![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
מוט מייצב עליון לפונטו HGT
שלום לכולם ,
לאחר שיחה מעניינת עם דיויד החלטנו שלא תזיק עוד קצת יציבות ברכב. השקעה של בולמים או קויילאוברים לא בטוח שהכי כדאי אך בטוח יקרה ולכן חשבנו על מוט מייצב עליון לא יקר ונגיש. אשמח לשמוע תגובות ממי שכבר יש לו מה התחושה וההבדל .. בכל מקרה יש לנו הזדמנות לקניה קבוצתית מול פיט סטופ למוט מייצב עליון ( כרגע רלוונטי רק לפונטו HGT) אך ניתן לבדוק לעוד דגמים . כל מי שמעוניין במחיר (ביקשו ממני לא לפרסם אותו) לשלוח לי ה"פ יום טוב לכולם.
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 197
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
זווית גלגול ? תת היגוי מהמצב המקורי ?
מה הכוונה ?
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 25-11-09 ב 19:26. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
מאור בכמה קנית את שלך בזמנו?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
ללא הקשחה של החלק האחורי זה רק גורם ליותר תת היגוי! מנסיון.
לדעתי מיותר לרכב הזה, עוד משקל מיותר לחלק הקידמי ומנסיון של ימי מסלול לא באמת משנה משהו.אבל שוב פעם רק לדעתי,ואולי קצת נסיון בשטח |
|
|
|
|
|
#6 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 197
|
לפני שנה וחצי בערך ב- 400 ש"ח.
מקטין זווית גלגול - הכוונה שבעת פנייה חדה הרכב פחות נוטה הצידה כמו בעבר וקצת יותר צמוד לכביש ומאוזן. מגביר תת היגוי - הכיול המקורי של השלדה הוא לתת-היגוי (ככל שמהירות הסיבוב עולה האף יוצא יותר החוצה). ברגע שהקשחתי את השלדה בחלקה הקדמי בלבד, ללא כיול מתלים מאזן וקשיח יותר, הדבר יצר עוד תת-היגוי . הגלגל הפנימי-קידמי בסיבוב מאבד אחיזה יותר בקלות (מורגש בעיקר בג'מאיקנה). הסיבה שכן התקנתי והשארתי למרות החסרונות היא שההיגוי נהייה חד ומהיר יותר. לדעתי, בולמים-קפיצים מוקשחים ומונמכים חשובים יותר. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מחפש חלק עליון של הדשבורד לטמפרה 94 | asimon | קניה | 0 | 09-09-09 19:02 |
| החלפת לוח שעונים מפונטו אקטואל לפונטו אקטיב אפשרית? | amitbl | פונטו - טכני | 0 | 24-06-09 02:39 |
| פין עליון של דלת הנהג נפל | יונתן עמיר | אונו - טכני | 6 | 23-09-08 21:11 |
| פרוייקט מצולם "בניית גבות לפונטו מפיברגלס" לפונטו | פונטו - טכני | 26 | 20-08-07 22:20 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד