מעל החצי.. הגענו למסקנה (אני והמוסך) שהמחוג מזייף וזאת התקלה בעצם.. והמצב שלו זה בעצם האמצע שהוא אמור להצביע עליו.. מה דעתכם על הכל? גם על הטמפרטורה שנקראה מהמחשב.. האם היא תקינה? תודה לכולם ![]() אסף נערך לאחרונה על ידי Marshall : 04-09-10 ב 17:02. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
צריך שיהיה טרמוסטט ששומר על טמפ' יציבה ולא משנה אם בחורף או בקיץ.
אם אתה במהירות או בירידה חום המנוע ירד ובעלייה ופקקים הוא יעלה לכן אנחנו צריכים לשמור על טמפ' יציבה . לכן החזר את הטרמוסטט ורצויי שיהייה איכותי ולא סיני |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: מודיעין
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 508
|
תתחדש תמונות בבקשה!
__________________
Fiat Punto HGT 2002 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
המסקנה שהגעתם לגבי המחוג חום שמזייף נכונה לחלוטין ניתקלתי כבר בבעיה כזאת אים האקזמינר מראה טמפרטורה נכונה ובטווח הסביר(וזה מה שהוא מראה) אז אין ספק שזה זיוף של שעון חום.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
|
אתה בטוח לגבי הטמפרטורה?
עוד מישהו אולי יודע מה הטמפרטורה שאמורה להיות על פי המחשב ב HGT? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
לגבי החום מנוע אין בעיה. האם שמת לב באיזה טמפרטורה המאווררים מתחילים לעבוד גם זה חשוב.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
|
המהירות הראשונה ב 97-99 מעלות אם אני זוכר נכון..
והמהירות המהירה יותר אני לא זוכר אבל כשאני עם מזגן אז היא נכנסת לסירוגין.. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
צטט:
נתקלתי לא פעם בבעיה הזאת ב HGT ואכן בבדיקות עלו התוצאות שהזכרת. הלוח שעונים לא ניתן לתיקון אלא להחלפה בלבד והוא מאוד יקר לכן אני ממליץ להמשיך כך ולקחת בחשבון שקו אחד מעל החצי זה בעצם החצי. מנסיון הבעיה של הזיוף תחמיר בהמשך ואז לא יהיה מנוס מהחלפת לוח השעונים. מקווה שעזרתי אורן חזן. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: Fiat Punto HGT
הודעות: 140
|
משהו נוסף, במידה וביטלו את הטרמוסטט חייבים לבטל לך את "החוג הקצר" שבו זורמים המים בצינורות הדקים כי ללא הביטול המנוע שוב יתחיל להתחמם כי המים יזרמו כל הזמן בצינורות הדקים ולא יגיעו במלואם לרדיאטור דרך הצינור העבה.
אצלי התחמם המנוע גם לאחר ביטול טרמוסטט, אחרי שסגרתי את המעבר בצינורות הדקים הבעיה נפתרה. כמובן שזהו פתרון זמני לחלוטין ע"מ שיהיה לך רכב לנסיעה עד שתחליף טרמוסטט.
__________________
Why drink and drive if you can smoke and fly |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: 75SX
הודעות: 26
|
אצלי הייתה בעיה דומה.
מחוג החום הראה 3/4 והאקסמינר הראה 90 מעלות שזה תקין לגמרי. חיים (ממוסך שמשון כמובן) מיד איבחן את הבעיה והחליף לי יוניט חום. מאז השעון לא מזייף בכלל. |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 9 | 15-08-10 13:20 |
| צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' | gilad911 | גרנדה פונטו - טכני | 3 | 13-01-10 15:53 |
| שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 | aflalo | פונטו - טכני | 4 | 21-03-08 15:41 |
| פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ | פורום הגראז' | 2 | 25-08-07 04:34 | |
| האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 | פיאט כללי | 10 | 04-08-06 12:27 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד