מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-12-14, 00:24   #1
punto2004_actual_60
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2014
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 60 אקטואל
הודעות: 206
טיימינג

היי,
יש לי פונטו2004 , 165 אלף ק"מ ללא ידיעת ההיסטוריה שלה...

אני רוצה לדעת אם אני צריך לבצע טיימינג מבלי שיעבדו עלי במוסך ויגידו שכן...

האם אני יכול לפתוח ראש מנוע ולהחליט לבד אם צריך או לא?
האם אני יכול לצלם לכם ותגידו לי אם צריך?

נ.ב. אין לי ידע טכני במכונאות...
punto2004_actual_60 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 06:53   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי punto2004_actual_60 צפה בהודעה
היי,
יש לי פונטו2004 , 165 אלף ק"מ ללא ידיעת ההיסטוריה שלה...

אני רוצה לדעת אם אני צריך לבצע טיימינג מבלי שיעבדו עלי במוסך ויגידו שכן...מכיוון שיש ברשותך רכב שאינך יודע את היסתורית הטיפולים שלו מומלץ מאוד שתעשה ישור קו שכולל החלפת שמנים פילטרים מצתים טיימינג ומשאבת מים

האם אני יכול לפתוח ראש מנוע ולהחליט לבד אם צריך או לא? בשביל להגיע לטיימינג לא פותחים ראש צריך לפרק את כיסוי הפלסטיק ולראות את מצב הרצוע אם היא יבשה וסדוקה או לא
האם אני יכול לצלם לכם ותגידו לי אם צריך?כמו שאמרת אין לך ידע במכונאות אז עדיף לך לא לגעת כדי שלא תעשה בטעות נזק למשהוא

נ.ב. אין לי ידע טכני במכונאות...
החלפת טיימינג בפיאט עם 8 שסתומים אינה מסובכת במיוחד אך דורשת ידע ונסיון על מנת להחזיר את הכל למקום כמו שצריך
החלפת טיימינג בפונטו 16 שסתומים (דגם ELX) מסובכת הרבה יותר כיוון שיש צורך להישתמש במכשיר שימנע מגלי הזיזים להיסתובב ויתן אינדיקציה למיקום גל הארכובה
אם אתה רוצה לעשות טיפול ולהיות בראש שקט פנה לdavidmzr מרחובות
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 12:57   #3
punto2004_actual_60
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2014
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 60 אקטואל
הודעות: 206
תודה רבה!
punto2004_actual_60 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 13:35   #4
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי yair791 צפה בהודעה
החלפת טיימינג בפיאט עם 8 שסתומים אינה מסובכת במיוחד אך דורשת ידע ונסיון על מנת להחזיר את הכל למקום כמו שצריך
החלפת טיימינג בפונטו 16 שסתומים (דגם ELX) מסובכת הרבה יותר כיוון שיש צורך להישתמש במכשיר שימנע מגלי הזיזים להיסתובב ויתן אינדיקציה למיקום גל הארכובה
אם אתה רוצה לעשות טיפול ולהיות בראש שקט פנה לdavidmzr מרחובות
לא חייב לנעול את גלי הזיזים באף רכב במידה ואתה מבצע סימונים מדוייקים שלהם כולל סימונים על הרצועה והקבלה שלהם מול הרצועה החדשה. כמובן שבהחזרה בגלל שגלי הזיזים זזו מעט מחזירים אותם ומקבעים בעזרת אדם נוסף ורק אז שמים את הרצועה החדשה.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 18:05   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
לא חייב לנעול את גלי הזיזים באף רכב במידה ואתה מבצע סימונים מדוייקים שלהם כולל סימונים על הרצועה והקבלה שלהם מול הרצועה החדשה. כמובן שבהחזרה בגלל שגלי הזיזים זזו מעט מחזירים אותם ומקבעים בעזרת אדם נוסף ורק אז שמים את הרצועה החדשה.
בפונטו ספייס ובפיאט מריאה חייבים לנעול את גלי הזיזים.
לצורך זה קיימים מכשירים יעודיים.
בפרט כאשר רצועה ניקרעת או מורידים ראש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 22:22   #6
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
בפונטו ספייס ובפיאט מריאה חייבים לנעול את גלי הזיזים.
לצורך זה קיימים מכשירים יעודיים.
בפרט כאשר רצועה ניקרעת או מורידים ראש.
דוד.
ואם לא תנעל את גלי הזיזים דויד מה יקרה? הם יזוזו מעט בגלל קפיצי השסתומים שדוחפים את הפיקות על מנת שלא יהיה עליהם לחץ. בשביל מצב שכזה עושים סימונים מדוייקים גם על הגלגלות וגם על הרצועה ומזיזים אותם ידנית בדיוק לאיפה שהיו. ממש לא תורה מסיני, כך אני עושה בכל הרכבים שבהם עשיתי טיימינג אם זה מאזדה, רובר, פורד, צרפתיות למיניהם ופונטו ספייס 16 שסתומים. לכל מנוע בעל 2 גלי זיזים קיימת נעילה על מנת להקל על העבודה אך אם עובדים נכון ומדוייק אפשר בהחלט לבצע גם ללא נועלים.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-12-14, 09:17   #7
AllCity
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2014
מיקום: Tel-Aviv
הגלגלים שלי: Punto 188
הודעות: 64
מאור30 +1
AllCity מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
טיימינג iz2 פונטו - טכני 2 21-12-08 21:53
טיימינג iz2 פונטו - טכני 4 12-12-08 08:40
טיימינג - עזרה! Mezig אונו - טכני 10 29-02-08 15:07
רצועת טיימינג נקרעה... פורום הגראז' 20 15-05-07 00:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד