![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מושב אורות
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 53
|
נתיך מאוורר הרדיאטור נשרף ומעטפת הפלסטיק שלו הותכה והתעוותה.
ברשותי פיאט בראבה 2001 דגם SX .
נתיך מאוורר הרדיאטור נשרף ומעטפת הפלסטיק שלו הותכה והתעוותה וכמעטנישרף האוטו... הוחלף מאוורר רדיאטור ,בית הנתיך והנתיך עצמו ל40 אמפר במקום 50 מקורי.התיקון החזיק חודש ימים בלבד שוב נישרף הנתיך עם סמני התכה מסביב. מה הכוון? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
מה פתאום הורדתם לו 10A ?
אם המקורי 50 אז שמתם 40 , מדוע???? איך אתה מצפה שלא ישרף?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מושב אורות
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 53
|
לא רוצה אוטו שרוף... יש לך פיתרון?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: פיאט קופה
הודעות: 203
|
היה לי מקרה דומה לפני מספר ימים,הסיבות שיכולות לגרום למצב הן:
1)מאווררים(מאוורר) עייף , שינוי בהתנגדות המאוורר. 2)רדיאטור סתום שלא מאפשר סירקולציה טובה, שגורם למאוורר לעבוד ללא הפסקה . 3)בית פיוז או מגעים רפויים. ככה נראה הפיוז שלי לאחר שהוצאנו אותו.
__________________
איטלקיות: כשהן עובדות, זה כמו גן-עדן. כשהן מקולקלות, זה גיהנום. http://www3.picturepush.com/photo/a/...pe-footer2.jpg |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מושב אורות
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 53
|
מה אמורה להיות התנגדות המאוורר?מדובר במאוורר יחיד מקורי אך ישן.
(השילוב עם המזגן והקיץ הישראלי גורם לעבודה ממושכת של המאוורר במהירות הגבוהה שלו...הרדיאטור עבר ניקוי לא מזמן והטרמוסטט הוחלף בחדש מקורי,ועדיין יש עבודה ממושכת של המאוורר במהירות הגבוהה שלו. ) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
הייתי מבצע חיווט חשמלי חדש, חוטים בעובי מקורי חדשים, ואפילו קצת יותר עבים.
פיוז כמובן מקורי לפי הוראות יצרן מבחינת אמפר. זה צריך לפתור את הבעיה, יכול להיות שהחוטים התעייפו , יכול להיות שעשו חיווט שהוא דק יותר, שים חוטים עבים, בית פיוז בעל אמפר גבוה יותר, על מנת שהוא לא יתחמם וישרף, ופיוז עצמו בדיוק כמו שקבע היצרן. כמו כן תבדוק אם קיימת גניבת זרם על אותו חוט, יכול להיות ששמו לך רוכב על החוטי חשמל של המאורר. לדוגמא, אולי חיברו לך את הוונטה של מזגן לוונטה של הרדיאטור. מה שגורם לכך שאתה מדליק מזגן, אז אתה רוכב על החשמל של הוונטה של הרדיאטור ובכך החוטים יתחממו והפיוז ישרף. כי פתאום במקום לספק מתח לוונטה אחת כמו שתכננו, הוא לפתע מספק חשמל לשתי וונטות. וזה יוצר עומס, חום ושריפה בסופו של דבר. תבדוק טוב שהוונטה של המזגן אינה תלויה בוונטה של הרדיאטור, משמע לשניהם יש מקור מתח נפרד משלהם.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער נערך לאחרונה על ידי saar : 14-07-09 ב 15:36. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פיוז נשרף באונו | unoies | אונו - טכני | 2 | 08-07-09 19:30 |
| איפה נמצא נתיך המצת?? | Gingivitis | פונטו - טכני | 14 | 22-05-09 01:25 |
| פיוז של מזגן נשרף כל הזמן מה עושים? | צביקוש23 | טמפרה - טכני | 9 | 07-01-09 11:47 |
| נתיך מאוורר רדיאטור בראבה. | צחיק | בראבה - טכני | 6 | 12-05-08 16:47 |
| זהה את הפלסטיק שמחובר לפילטר אוויר - הוספתי תמונות | פורום הגראז' | 1 | 19-05-07 20:18 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד