![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
|
קרטר שמן נפגם
לילה טוב חברים,
במהלך נסיעה שגרתית היום קיבלתי מכה בתחתית הרכב והחל לנזול שמן גיר מהקרטר שמן. האוטו נגרר מיידית לחבר שהוא מכונאי. האם יש למישהו מושג מה העלות של הקרטר? הוא מגיע בצירוף אטם? כמו כן האם יש להחליף עוד משהו מלבד הקרטר? אשמח לתגובות מהירות. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פנדה
הודעות: 34
|
אולי העצה שאתן לך אינה מקצועית, אבל אצלי היא עבדה מעולה.
כמוך, קיבלתי מכה בקרטר והשמן נזל. אצלי היה סדק/חור של מס' סנטימטרים. הורדתי את הקרטר וניקיתי אותו היטב. ואז לקחתי "דבק נקניק" איכותי וסתמתי איתו את החור. את האטם לא היה צורך להחליף, רק מרחתי עליו שכבה דקיקה של סיליקון איכותי. והרכב נסע ללא נזילות מס' שנים עד שנמכר. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10 FIRE 87 ז"ל, פונטו SX75 96 נמכרה, פונטו ELX 01 כרגע...
הודעות: 455
|
לא מאמין שהמחיר של קרטר שמן יהיה גבוה (מפירוק).
עדיף להחליף ולהיות בראש שקט מאשר להדביק עם "דבק נקניק" (אפוקסי). תאר לך שההדבקה נופלת באמצע נסיעה וכל השמן בורח פתאום ונתפס המנוע עקב חוסר שימון. ואז אתה יוצא עם נזק של כמה אלפים ולא כמה מאות בודדות. שמעון, מקווה שאתה לא תופר רצועת טיימינג שנקרעת עם חוט ומחט ומדביק פנצ'ר עם מסטיק.
__________________
http://www.facebook.com/mark.rickas |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
|
החלפת קרטר
מסכים איתך אני מעדיף להחליף שיעלה כמה שיעלה. כבר למדתי בחיים שאין מחיר לקט תעשייתי
![]() השאלה מה העלות? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
|
מפירוק יהיה לך קשה מאד למצוא קרטר שמן שכן הם מוכרים את המנועים קומפלט,
אלא אם כן יש להם מנוע דפוק או שהוחזר להם מאיזושהי סיבה אז הם יסכימו לפרק מהמנוע חלקים. שמתי לב שכתבת כי נזל שמן גיר ומהקרטר אין מצב שיצא שמן גיר, אז או שנפגע הגיר או הקרטר התבלבלת? לאחר שתפרק את הקרטר תבחן אותו ואם אפשרי גש לרתך שיבצע ריתוך תדאג לצבוע את איזור הריתוך למניעת חלודה וסגור עניין. אם אין ברירה וצריך להחליף קרטר גש למוסך פיאט (רק בגלל הסבירות למצוא מנוע דפוק כמו שלך או חלקים זרוקים בצד) ותברר על קרטר שאפשר לפרק מאיזה מנוע שזרוק בצד ומחכה שיתאספו עוד כמה מנועים לפני שאספני הברזל מגיעים לקחת אותם. אין צורך באטם, רק לרכוש סילקון איכותי עמיד בחום לתת שכבה יפה על הקרטר ושכבה עדינה בתחתית המנוע וזהו. תעדכן בכל מקרה נראה איך זה יגמר
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: ELX ספייס
הודעות: 169
|
לעמית
יקירי ממש לא התבלבלתי.
כשאני מציין קרטר שמן גיר ומדגיש אותו אז אני מתכוון לקרטר שמן גיר.לא הבנתי מהיכן המסקנות שלך שהגיר הלך ועוד... הקרטר קיבל מכה ונשפך השמן פשוט מאוד. בכל מקרה תודה. |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד