![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
החלפת פקק (קפה) במנוע.
חברים שלום. שאלה....
יש לאחי נזילה מהפקק השמאלי (הקרוב לטיימינג). בפונטו SX 1.3 שנת 1996 בשביל להחליף פקק צריך לפרק את הסעפת היניקה ??? או שאפשר להגיע לפקקים ע"י הרמת רכב על הליפט וללא פירוק סעפת ? ניתן גם להחליף ללא ליפט ?? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
הקפצה
הקפצה.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אם מפרקים את הסעפת אפשר גם ללא ליפט.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
תודה ארילו.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
היום החלפתי את הפקק המעצבן הזה. לקח לי 4 שעות.. פירקתי גם את הסעפת. אם למישהו יש שאלות הוא מוזמן לשאול...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
הסבר כדי שנדע ביצוע העבודה
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
דבר ראשון. ניתקתי מינוס מהמצבר...
פירקתי את פילטר אויר ואת הבית שלו. (2 ברגים [10] למעלה, על הבית) הוצאתי כבלי הצתה (לפני זה ציירתי על הדף את המיקום שלהם) הוצאתי את הברגים של הסעפת (4 ברגים [13] עליונים ו 4 תחתונים) ניתקתי את חיבורי חשמל מהמצערת. (היה לי 3 חיבורים) משכתי את הסעפת מהמנוע, לכיוון הסלון ואז עלאתי אותה למעלה(זה היה ממש קשה כהרבה צינורות הפריעו) הגעתי לפקק.. מכיוון שהיה בו חור קטן באמצע, פתחתי את החור עם מברג ופטיש. הכנסתי את המברג לתוך החור והוצאתי את הפקק (להפעיל על הפקק לחץ) סמתי פקק חדש. עליו סמתי בוקסה שבקוטר זהה לפקק, והכנסתי אותו פנימה ע"י מכות עם פטיש על הבוקסה.. הרכבתי הכל חזרה (דרך הגב, סמתי עטם חדש לסעפת) , הוספתי אנטיפריז, בדקתי שאין נזילות (חיקיתי עד שמנוע יתחמם והיה לחץ במערכת). וזהו . רק זה לקח לי קרוב ל 4 שעות.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לא אמרתי שזאת עבודה קלה, רק שהיא אפשרית בלי ליפט.
חבל שלא צילמת את התהליך
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
צריך לשים סיליקון מסביב לפקק או ללא כלום
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ארילו. לקחתי מצלמה, אבל נגמרו לי סוללות אחרי 4 תמונות
....לא צריך סיליקון לפקק.... |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| קול במנוע אונו | unoies | אונו - טכני | 9 | 28-05-09 20:45 |
| רעש במנוע | ronenis | פונטו - טכני | 1 | 27-05-08 19:53 |
| בעיה בסרק במנוע קר | Ron_Dadon | אונו - טכני | 3 | 16-05-08 14:56 |
| חשד למים במנוע | Lior_c | טמפרה - טכני | 2 | 22-04-08 03:22 |
| קרטועים במנוע | פורום הגראז' | 19 | 09-08-07 00:17 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד