![]() |
מוט מייצב עליון לפונטו HGT
1 צירוף קובץ(ים)
שלום לכולם ,
לאחר שיחה מעניינת עם דיויד החלטנו שלא תזיק עוד קצת יציבות ברכב. השקעה של בולמים או קויילאוברים לא בטוח שהכי כדאי אך בטוח יקרה ולכן חשבנו על מוט מייצב עליון לא יקר ונגיש. אשמח לשמוע תגובות ממי שכבר יש לו מה התחושה וההבדל .. בכל מקרה יש לנו הזדמנות לקניה קבוצתית מול פיט סטופ למוט מייצב עליון ( כרגע רלוונטי רק לפונטו HGT) אך ניתן לבדוק לעוד דגמים . כל מי שמעוניין במחיר (ביקשו ממני לא לפרסם אותו) לשלוח לי ה"פ יום טוב לכולם. |
מורכב על הרכב שלי סטראט עליון של OMP. מיידית מרגישים שההיגוי התחדד ושהאף נכנס מהר יותר לפנייה.
גם זווית הגלגול מקדימה פחתה - אם כי הרבה פחות מהמצופה. החיסרון, והוא מורגש אצלי מאד - ללא בולמים וקפיצים משופרים, הוא יצירת יותר תת-היגוי מהמצב המקורי. במקרה יש לי תמונה: http://up192.siz.co.il/up1/nz5nbyjhzvtg.jpg |
זווית גלגול ? תת היגוי מהמצב המקורי ?
מה הכוונה ? |
מאור בכמה קנית את שלך בזמנו?
|
ללא הקשחה של החלק האחורי זה רק גורם ליותר תת היגוי! מנסיון.
לדעתי מיותר לרכב הזה, עוד משקל מיותר לחלק הקידמי:rolleyes: ומנסיון של ימי מסלול לא באמת משנה משהו. אבל שוב פעם רק לדעתי,ואולי קצת נסיון בשטח:wink: |
לפני שנה וחצי בערך ב- 400 ש"ח.
מקטין זווית גלגול - הכוונה שבעת פנייה חדה הרכב פחות נוטה הצידה כמו בעבר וקצת יותר צמוד לכביש ומאוזן. מגביר תת היגוי - הכיול המקורי של השלדה הוא לתת-היגוי (ככל שמהירות הסיבוב עולה האף יוצא יותר החוצה). ברגע שהקשחתי את השלדה בחלקה הקדמי בלבד, ללא כיול מתלים מאזן וקשיח יותר, הדבר יצר עוד תת-היגוי . הגלגל הפנימי-קידמי בסיבוב מאבד אחיזה יותר בקלות (מורגש בעיקר בג'מאיקנה). הסיבה שכן התקנתי והשארתי למרות החסרונות היא שההיגוי נהייה חד ומהיר יותר. לדעתי, בולמים-קפיצים מוקשחים ומונמכים חשובים יותר. |
טוב לפי התגובות האלה נראה לי שאני אוותר על התענוג
|
שלא תבין אותי לא נכון, זה כן מוסיף. רק יוסיף יותר ויתאים יותר עם סט בולמים-קפיצים טוב.
העיקר שאתה כבר לא מופתע :lol:... אבל למה בוכה? |
:Dזה לא בוכה זה זה שאינו יודע לשאול... :
|
קודם כל בולמים/קפיצים או קויילאוברים - ורק אח"כ מוט מייצב עליון, למרות שאני ממש לא רואה בו צורך.
עדיף לעבות מוטות מייצבים קידמי ואחורי (אנטי-רולים) :) |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©