![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
|
בעיית ווסת מים?, יוניט חום מנוע?
טמפרה 96, 1600, הזרקה.
הוחלף ווסת מים עקב חוסר התחממות של הרכב (בכביש מהיר לא עבר 60 מעלות, בפקקים מאוור עובד מ 75 מעלות לערך, לא היתה בעיית התחממות, לא עבר 90 מעלות אף פעם) מסתבר שהווסת נשאר פתוח עקב סיליקון שנתקע בשסתום. הוחלף לווסת חליפי ככל הנראה, מצויין עליו טמפרטורה של 88 מעלות תוצרת גרמניה, עלה 180 ש"ח. עכשיו הרכב מתחמם מהר אך הבעיה היא שהרכב מגיע עכשיו 1-2 קווים מעל 90 מעלות (עד 100 מעלות, נראה לי גבוה מדי) לפני שהמאוורר מתחיל לעבוד ואז יורד ל 85 לערך וחוזר חלילה. אותו הדבר בפקקים או בכביש מהיר. האם ווסת המים הנו הבעיה? נראה כי הוא שומר על חום מנוע גבוה מדי. במוסך אמרו לי שכל הווסתים נפתחים בטמפרטורה קבועה. האם יש ווסתים שנפתחים מוקדם יותר? יש טעם להחליף לווסת אחר או מקורי? שאלה נוספת - הוחלף גם יוניט חום שיושב על הווסת (נשבר בהחלפה, מחובר למחשב הרכב, אינו קשור לחום מנוע בלוח השעונים) אך הקונקטור של החשמל שלו אינו מתאים, אמרו לי שאין למצוא בדיוק אותו הדבר וחיברו את החוטים (2 במספר) עם קליפסים מתכתיים רגילים. הרכב עכשיו נוסע בסדר (לפני החלפת היוניט חום הרכב היה מצלצל ולא סוחב, ככל הנראה אחראי על תערובת דלק). האם ניתן זה נכון שגם יוניט חום דומה עובד רגיל או שצריך יוניט מקורי שיתאים לעבודה עם המחשב? נערך לאחרונה על ידי sapir : 07-02-09 ב 02:09. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
גם אצלי בטמפרה זה כך.
וטרמוסטט שניפתח ב88 מעלות ,(של טמפרה )אז הכול עובד בסדר.גם אצלי זה עולה עד טיפלה מעל הקו הראשון מעל ה90 מעלות.לגבי היונית אצלי זה אוטו פשוט בלי מחשב ובלי שטויות .
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
|
אצלי מגיע עד לקו השני מעל 90
קצת מדאיג שרכב מגרד את ה 100 מעלות ועוד בחורף.
האם לא עדיף שלא יעבור את ה 90 מעלות? האם מישהו יודע אם יש ווסת מים שנפתח מוקדם יותר מ 88 מעלות? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
איטלקיה חמה.
יש מכוניות שהטרמוסטט ניפתח ליפני ,ואפילו בדגמים מסוימים של טמפרה דיזל. אבל האיטלקיה שלנו חמה חמה .(לפי הספר מתחיל להיפתח ב85-89 ופתוח מקסימום ב96-100.קיץ חורף אין הבדל.ואל תישכח שמערכת קרור בלחץ טמפרטורת הרתיחה עולה.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט טמפרה
הודעות: 11
|
תודה על המענה הענייני והמהיר.
לילה טוב.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ווסת לחץ דלק | idango | שיפורים וקוסמטיקה | 5 | 29-08-08 20:20 |
| למכירה ווסת דלק | etavz3 | מכירה | 0 | 12-03-08 18:10 |
| (קניה)ווסת דלק 3 באר | dabab | קניה | 1 | 14-01-08 20:58 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד