![]() |
|
![]() |
שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 64
|
שלום בקשר לצלחות בלם
שאלה אני מחליף שתי צלחות בלם קידמי לפיאט פונטו hgt 2001 השאלה עם יש אפשרות להחליף לצלחות מחורות ועם כן זה כדי? כמה עולה? ואיפה אפשר לקנות? תודה חברים!!!
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
ברור שזה כדאי, אם אתה עושה שימוש תובעני בבלמים שלך.
אם לא, אין טעם. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
לא כלכך מסכים עם זה, אם יש לך קצת ידע באיביי וקשרים (איך להביא את הדברים) אתה יכול להשיג מחירים הרבה יותר טובים מדיסקים מקוריים ואז גם אם אתה לא משתמש בבלמים בצורה "תובענית" זה משתלם...
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 09-06-09 ב 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
הרעיון בבלמים מחוררים זה קירור מהיר יותר. נשים בצד את החומר שהם עשויים ממנו.
אם אתה לא משתמש בצורה תובענית באופן קבוע בבלמים, אין לך צורך בכאלה. כדאי מבחינת מחיר זה משהו אחר, אבל צורך אין. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Jun 2009
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 64
|
אבל זה בסדר אם אני שם רק בקידמיים ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
אוקי אז מלבד כדאיות של מחיר, אם אנחנו כן מסתכלים על החומר האם זה לא חומר יותר עמיד? או זה שהדיסק מחורר ישמור על הרפידות והדיסקים לזמן יותר ארוך? גם אם אני לא עושה ג'מייקאנות כל יומיים?
וכן לשאלתך HGT אתה יכול לשים רק קדמיות מחוררות אבל אם כבר אז כבר לא? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אני לא מומחה גדול, כי אף פעם לא התעמקתי בנושא יותר מידי, אבל, ההגיון הפשוט אומר שמשטח מחורר ישחוק משהו שעובר עליו מהר יותר ממשטח חלק.
למשל, בדומה לנייר זכוכית (שמדמה את הדיסק), וחתיכת קלקר (שהיא הרפידה). שוב, אם אתה נוהג לבצע נהיגות תובעניות, זה בהחלט יוסיף לך מבחינת הנאה, וכמובן בטיחות. ואגב, לרוב הבלמים האחוריים ברכבים מסוג זה אינם מחוררים או מחורצים מהסיבה שרוב העומס נופל על הבלמים הקדמיים. לראיה, הדיסקים המקוריים הקדמיים הם כפולים-מאווררים, והאחוריים רגילים. |
![]() |
![]() |
![]() |
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
עובי מינימלי לצלחות הבלם קדמי ואחורי של hgt | yaniv hgt | פונטו - טכני | 0 | 26-02-09 18:04 |
שלום אני חדש | מועדון פיאט ישראל | 2 | 06-04-07 16:59 | |
שלום | מועדון פיאט ישראל | 1 | 09-04-06 23:23 | |
שבת שלום | מועדון פיאט ישראל | 0 | 07-04-06 18:12 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד