מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-03-08, 11:44   #1
אדי.ו
Member
 
האווטאר של אדי.ו
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: ב"ש
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטיב
הודעות: 32
שלח הודעה דרך MSN ל אדי.ו
שאלה על חום מנוע בקיץ.

יש לי את הרכב כ3 חודשים, ועד היום החום מנוע לא עבר את האמצע.

היום חזרתי מנסיעת חוץ שבחוץ 36 מעלות, החום מנוע עלה לי לפס הרביעי
מעל האמצע (ממש נבהלתי) 2 פסים מתחת לאדום והמאורר כל הזמן עבד
עד הבית. האם זה בסדר? איך זה אצלכם החום מנוע בקיץ?

לפני כשבועיים החלפתי את נוזל הקירור מפרפאלו הירוק שהיה לי, לפרפאלו אפ
האדום. שטפתי את המערכת פעמיים מהנוזל הירוק טוב טוב עד שיצאו מים נקיים
(אני יודע שאסור לערבב אותם ביחד) והכנסתי את האדום. עשיתי ניקוז אויר
כשהמנוע עובד מהפקק הקטן ליד קיר האש וכל הזמן הוספתי לפי הצורך.

השתמשתי בנוזל המרוכז וערבבתי אותו עם מי מזגנים 50 על 50.

יכול להיות שלא ניקזתי אויר מספיק מהמערכת ובגלל זה עלה לי היום החום
מנוע? יש לכם רעיונות? האם זה בסדר או שיש לי בעיה?
אדי.ו מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 12:01   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
הרכב התחמם בעמידה או בנסיעה מהירה?

בכל מקרה- לא תקין! אצלי באונו המחוג לא עובר את האמצע בכלל, גם עם מזגן עובד בנסיעה מאומצת.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 12:11   #3
gil
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: תל-אביב
הגלגלים שלי: uno 1.4
הודעות: 31
תבדוק שוב את מפלס הנוזל אולי חסר.
גם אני הייתי צריך פעם אחת להחליף את הנוזל קירור ולפני שהנעתי המפלס היה בגובה המתאים.
אבל אחרי נסיעה דיי ארוכה (אם אני זוכר נכון עברו כמה ימים)שמתי לב שהחום עולה ואז גיליתי שחסר מים.
תבדוק גם שמן.
gil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 12:31   #4
אדי.ו
Member
 
האווטאר של אדי.ו
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: ב"ש
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטיב
הודעות: 32
שלח הודעה דרך MSN ל אדי.ו
הרכב התחמם בזמן נסיעה מחוץ לעיר במהירות 100 קמ"ש, כשהדלקתי מזגן הוא עלה עוד פס.
כשכנסתי לעיר הרכב התחיל להתקרר.

עכשיו חזרתי מהרכב ובדקתי את מפלס השמן והמים- השמן תקין, ומפלס המים היה גבוה
הנעתי את הרכב ופתחתי את מכסה המים ופקק ניקוז אויר כדי להוריד את מפלס מיי הקירור.
להפתעתי עדיין יצאו בועות אויר (רואים את זה בקו המים איפה שמוסיפים מיי קירור)
עשיתי עכשיו שוב ניקוז אויר כ10 דקות- וכמות הבועות אויר ירדה אך עדיין ישנה (כנראה צריך להמשיך
את ניקוז האויר עוד.

יכול להיות שזו הבעיה- מפלס מי הקירור גבוה וניקוז אויר לא גמור? וזה מה שהעלה לי את חום
המנוע?

נערך לאחרונה על ידי אדי.ו : 22-03-08 ב 12:39.
אדי.ו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 12:43   #5
student
Senior Member
 
האווטאר של student
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 468
לא תקין !

קרוב לוודאי לא עשית ניקוז אוויר טוב. זה בהחלט יכול לגרום להתחממות משמעותית.

על הרדיאטור עצמו בצד ימין שאתה מול הרכב אמור להיות בחלקו העליון בורג לבן שמשמש גם הוא כנקודת ניקוז אוויר.
קודם סוגרים את הבורג שליד קיר האש ואח"כ את הבורג על הרדיאטור. להיות מוכנים עם עוד נוזל קירור כי אם הבורג פתוח מאוד אז די מהר יוצאה ממנו הרבה נוזל.

שנית, שהמנוע קר! וכבוי! תפתח את מכסה מיכל העיבוי (שדרכו ממלאים נוזל קירור), תוודא שהנוזל על MAX, תתניע ותן למנוע לפעול עד שהוא מגיע לאמצע תוך כדי שמדי פעם אתה מעלה טורים בעדינות ל- 2000 סל"ד.

לאחר כיבוי המנוע והתקררותו יש לבדוק אם לא חסר נוזל קירור. לא לשכוח להחזיר את המכסה של המיכל.

בהצלחה.
student מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 12:58   #6
אדי.ו
Member
 
האווטאר של אדי.ו
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: ב"ש
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטיב
הודעות: 32
שלח הודעה דרך MSN ל אדי.ו
צטט:
במקור פורסם על ידי student צפה בהודעה
לא תקין !

קרוב לוודאי לא עשית ניקוז אוויר טוב. זה בהחלט יכול לגרום להתחממות משמעותית.

על הרדיאטור עצמו בצד ימין שאתה מול הרכב אמור להיות בחלקו העליון בורג לבן שמשמש גם הוא כנקודת ניקוז אוויר.
קודם סוגרים את הבורג שליד קיר האש ואח"כ את הבורג על הרדיאטור. להיות מוכנים עם עוד נוזל קירור כי אם הבורג פתוח מאוד אז די מהר יוצאה ממנו הרבה נוזל.

שנית, שהמנוע קר! וכבוי! תפתח את מכסה מיכל העיבוי (שדרכו ממלאים נוזל קירור), תוודא שהנוזל על MAX, תתניע ותן למנוע לפעול עד שהוא מגיע לאמצע תוך כדי שמדי פעם אתה מעלה טורים בעדינות ל- 2000 סל"ד.

לאחר כיבוי המנוע והתקררותו יש לבדוק אם לא חסר נוזל קירור. לא לשכוח להחזיר את המכסה של המיכל.

בהצלחה.
עשיתי את ניקוז האוויר רק עם הבורג שליד קיר האש, את הבורג שעל הרדיאטור
לא פתחתי. בערב אני אעשה שוב ניקוז כמו שכתבת- מקווה מאוד שזו הבעיה.

כמה זמן צריך לעשות את ניקוז האויר?

תודה רבה ואעדכן בתוצאות.

נערך לאחרונה על ידי אדי.ו : 22-03-08 ב 13:01.
אדי.ו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 16:07   #7
eliran_a
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 32
גם אצלי באונו יש את אותה הבעיה ואני גם חושש שיש אוויר במערכת , משהו יודע איך מנקזים אוויר במערכת??

אני בדרך כלל מנקז בצורה הזאת
פותח את המכסה של מילוי המיים מתניע את האוטו , מחכה שהמאוור יתחיל לפעול , מפעיל מזגן על חום בכדי שיהיה סרקולציה ובודק שאין בועות. אם יש אני ממלא מיים עד שהבועות נעלמות.

האם ככה בודקים?
eliran_a מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 17:04   #8
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
פשוט לבצע חיפוש - לא?

http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2567#post12567
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 18:54   #9
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
שעשיתץ ניקוז אוויר מכסה הרדיאטור היה סגור או פתוח? ביחד עם הבורג ניקוז אוויר.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-08, 19:41   #10
אדי.ו
Member
 
האווטאר של אדי.ו
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: ב"ש
הגלגלים שלי: פיאט פונטו אקטיב
הודעות: 32
שלח הודעה דרך MSN ל אדי.ו
המכסה היה פתוח.

עכשיו סיימתי לנקז את האוויר גם מהפרפר שעל הרדיאטור (יצא ממנו מלא אויר)
לא יכולתי לסיים עכשיו את הניקוז בגלל מחסור בפראפלו אפ.
מחר אני אקנה ואסיים את הניקוז.

הופיע לי עכשיו רעש כמו של יציאת אויר בלחץ פססססס מתחת לרכב, לא יודע מה זה
הרעש הזה לא היה לי לפני התחממות המנוע.

מישהו נתקל ברעש מהסוג הזה?

נערך לאחרונה על ידי אדי.ו : 22-03-08 ב 19:44.
אדי.ו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שאלה לגבי שמן מנוע לHGT GriMx פונטו - טכני 15 21-01-08 19:09
שאלה בקשר לראש מנוע לפונטו 98.. פורום הגראז' 4 29-05-07 10:31
החלפת מנוע בטיפו או יבוא מנוע פורום הגראז' 4 20-11-06 20:26
התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} פורום הגראז' 3 31-03-06 11:18
שאלה לגבי מנוע צעדים - פונטו דור 1 פורום הגראז' 0 28-07-05 00:48


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד