![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
פלאגים טבולים בשמן , רכב מקרטע
טוב, האמת שחיכיתי לזה וזה הגיע.
בעבר הלא רחוק היו מדי פעם בהנעה איבודי ניצוץ. אתמול התופעה החמירה והרכב מקרטע בלי סוף , איבודי ניצוץ. פתחתי פלאגים ואפשר לומר ששלושה מתוכם כולל חוטי ההצתה טבולים בשמן - כמובן נראה לי בעייה בעבודה על הראש שנעשתה, פלאגים טבולים בוודאי אבדו ניצוץ. את הפלאגים והחוטי הצתה אחליף (כבר קניתי חדשים מקוריים) אחרי שאפתור את הגורם לבעיה - או במילים אחרות אטם מכסה שסתומים קרוע. יש אופציה אחרת חוץ מזה ? מתכוון להיכנס למוסך היום שיסדר את זה, יש המלצות מה לשים לב פרט לזה שהאטם יהיה מקורי ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
לא משנה אטם מקורי הכי חשוב שינקו טוב ויתנו מריחה קלה של סיליקון גם
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
תודה יאיר.
ביקשתי אישית שלא יניעו עד מחר בבוקר ויתנו לסיליקון ליתייבש. נראה מה יצא, בכל מקרה המוסך הקודם יספוג את התיקון החוזר הזה ואם לא יספוג אז הוא יספוג ממני. עדיף לספוג את זה מאשר ממני אני חושב אבל זה ישאר לבחירתו. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
עדכון,
אחרי החלפה של האטם ובנוסף תוספת של סיליקון (שחור) , התחילה שוב נזילה הפעם החוצה לכיוון האגזוז. דיברתי עם המוסך, הוא מוכן כמובן לעשות את העבודה שוב אבל לטענתו הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת. שאלותי הן : - בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ? - באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו) - המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו. - האם טענת המוסך נכונה ? באם לחץ השמן גבוה מדי (בעבקות השחזה עודפת) זה רק עניין של זמן שיפרצו מחזירים או אטימות אחרות ? מה המרווח בטחון שאפשר לשחק עליו ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
בנוסף מה המומנט הנדרש לסגירת הברגים והאם יש סדר מיוחד לפי היצרן ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
זה עתה התעוררתי מתנומה של שעה וישר נכנסתי למחשב.
כאשר קראתי את שאמר לך המוסך, ביחס ל-"הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת". נפלתי מצחוק. אישתי חשבה שאני מנהל רומן עם בחורה באינטרנט ![]() תגיד לו שלא יבלבל לך את המוח. לא קיים במנוע לחץ שמן גבוה בשום מצב. מה שכן קיים זה לחץ עוקה (קרטר)גבוהה. בשל קומפרסיה שחודרת לקרטר, או נשם סתום. לדעתי הבעיה אצלך זה נשם סתום. מעניין איך אתה תמיד מוצא את המוסכים הדפוקים האלה. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חשיבות השימוש בשמן מנוע איכותי ומתאים | רפי לין | בעלי מקצוע | 0 | 20-07-12 12:45 |
| האם כדאי להשתמש בשמן 5W40 מאשר 10W40? | chesh | פונטו - טכני | 4 | 19-06-09 00:43 |
| בועות בשמן | snufkin | פונטו - טכני | 14 | 10-09-08 09:51 |
| ריח של דלק בשמן יכול להיות משאבה | פורום הגראז' | 1 | 16-01-07 08:24 | |
| ריח של דלק בשמן | פורום הגראז' | 7 | 15-01-07 22:08 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד