![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
פלאג רטוב וצריכת שמן
בשבוע שעבר ניגשתי לטסט עם הפונטו. לדעתי היה עדיף גם לפונטו וגם למדינה להשאיר את הפונטו במצב שהייתה לפני הטסט.
הפונטו נכשלה על זיהום אויר. אפרט בקצרה: (לפירוט הארוך אפשר לפנות ל: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=497934 ) נמצא CO גבוה בסל"ד עבודה. שמתי תוסף, לא עזר. הפנו אותי למוסך ש"מומחה לזה". במוסך מצאו פלג אחד רטוב (תמונה מצורפת) החליפו בפלאג אחר. אבל לא באותו מרווח אלקטרודה - שמו 1.1 במקום 0.9, היו רבעיית מקוריים. הניעו ללא פילטר אויר. יצא הרבה עשן לבן. לאחר זמן קצר נפסק העשן. שלחו אותי לעשות סיבוב עם הרכב, נסעתי 2-3 ק"מ, חזרתי למוסך, חיברו למכשיר 4 גזים ויצא תקין. הלכתי שוב למכון טסטים, כשהגעתי הרכב ממש רעד. איכשהכו עברתי את הטסט. מאז נסעתי כ-120 ק"מ עם הפלאג הזה. הנסיעות הרבה פחות נעימות. בסרק הרכב רועד ומגמגם לסירוגין. בנסיעה המנוע מרגיש מאוד חלש בסלד נמוך. וכשהסלד מטפס פתאום ישנה התפרצות כח פתאומית. אם לדוגמא אני נוסע בהילוך שני כשהדוושה נמצאת קבוע באותו מקום, בהתחלה המנוע מאוד מנומנם ואפילו רועד ורוטט, וכשהסלד מגיע ל-2500 בערך, יש איזה פרץ כח כאילו שהורדתי הילוך ודחפתי את הדוושה עד לסוף המהלך. למרות שנשארה במקומה. לאחרונה צריכת השמן גדלה, עוד לפני סיפור הטסט. כעת הרכב לא מעשן כלל, לא עם מנוע קר, לא עם מנוע חם, לא בסרק ולא במכה של גז. אין נזילה של ממש, רק הזעה. בשבת שלמה שהרכב עומד ללא תזוזה, יש טיפה או שתיים על הרצפה, ולפעמים אין בכלל. אם כך, לאן הולך השמן? בקרוב אחליף את הפלג בחזרה לפלג המקורי כדי להיות בטוח שהרעידות לא קשורות אליו. אבל זה ייאלץ להמתין עד שאהיה שוב בבית הוריי, כי הבוקסה של הפלאגים נמצאת שם. לפי ההרטבה בפלאג ניתן לקבל כיוון לבעיה? שימו לב שישנו מין אפר בחלקו העליון של הפלג.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הסיפר על המוסכים הוא דבר מאוד מוקר לי כבר מהנסיון שלי בנוגע לחופש בהגה וזה שהבחור במוסך היה עם חולצה של המכון זה לא מפתיע הרי המכונים עובדים עם המוסכים שלידים ושולכים לשם שיתקנו ככה שאני בספק עד כמה הוא היה מתקן לך את כל החופש כמו שצריך ולידע כללי כאשר מחליפים זרוע הגה(תפוח) מחליפים בשני הצדדים וכנל לגבי משולשים
לגבי הזיהום בטח עשו קומבינה כי הלכת למקום בו הם המליצו לך למרות שראיתה שהסלד לא תואם את לוח השעונים וכו אבל לא משנה הפלאג שהיה רטוב בשמן הוחלף בחד יבש ושסביר להניח בטח פורק מאיזה רכב והוא בעל הברגה מתאימה אך אין לו התאמה מלאה לצרכי הרכב תחליף את הפלא לגבי הרעידות שהתחילו לך בדרך אולי זה בגלל הפלאג הזה שלא עובד טוב ולכן וסביר להניח שהרכב לא עובד על כל 4 הצילינדרים ובגלל זהה עברת את הזיהום כי לא היתה בעירה בכל תאי הבעירה אז הרכב יצר פחות זיהום אם הרעידות לא חולפות לאחר החלפת הפלאג לאחד מתאים תנקה את בית המצערת ואת מד כמות האוויר שבכניסה אולי ניתפס עליו ליכלוך מהנסיעה הזו לא סביר אבל אולי זה קרה וזה גורם להכל להישתולל קצת מקסימום קפוץ לנתניה
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
יאיר על איזה מד כמות אויר אתה מדבר? החיישן האדום שבבית המצערת?
הוחלף במוסך רק הזרוע הגה (זו שמאור ואני לא הצלחנו לפרק בעזרת מפתח צינורות) ולא תפוח. ומדוע לא מחליפים רק תפוח/זרוע/משולש אחד? פעם ראשונה שאני שומע על זה.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
במשולשים יש בוקסות ולרוב כאשר צד אחד הוא דפוק אז גם הצד השני הוא דפוק ועדיף להחליף את שניהם
לגבי תפוחים התפוח הוא חלק שעובד מאוד קשה בשביל להזיז את הרכב לכיון שההגה דורש ובכדי למנוע ביקור חוזר וכיוון פרונט /גלגלים פעם נוספת בהחלפת צד השני עדיף להחליף את שניהם אבל במקרה של מוט הגה יש כאן ניראה לי פער במוסגים ושנינו קוראים לאיזה חלק בשני שמות שונים כשמדובר באותו חלק התפוח הוא החלק שמיתחבר ליד סרן (החלק עליו מורכב הנאבה ודיסק של הבלמים והקליפר והגלגל ) הוא מיתחבר עם אום ליד סרן ולתוך זרוע ההגה עם הברגה וניסגר עם אום שעל הזרוע שמונעת תזוזה לפתיחה או סגירה כי כל פתיחה או סגירה משנה את כיוון הגלגלים מוט ההגה מיתחבר למסרק הגה תקנו אותי אם אני טועה
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
את זה שעדיף להחליף את התפוח/משולש השני כדי לא לכוון פעמיים את הפרונט אני מבין.
אבל אתה כתבת "זרוע הגה(תפוח)" כאילו שתפוח וזרוע הגה זה אותו החלק. כנראה לא זו הייתה כוונתך. זה הכל
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| עבודה בפוטושופ שלי ל-HGT אולי בקרוב גם אמיתי. או שסתם חלום רטוב. | KHGT | פיאט כללי | 7 | 16-05-12 22:02 |
| ממיר קטליטי וצריכת דלק | komoto | פונטו - טכני | 3 | 30-12-10 16:15 |
| הוספת פראפלו וצריכת שמן - ספייס 01 | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 7 | 25-06-09 23:26 |
| פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? | student | פונטו - טכני | 4 | 03-05-08 19:13 |
| מנוע מקרטע, פלאג עם אבנית, הלך ראש? | איתי_ | אונו - טכני | 5 | 15-03-08 23:50 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד