מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-04-10, 14:18   #1
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
איבוד מים ברדיאטור S60 1100 93

שלום אנשים,

לאחרונה הרדיאטור מאבד ממש הרבה מים (מגיע למנימום) מד החימום מגיע לקו אחרי האמצע (מה שבד"כ לא קורה) אין נזילות מתחת לרכב

הנראות לעיין,אין תופעות במדיד שמן ולא הופעת "טחינה" בפקק שמן,אין נזילה בפנים הרכב

בריצפת כסא ליד הנהג.

רציתי לשאול במידה וזה בעייה מרדיאטור חימום פנימי איך אני סוגר את זרימת המים אליו ? לצורך בדיקה כמובן,

ומה יכולות להיות עוד סיבות לאיבוד המים

תודה אנשים

נערך לאחרונה על ידי avi1970 : 14-04-10 ב 15:02.
avi1970 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 14-04-10, 16:24   #2
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
בדוק פקק רדיאטור שהוא תקין ואוטם ואין בריחה של מים כאשר הרכב מתחמם.

במידה ואתה משתמש בנוזל קירור יעודי בעל צבע, בדוק בכל הצינורות בחיבורים שאין צבע עליהם או אבקה המראה על בריחה של מים.

בדוק פתחי ניקוז אוויר ברדיאטור עצמו שאין נזילה משם.

בדוק פקקי מים במעברי המנוע שאין בריחה של מים משם.

בדוק שאין נזילות מתחת לשטיח של הנוסע ליד הנהג אם הוא רטוב אזי יש נזילות מהרדיאטור הפנימי.

לשאלתך, לקיר אש נכנסים שני צינורות מים, אחד מוליך מים לרדיאטור הפנימי, והשני מחזיר ממנו מים.
צריך לבצע גישור (אף על פי שאני לא אוהב לעשות זאת היות וזה מעלה ריח קומבינה), אך לשאלתך לגבי הבדיקה, יש לבצע גישור, זאת אומרת לפני שהם נכנסים לקיר האש לבטל אותם, לחבר בינהם.

בדוק היטב באזור התא כפפות מאחריו ומתחתיו.

מים לא נעלמים סתם כך, בדוק גם באזור משאבת המים.

לגבי נזילות מתחת לרכב - להזכירך המים כנראה בורחים כאשר הם חמים ולכן הלחץ גבוה, מה שאומר שברגע שהם יצאו אפילו לשניה ממערכת קירור המנוע הם מייד יתאיידו ולכן לא תראה נזילה ממשית (אלא אם כן זו ממש נזילה גדולה, אצלך כנראה הם בורחים לאט לאט בלחץ גבוה, ולכן מיד מתאדים ולא תראה זאת על הכביש.

תמיד אפשר ללכת לאיש מקצוע, אשר יחבר לך מכשיר לרדיאטור יתן בו לחץ ויראה מייד לאן בורח הלחץ.

טפל בעיניין שכן רכבך מגיע לטמפ' עבודה שאינה תקינה ולאורך זמן עלולה לגרום למנוע לטראומה.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-10, 17:04   #3
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
קודם כל תודה על התשובה,

רציתי לשאול אם אפשרי באונו לסגור את זרימת המים לרדיאטור חימום בעזרת ברז שפותח / סוגר את זרימת המים אליו מהמנוע בלי להוציא את 2 הצינורות ולחבר בניהן??
avi1970 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-10, 17:55   #4
idan.k
Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 77
שלח הודעה דרך ICQ ל idan.k
?

לי היתה את אותה הבעיה בפיאט אונו שמכרתי אותה כול איזה יומים בקושי היה נשיאר מים ברדיאוטור,ולאט לאט זה החמיר לי גם אני לא ראיתי שום נזילות באוטו אבל הרכב איבד הרבה מים מהרידואטור זה החמיר ואחר כך אחרי חצי שעה שהיתיי ממלא עד הסוף לא היה נישאר בככל מים,הלכתי למוסך והיה נזילת מים מהשאבה החליפו לי תמשאבה והבעיה סודרה.יש מצב שזה משאבת מים לך למוסך יחברו לך איזה משו ויגיד לך עם יש נזילה או שאתה צריך לסדר ראש מנוע.
idan.k מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-10, 17:58   #5
avi1970
Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: אונו 60S 1100
הודעות: 80
אני מאמין שאם זאת הייתה משאבת המים הייתי רואה נזילות ממנה...תקנו אותי אם אני טועה...
avi1970 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-04-10, 21:40   #6
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
נזילת מיים/נוזל קרור מנוע

אתה טועה, כי לא תמיד ניתן לראות את הנזילה ולפעמים היא קיימת רק כשהמנוע פועל או רק כשהוא חם או רק כשהוא קר.
בדיקה נכונה הנה ע"י חיבור משאבת לחץ אל מע' הקרור וכך בודקים, תחת לחץ אם יש נזילות ומהיכן.
לפעמים יש לבצע בדיקה זאת גם כשהמנוע חם וגם כשהוא קר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מילוי מים ברדיאטור...S60 1993 1100 avi1970 אונו - טכני 5 05-02-10 20:54
פאראפלו ברדיאטור avi1970 אונו - טכני 3 19-01-10 14:35
נוזל קירור ברדיאטור avi1970 אונו - טכני 12 13-01-10 12:59
שמן ברדיאטור bitamar אונו - טכני 26 06-02-09 10:30
החלפת נוזל ברדיאטור abrahamlev פונטו - טכני 5 12-01-09 19:59


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד