![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice Dynamic 16V
הודעות: 33
|
קלאצ קשה
שלום לכולם,
יש לי פונטו 2005 דינאמיק 16V הקלאץ עבר בסביבות 70000 קילומטר בחודשיים שלושה האחרוניח הוא ממש קשה, הפרדה בחצי בערך למישהו יש חוות דעת אם הקלאצ עשה את שלו או שהבעיה בחלק אחר? תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
תבדוק אם לא חסר שמן קלאצ' במידה ומדובר במשאבה לקלאצ'. כמו כן יכולה להיות בעייה במשאבה עצמה.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
משאבות הקלאצ מקבלות שמן ממיכל הבלמים
האם החליפו משאבות קלאצ אי פעם ברכב ? יש לי חבר שעשיתי לו קלאצ בפונטו ספייס שלו כי הקלאצ היה מרעיש בגלל עבודה לקויה של המכונאי שלא בדק את גלגל התנופה בנוסף הוא גם היתלונן על היתפסות הדוושה שנבעה מהקלאצ עצמו וגם מהמשאבות למזלי אני מכיר את חבר הפורום davidmzr שעזר לי בהחלפה של הקלאצ אתה מרגיש היתפסות כל שהיא בנוסף לקושי בתפעול? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
|
קלאץ קשה בדרך כלל זה סימן לסוף הקלאץ.
השמש של הקלאץ נאכל על ידי המייסב לחץ
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
|
כאשר דיסקת החיכוך (דיסק מצמד) דקה כתוצאה משחיקה ובלאי, הבהונות של טס הלחץ יוצאות החוצה יותר ויותר, זווית העבודה שלהם משתנה ולכן הלחיצה עליהם דורשת יותר כוח וזה מורגש בדוושת המצמד.
כאשר הלחיצה הופכת להיות מאוד קשה זה מעיד על מצמד בלוי, אך קיימת אפשרות של מנגנון התרה תפוס ואת זה יש לשלול לפני המחליטים על החלפת מצמד. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
צטט:
ממתי מיסב לחץ נעשה דק יותר משימוש יתר? 2. למה שבהונות טס הלחץ ייצאו אחוצה יותר ויותר אם נגיד נעשה שימוש יתר בקלאצ' הם ייתעייפו כלפי פנים ולא כלפי חוץ. במיקרים שתיארת שקצת לא הגיוניים למען האמת ההפרדה והעברה בין הילוך להילוך תיעשה קשה אם בכלל. אך הבעיה המתאורת כאן היא דוושת קלאץ קשה. תקנו אותי אם אני טועה. |
|
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד