מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto gt 96
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 19-05-14, 02:19   #1
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
האצה מאוחרת+ בורג שעף מהחלק שמחבר בין התושבת לבלוק

איזה יום שמח לי היום,
יום שישי עשיתי טיפול שכלל בתוכו טיימינג רפידות קדמיות ו 10K

בראשון אחרי נסיעה של כשעה וחצי ועצירה לחצי שעה יצאתי שוב לדרך ובאחד מפסי האטה
שמעתי שעף בורג (במזל זה קרה בנסיעה איטית ושמעתי) בכל מקרה
יש את התושבת שיושבת מעל הטיימינג ויש את החלק "שמגשר" בין התושבת לבלוק, ממנו עף הבורג (כ 8 ס"מ)
המגשר מוחזק ע"י 2-3 ברגים כרגע הרכב עומד (עד רביעי) ויש לי כשעה וחצי נסיעה למוסך ביום רביעי כשאני מתפנה
שאלה למומחים האם זה מסוכן לנסוע כך עד למוסך (המגשר עדיין מחובר ב 2-3 ברגים הבורג שעף לא ניתן להחזרה בגלל שדפקו את ההברגה..
זה מה שקורה שאקדח אוויר עושה את העבודה במקום מפתח מומנט...)

וכעת לבעיה מס' 2
היא הייתה קיימת לפני הטיפול.. אחרי זה נהיה יותר תדיר.
ביציאה מהמקום לרוב בסלד נמוך מ 2-2.5K הרכב כאילו רדום בהאצה עד שפתאום מקבל בום ונזכר להאיץ, זה לא קורה תמיד וזה לא משתנה בטמפ שונות של המנוע (חם\קר)
החשוד העיקרי הוא חיישן MAF שדורש ניקוי, חוץ מזה מה זה יכול להיות (הצתה או משאבת דלק=לחץ נמוך??)

בטיפול לא הוחלפו פלאגים כיוון שלפני 10K הוחלפו פלאגים וכבלי הצתה..

תודה לעונים והמשך שבוע טוב.

עריכה: הוספתי תמונה כמעט בטוח שזה המיקום של הבורג שעכשיו חסר.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  m2I9KCH4LbltINc4DzLYPiA.jpg
צפיות: 614
גודל:  13.0 KB  

נערך לאחרונה על ידי Nuker : 19-05-14 ב 02:31.
Nuker מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 19-05-14, 09:44   #2
matangil
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 170
לגבי חיישן MAF , אם אני לא טועה אין ברכבנו את החיישן הנ"ל
אלא חיישן MAP שממוקם (מספר 16)



אשמח אם מישהו ירחיב קצת בנושא ,

ממה שקראתי אי אפשר לנקות אותו או שאין טעם , יש עובד או לא עובד .


שבוע טוב !
matangil מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-14, 10:55   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
החלק בתמונה אינו מתחבר לבלוק, אלא לראש המנוע.
נראה כמחלה בספייס SX.
לפני שנה הגיע אלי בחור עם אותה תקלה באותו הרכב. אצלו עפו שני ברגים החוצה.
נאלצנו להחליף ראש, משום שהדבר לא ניתן לתיקון. יש סימנים על הראש התקול שאצלי, שהכניסו בעבר תותבים ובקפיצה הבאה שוב נעקרו התותבים.
אין לי עכשיו זמן לצלם לך את הראש התקול. אולי יותר מאוחר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-14, 12:18   #4
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
הלחצת עוד יותר דוד :/ זה עד כדי כך גרוע?
ההברגה היא בראש וזה רע האם בורג גדול יותר לא יחזיק?
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-05-14, 02:11   #5
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
טוב עזבו את הבורג לא מעניין,
מישהו חווה בעיות דומות בהאצה מהמקום?

מה בדיוק ההבדל בין MAP ל MAF ?
שניהם קשורים לזרימת האוויר אחד FLOW ואחד PRESURE? מה ההבדל?
http://www.fiatforum.com/grande-punt...placement.html
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-05-14, 02:48   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בדוק תחילה את המינוס לגוף המחשב.
אמור להיות 0 אום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-05-14, 03:03   #7
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
ניוקר ביעסת
אתה רץ על ניחוש חיישנים ?!?

-מה אומר חברינו דיאגנוסטיקה מייד אין צ'יינה ?
-אין בדר"כ (פרט לרכבים מוגדשים) גם MAP וגם MAF יש או זה או זה , אצלך יש MAP.

איטיות יכולה לנבוע מהרבה סיבות, גם מחיישן מצב מצערת TPS.

אבל קודם כל תוציא פלט מלא , אתה יכול לעקוב למייטב זכרוני פרט לשגיאות גם אחרי לחץ נמדד ע"י חיישן MAP וגם ע"י מצב פתיחת מצערת נמדד ע"י TPS ב fiatecuscan או ב multiecuscan

חבל לך להתחיל למדוד בשלב כל כך מוקדם ערכי מתח והתנגדות חיישנים , אם הם חורגים כנראה שתמופה תקלה. אם לא אז תעקוב בפרמטרים בזמן לחיצה על הדוושה ואם לא אז תתחיל לשלול לפי ערכי חיישנים
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מאיפה אני משיג שק לידית הילוכים כולל התושבת? chesh פונטו - טכני 4 18-09-13 13:09
נזילת שמן מבלוק מנוע tombelfer פונטו - טכני 4 02-11-11 20:46
החלפת התושבת מנוע הבעייתית hgt yaniv hgt פונטו - טכני 4 24-02-10 15:11
צריכת דלק, רדיאטור ועוד...שאלות לשעת לילה מאוחרת got-fiat פונטו - טכני 25 03-09-08 00:36
התאמת ראש מנוע לבלוק פורום הגראז' 3 04-12-06 09:53


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד