מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פנדה 4X4
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-04-07, 19:37   #1
Guest
 
הודעות: n/a
חימום לא סדיר בHGT

היי חברה,

האוטו משום מה מתחמם עד החצי בנסיעה עירונית עם עצירות אך ברגע שעולים לכביש מהיר הטמפרטורה צונחת לרבע ונישארת שמה!

זה בא לידי ביטוי לדוגמא בצריכת הדלק שלפני הבעיה בנסיעה של 100 קמ"ש עמדה על 1:15.3 לפי המחשב דרך ועכשיו היא על 1:13 באותה המהירות.

זה מרגיז טילים ורציתתי לדעת מה התקלקל? ומה היה הגורם להתקלקלות? מה צריך להחליף וכמה ניראה לכם שכזה דבר אמור לעלות?.....

תודה רבה

תומר.
 
ישן 09-04-07, 19:54   #2
Guest
 
הודעות: n/a
הטרמוסטט נקרע - מה שנקרא "תקוע" על מצב פתוח. קרוב לוודאי שזו הבעיה ב- 99%.

מומלץ לשים רק טרמוסטט מקורי וכמובן את נוזל הקירור המומלץ - פאראפלו.
 
ישן 09-04-07, 20:20   #3
Guest
 
הודעות: n/a
ומה ניראה לך הגורם לזה??? איפה זה יושב במנוע?? וכמה זה אמור לעלות?

תודה רבה
 
ישן 09-04-07, 20:32   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אני רק יכול לנחש -
בלאי טבעי / שימוש במים במקום נוזל קירור / אי החלפה של נוזל הקירור / התחממות יתר.

בפונטו ספייס במנועי ה- 1200 הטרמוסטטים הלכו להרבה אחרי 3-4 שנים. ככה סתם. אני יודע שבאוטו כזה ההחלפה עולה סביבות ה- 500 ש"ח (מחירים לא מעודכנים). חלק מהעלות היא החלפה של נוזל הקירור שנדמה לי שהיא הכרחית בגלל פתיחת צינור הרדיאטור שיוצא מהמנוע.

הטרמוסטט יושב בצינור הרדיאטור שיוצא מבלוק המנוע לכיוון הרדיאטור.

בעיקרון במנועי ה- 1200 ההחלפה פשוטה למדי ולפעמים מתעכבת רק בגלל שצריך לחכות קצת כדי שהמנוע יתקרר ויהיה אפשר לגעת בצנרת הרדיאטור.

עריכה - דווקא לגבי המחיר אני לא בטוח ויכול להיות שזה פחות.
 
ישן 09-04-07, 23:54   #5
Guest
 
הודעות: n/a
תודה איש, אני אברר לגבי מחירים ועלויות ואולי אני אעשה את זה לבד עם עזרה מקצועית כמובן...
 
ישן 10-04-07, 00:12   #6
Guest
 
הודעות: n/a
אתה מדבר על המד חום? אצלי (1200 רציפה) מד החום נמצא כל הזמן על אמצלע הסקאלה, תקין? וזה לא יורד בכלל
 
ישן 10-04-07, 09:11   #7
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי liranet
אתה מדבר על המד חום? אצלי (1200 רציפה) מד החום נמצא כל הזמן על אמצלע הסקאלה, תקין? וזה לא יורד בכלל
תקין ! כל הזמן וכמעט בכל תנאי זה לא צריך לזוז מהאמצע (כמובן שאחרי שזה מגיע לאמצע)
 
ישן 10-04-07, 21:26   #8
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי student
צטט:
במקור פורסם על ידי liranet
אתה מדבר על המד חום? אצלי (1200 רציפה) מד החום נמצא כל הזמן על אמצלע הסקאלה, תקין? וזה לא יורד בכלל
תקין ! כל הזמן וכמעט בכל תנאי זה לא צריך לזוז מהאמצע (כמובן שאחרי שזה מגיע לאמצע)
מה זאת אומרת כל תנאי מה התנאים שהם כן עוברים את החצי??
 
ישן 10-04-07, 21:52   #9
Guest
 
הודעות: n/a
היי תומר שום דבר לא התקלקל צור איתי קשר אני יסביר לך.
 
ישן 10-04-07, 21:54   #10
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan
היי תומר שום דבר לא התקלקל צור איתי קשר אני יסביר לך.
ומה איתנו ??
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד