מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש. פונטו כמה את יפה..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

משטרה באיטליה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-08-11, 12:09   #1
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
סוגיית שמן מנוע

שלום לעוזרים,
ברשותי פיאט פונטו s75 שנת 95 עכשיו כרגע יש לי שמן
15w40 ששמו לי לאחר ראש מנוע לפני 4 חודשים יש לומר שהאוטו נוסע היטב וסוחב ברוך ה
אך לפעמים כאשר המנוע פועל ואני פותח מדיד שמן עפות טיפות שמן מרפרוף בפורום הבנתי שבורח לחץ או משהו כזה וגם הרכב אוכל שמן אבל לא בכמות גדולה ( לא יודע להעריך כמה אבל לא הרבה) וראיתי פה בפורום תגובה של יאיר שאחרי ראש בדרך כלל מופעל יותר לחץ על הרינגים ומומלץ לעבור לשמן 20w50 ורציתי לדעת אם זה יפתור את בעיית אכילת השמן ואת הבעיית לחץ?
או לחזור ולשים מה שהיה פעם ברכב וזה שמן 10w40 או להישאר עם הנוכחי!
TOMERZHR מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 31-08-11, 12:19   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הישאר עם השמן שיש לך. ובהחלפה הבאה החליף ל- 20W50.
אם הרינגים שחוקים לא יעזור לך דבר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-08-11, 12:44   #3
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
הישאר עם השמן שיש לך. ובהחלפה הבאה החליף ל- 20W50.
אם הרינגים שחוקים לא יעזור לך דבר.
דוד.
מצב הרינגים סביר אבל חשוב כמה שיותר למזער נזק!
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-08-11, 13:08   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אני מוכן ללמוד, אם ברצונך ללמד אותי.
אם עפים טיפות שמן מהמדיד והנשם לא סתום הרינגים שחוקים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-08-11, 23:58   #5
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
עוד עצות מהמומחים?
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-09-11, 10:43   #6
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אין הרבה מה לעשות וגם אם תחליף את הרינגים עלול להיות הצילינדר אובלי
לכן הטיפול הטוב היותר חריטה של הצילינדרים והרכבת רינגים אוברסייז
העניין שקופצים טיפות עדיין לא רציני אז אוכל לך שמן קצת
הוראות יצרן אומרות שצריך לאכול בערך 0.7 ק"ג ל-1000 ק"מ
בדוק אם יוצאים גם גזים וכמות השמן כמה שיותר יוצא כך מראה על בעייה של הרינגים והצלינדרים
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-09-11, 14:49   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מדוע הבוכנה לא עולה בצורה אנכית למרכז הצילינדר (בעיית מיסבי קרנק)
האם למכשיר ההונינג יש קיבוע של קוטר או שהוא חופשי
תודה דוד אני משכיל עד שאהיה פרופסור
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-09-11, 08:36   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
לא אמרתי שהבוכנה לא עולה בצורה אנכית.
אמרתי שהלחץ הראשוני על הבוכנה כאשר היא מתחילה לעלות מנ.מ.ת. הוא לכיוון דופן הצילינדר.
ז.א. שהקרנק (קצה הטלטל, המסב) לא נמצא בזווית של 180 מעלות ביחס למרכז הצילינדר.
החופש שיש בין הטלטל לפין הבוכנה מפצה מעט על המצב.
מכשיר ההונינג (האבנים)לא מקובע, במשך הליטוש הוא נע קדימה אחורה בהתאם לאובליות.

דוד.
נ.ב. יאיר, חשבתי על דוגמה שתסביר בדיוק למה הכוונה שהקרנק לא נמצא בזווית של 180 מעלות ביחס לצילינדר.
במשאבה ידנית של אופניים. היד המפמפמת (שמשולה לקרנק) נעה למעלה ולמטה אנכית ותמיד נשארת בזווית של 180 מעלות ביחס למרכז הצילינדר. לכן הבוכנה מקבלת את הלחץ במרכזה ולא נדחפת לדופן.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 02-09-11 ב 09:20.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע מתחמם + מאוורר תקול + מנורת מנוע דולקת עזרה ! dekel פונטו - טכני 22 02-08-11 01:14
חלקי מנוע ווראש מנוע למכירה, החל מ-10 ש"ח. borisd מכירה 0 30-04-11 21:27
שיפוץ מנוע פונטו S55 מנוע 1108 vadvad פונטו - טכני 11 10-05-10 15:36
כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים gibson9655 פונטו - טכני 11 03-10-08 19:11
התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} פורום הגראז' 3 31-03-06 11:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:16.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד