מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-11-10, 21:56   #1
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
פיאט פונטו,96,1300. בעיית זריקת שמן, וברקסים

שלום לכולם,
התחדשתי בפונטו HSD שנת 96,
הרכב עבר 288 אלף קילומטר.
יש כמו בעיות שהאיתי רוצה לדעת מהם,

* כשאני פותח את מדיד השמן, כשמנוע פועל, נזרק שמן החוצה, כמו גשם.
*ברגע שלוחצים ברקס בצורה קצת יותר חזקה מנסיעה רגילה, כל ההגה רועד
ונשמעים רעשים של ברזל בברזל, זה בא מתוך ההגה.
דבר שמאוד מעצבן אותי, שנוהגים, שומעים את המנוע כאילו הוא ממש מתחת לרגלים של הנהג, יכול להיות איזה חוצץ או משהוא נפל בין המנוע לנהג? מכיוון הדוושות

תודה ויום טוב!
Roi b.e מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-11-10, 22:35   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
* כשאני פותח את מדיד השמן, כשמנוע פועל, נזרק שמן החוצה, כמו גשם.

בגדול, פריצת שמן החוצה ממוביל המדיד, מצביעה על לחץ עוקה גבוה ובעברית פשוטה - דחיסה לאגן. בעברית עוד יותר פשוטה - מנוע חלש, רינגים לא מצליחים לאטום וחלק מהקומפרסיה יורדת לעוקה (קרטר) ומפלסת את דרכה במעלה מוביל המדיד והחוצה. במקרים קיצוניים המדיד נשלף מעצמו אם הוא לא מאובטח ואז יש לך אמבטיית שמן בתא המנוע.

*ברגע שלוחצים ברקס בצורה קצת יותר חזקה מנסיעה רגילה, כל ההגה רועד
ונשמעים רעשים של ברזל בברזל, זה בא מתוך ההגה.

רעידה בזמן בלימה יכולה לנבוע ממספר גורמים כגון: צלחות בלם עקומות, תפוחי הגה גמורים, איזון גלגלים לקוי, כיוון פרונט לקוי או שילוב של כולם גם יחד. רעשי הברזל בזמן בלימה מצביעים כנראה על רפידות גמורות לחלוטין, מצב שבו הברזל של הרפידה הוא זה שנוגע בצלחת.

*דבר שמאוד מעצבן אותי, שנוהגים, שומעים את המנוע כאילו הוא ממש מתחת לרגלים של הנהג, יכול להיות איזה חוצץ או משהוא נפל בין המנוע לנהג? מכיוון הדוושות

לא יודע מה לומר לך... שים אטמי אזניים
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 25-11-10 ב 22:37.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-11-10, 23:07   #3
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
שומעים רעש או מרגישים רעידות ?
כל השאר דוד ענה לך מדוייק!

היה שווה את הקניה בשביל להשקיע עכשיו עוד סכום של 5000 ש"ח (בסביבות). ?
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-11-10, 23:12   #4
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
אוקיי,
מנוע עייף, מה הלאה?
אוברול?
ראש?
מה הטיפול?
השקעתי בסביבות ה-5000, על הרכב, נראה טוב,
היה שווה? כן! אתה כנראה גם מהאנשים שחושבים שצריך לקנות מרצדס יד שניה כדי למצוא רכב יד שניה טוב.
חבל.
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-11-10, 00:15   #5
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
רועי ערב טוב!

אם מניח שאם היו מציעים לנו פה מרצדס במחיר של פיאט מאותו מודל, קשה לי להאמין שהיה מישהו שיתנגד להצעה.. אבל, רובנו כאן בפורום נוסעים על פיאטים כי רובנו כאן לא עשירים מופלגים. חיפשנו רכב חסכוני ופשוט.

וקצת קומפלימנטים: אני מודה שקניתי את הפונטו שלי רק בגלל שהיא מאד חסכונית. אבל מאז התאהבתי בה. זו הפיאט הראשונה שלי בחיים. אני בן 41 ומעולם לא הרגשתי צעיר כמו מאז שיש לי את האוטו הזה. כל כך דינמי, חי נושם ובועט! נוח לנסיעה, מאיץ מדהים וחסכוני ברמות שאני עוד לא מעכל (כרגע אני על 360 ק"מ - חצי מיכל. הוא פועל על דלק בכלל הדבר הזה??).
שורה תחתונה - אחת המכוניות עם התמורה הכי טובה לכסף שהיו לי מעולם!

אז אני בטוח שרוב האנשים פה לא היו הולכים על מרצדס.
ואם אתה שואל לדעתי - אם אתה אוהב את האוטו ומבחינה חיצונית הוא יפה, תשקיע באוברול כללי ואז יהיה לך שקט לכמה שנים טובות. אל תשכח שמנוע חלש אוכל שמן, סותם את הממיר הקטליטי ומכניס אותך להוצאות מיותרות מכל הכיוונים.

רגע! אל תגיד לי ש HSD זה מנוע דיזל... כי אם כן אז זה משנה את כל התמונה. העלויות גבוהות בערך פי 2 לכל דבר..
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 26-11-10 ב 00:25.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-11-10, 01:22   #6
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
hsd זה לא מנוע דיזל רובם הגיעו לכוחות הביטחוןן בזמנו עם שיפורי ABSוכריוות ראש מאחר .
הבעייה היא שהק"מ הגבוהה ומאמין שטיפלוו בו.
יחסית לטיפטוף השמן נראה לי בסבירות השאלה אם הטיפות מלאות אוו זרזיף.
אז כך תנסה להחליף שמן מאוטו דיפו 20*50 שעולה 45 ש"ח ותראה אם יש שיפור התצרוכת השמן ואם כן תחליף לאיכותי בהמשך עם פילטרר מקורי .
נקודה שנייה נראה לי שהמשולשים אצלך גמורים ויכול להיות שגם הבולמים את זה אפשר לבדוק לבד.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו 96, 1300, מזגן מקורי לא מקרר, מוזר. Roi b.e פונטו - טכני 1 18-02-10 21:21
בעיית התחממות בפיאט פונטו שנת 97 דגם SX 1300 david266 פונטו - טכני 7 13-04-09 12:17
בעיית מזגן פיאט פונטו 96 HDS rafi872 פונטו - טכני 2 03-09-08 09:31
יש לי פיאט פונטו 95 1300 הייתי רוצה לדעתת בבקשה איזה דגם המדחס שליי yair123 פיאט כללי 2 13-04-08 19:42
מחפש קאמשאפט של פיאט 128 SL מנוע 1300 פיאט אספנות 2 05-02-07 22:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד