![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
ספר רכב אנו 1000 3 דל' פייר.
שלום לכולם!
החלטתי לפתוך ספר רכב לאונו שלי ולכתוב כל העבודות שאני מבצע בו. אני תמיד משתדל לעשות כל העובדת לבד ורק עבודות שלא ניתן לעשות על יד הבית אני עושה במוסך של חבר שלי שנותן לי את הליפט כשהוא פנוי. קניתי את הרכב לפני כ8 חדשים אני על הרכב יד 3 עם 155000 ק"מ רכב שנת ייצור 1992 כרגע רכב עם 170000. קניתי אותו במחיר זול 2500 ₪ הרכב הייה עם מזגן שעובד שהתקינו לו אותו רק לפני 5 שנים, הבעל הרכב הייתה נוסעת איתו נסיות ארוכות והיא גם שמה לו גיר של 5 הילוכים שזה מעוד שכנע אותי לקנות אותו. בכל מקרה אני הייתי צריך רכב חסכוני לעבודה עם מחירים שהדלק התחלתי להרגיש חזק נסיות עם הג'יפ שלי. למרות שהרכב הייה עם קילומתרז' נמוך הייה לא מספר בעיות שהציקו לי ומייד התחלתי לטפל בהם. דבר הראשון עשיתי לו שיפיץ ראש מנוע כי הופיע שמן ברדיאטור. לבד פרקתי ראש שמתי בשיפוץ קניתי אטמים גרמנים. ![]() ככה נירת ראש לאחר שיפוץ. ![]() מייד אחרי שיפוץ של ראש מנוע נכנסתי לשיפוץ של קרבוראטור שעשה לי המון בעיית. הקרבוראטור של פייר פשוט אבל מעצבן הייתי צריך לפרק ולהרכיב לפחות 5 פעמים עד שכבלתי מהרכב כל משרציתי. בנסיע מהקריית לים במלח וחזרה לפי מד קילומטרים יצע לי 1/20 שזה מצויין. אחרי שיפוץ של קרבוראטור החלפתי בולמים קידמים הישנים פשוט לא עבדו היו רטובים בשמן ובכל קפיצה נשמעו דפיקות חזקות. פשוט הלכתי לפירוק וקניתי בולמים עם הקפיצים מורכבים מרכב שקיבל מכה מאחורה והחלפתי ביחד עם הקפיצים (לא היה לי כוח להתעסק עם הקפיצים) סה"כ כל הסיפור עלי לי 250 ₪. אבל הרכב קיבל בדיוק משהייה צריך. סטרטר עשה לי לא מעת בעיות ובאיזשהו שלב רכב כלל הפסיק להניע. הצלחתי להסיג סטרטר בפירוק עבור 120 ₪ אבל לצהרי סטרטר של מנוע 1100 לא מתעים ל מנוע 1000 החיבור טיפה שונה. נאלצתי לקנות משופץ של MARELLI עבור 500 ₪ . כאן אני משחרר סטרטר.... ![]() נזילות שמן גם הרגו אותי הייתה ויש לי איתם מלחמה כוללת. כודם כל החלפתי אטם של מכסה שסתומים אבל לאחר זמן קצר זה נזל. נאלצתי לשים שרלוק RTV לא עזר רק ככה פתרתי את הבעיה. לאחר מכן החלפתי מצמד שמתי מתוצרת טורקיה 330 ₪ וביחד עם זה הוחלפו כל המחזירים שמן גם של קרנק וגם של גל זיזים. רק אחרי זה מנוע התייבש)))). גם כן הוחלפו רוב בפקקי מים יש שם בסה"כ 9 (איטלקים פשוט נפלו על הראש מפגרים!) החלפתי גם משבת מים(120 ש"ח) כולל רצועת טיימינג ומותחן. בגיר הוכנס שמן מנוע 20/50 ככה קבלתי המלצה בחבר שלי שעבד בפיאט. בגיר הוכנס שמן מנוע 20/50 ככה קבלתי המלצה בחבר שלי שעבד בפיאט. גם כן הוחלפו כל החוטי הצתה כולל מחסה מפלג ורוטור. אתמול רכב קיבל מתנה צמיגים וג'נטים של פיאט פונטו 13\70\155 היום בעבודה צבעתי אותם המראה חיצוני השתנה (תודה אישית לעמיר) הרכב מתנהג בכביש הרבה יותר טוב לא יודע איך עד עכשיו נסעתי עם 135/80/13 ![]() ![]() וזה המנוע ![]() מנוע עכשיו עובד שקט נוסע טוב עד כמה שיכול לאפשר מנוע 45 כ"ס בתוכניות שלי לשים מנוע של 1100 וקרבוראטור כפול.
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 נערך לאחרונה על ידי garoldk : 09-03-08 ב 15:47. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 22
|
כל הכבוד !
לא הרבה אנשים מוכנים להתעסק ככה עם האונו...אחרי גג 2 תקלות האוטו כבר בדפים של "יד 2" אני בעצמי קניתי פיאט אונו לפני חודש בערך (הרכב הראשון שלי) מנוע 1.1 ,ועכשיו לעט לעט לומד להכיר אותו בכל אופן אני שמח לדעת שיש פה עוד מישהו שמחזיק אונו ומטפל בה בעצמו,ככה שבעתיד יש לי ממי לקבל עצה. ועוד פעם כל הכבוד על הספר. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
כל הכבוד על השיתוף, הכתיבה והתמונות.
את המקצוענות שלך כבר ראיתי במפגש עצמו עם הנזילת דלק, ישר ראיתי שאתה מקצוען. חוץ מהחלפת חוטי הצתה שהחלפתי לבד אתמול (שיגע אותי הניצוץ הזה שבורח) אני בחיים לא התעסקתי עם איזור תא המנוע, אפילו לטיפול 10K אני נוסע למוסך. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
החלפתי דסקיות ברס כדמים שמתי REMSA כניתי אצל יבואן 50 ש"ח וגם עשיתי כיווין של רפידות ברקס אחוריים.
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
מומחה טכני
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
|
אני חייב לציין שהסיליקון האדום שפשוט נשפך מהמכסה שסטומים נראה פשוט מזעזע.
אטם מכסה שסטומים מקורי יפתור את הבעיה של הנזילות, מניסיון. חוץ מזה אפשר לעשות עבודה יותר יפה מתחת למכסה מנוע, עם מעורבות של שרשורים קליפסים וסטריפים. אני לא בא להעליב, אלא אומר זאת בתור דעה מקצועית.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein נערך לאחרונה על ידי Eddie : 10-03-08 ב 15:48. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
צטט:
ניקיון זה דבר משני אוטו צריך לעשות הדבר עיקרי לעביר אותי ממקום למקום ללא תקלות. חשוב לי להשתמש בשמנים טובים, אנטיפריז טוב, שהברקסים תהיו במצב טוב, שהמנוע תהיה יבש ויעבוד כמו שעון. ניקיון זה טוב אבל לא בשבילי יש לי בבית אישה היא אחראית על ניקיון. לגבי אטם של מכסה השסתומים יש 2 סוגים של אוריגינל אחד זה משקניתי והוא לא טוב והשני שצריך עם פלייר להכניס גומי לתוך מחכה אותו לא מצתי אז הסתפקתי בסיליקון ולא ממש איכפת לי שזה אדום ואולי גם לא יפה בשבילי חשוב שזה עושה את העבודה. גם כשאני הולך לקנות אוטו אחר כשאני פותח מכסה מנוע והכול נקי ומצוחצח זה מעורר בי חשש. בשבילי חשוב יותר מה יש בפנים.
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מחפש מנוע פייר 1100 | garoldk | אונו - טכני | 1 | 20-01-08 23:23 |
| וונטה אונו פייר | פורום הגראז' | 3 | 20-05-07 17:14 | |
| מחפש מחשב לפיאט אונו 1000 סמק הזרקת דלק. | פורום הגראז' | 1 | 31-12-06 18:55 | |
| אי סחיבה באונו 92 מנוע 1100 פייר | פורום הגראז' | 5 | 22-11-06 20:58 | |
| למכירה פיאט אונו 93' מנוע 1000 | מכירה | 0 | 11-06-06 21:04 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד