![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
|
עלייה מדרגה אחת בחום מנוע
יש לי פיאט בראבו 1.4 12V שנת 1998 (ידני)לפני שבוע שמתי לב שחום המנוע עלה מדרגה אחת מעלה, תמיד השעון עמד בשני קווים מתחת לאמצע וזה לא השתנה לכל אורך הנסיעה לא משנה עליות ירידות חום תמיד זה היה 2 קווים מתחת לאמצע וברגע שזה עלה טיפה המאוור נדלק מיד עד שזה ירד אפילו למתחת 2קווים מתחת לאמצע.
3 ימים לפני זה השתנה וזה נשאר קו אחד מתחת לאמצע והמאוור נדלר רק לאחר שזה עולה טיפה מעל הקו הזה. האם זה נורמלי?? ,, מה הבעיה כאן?? אין נזילות, המים נקיים לגמרי לא השתנה דבר רק שהמאוור נדלקרק כשהחום עולה מעל הקו שמתחת לאמצע |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לקקסה איפה אתה בעניין ?
יתכן שמהירות 1 לא עובדת כך יתכן שהנגד תקול |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
רק בשביל לוודא - לא חסר נוזל קירור?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: fiat bravo 1.6
הודעות: 80
|
למה השעון עמד 2 קוים מתחת לאמצע?
הוא צריך להיות באמצע.אולי כאן הבעיה |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
שלום לכולם,
יש צורך לבדוק האם מותקן יוניט הפעלת מאוורר מתאים (מקורי/תחליפי). יוניט הפעלת מאוורר הוא בצבע תחלת עם קונקטור (3 פינים). לנסות לנקז אויר, יש בורג ניקוז ברדיאטור, עוד בורג ליד בית מצערת (על הצינור) לבדוק באיזו מהירות המאוורר נכנס לפעולה, מאוד יכול להיות שהנגד של מהירות 1 נשרף. תחזור עם תשובות. אין פה סכנת התחממות, אבל יש כן תופעה שדורשת בדיקה. בזמן שהכל תקין החום צריך להיות בחצי! יכול גם לעבור מ"מ מעל החצי, (תופעה ידועה בבראבות). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
ת'אמת לא יודע אם מותקן יונט תחליפי או מקורי כי מאז שקניתי את האוטו לא הייתה לי התופעה הזאת, עשיתי ניקוז אוויר מהברגים שעל הצינור וזה שבזווית הרדיאטור ושחררתי מים 10 דק' כך וודיתי שאין עוד בועות בפנים, בהתייחסות לתגובה של LEXXA שמתי לב שהמאוורר עובד רק במהירות 2 ולא עובד במהירות 1 בכלל ורוב הסיכויי שזאת הבעיה, עכשיו במידה והנגד תקול איך אפשר להחליף אותו והאם הנגד של המאוור למנועי 1.6 יתאים, כי יש רדיאטור תחליפי של 1.6 אצל חבר
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
הנגד מתאים. נגד יושב על בית מאוורר (פלסטיק שיושב על רדיאטור).
מחובר עם 2 קונקטורים (1 מכל צד). |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מפגש בחול המועד? | yossi136 | פיאט כללי | 23 | 07-03-10 00:39 |
| טיול בחודש פברואר בחול | דידו | אוף טופיק | 1 | 04-02-10 16:28 |
| מספר בעיות/שאלות - צינור פליטה , כבל , חום מנוע , גיר. אונו 94 EIS | dadaSH | אונו - טכני | 6 | 02-12-09 02:38 |
| הדבקה עם דבק (פלסטלינה) אפוקסי ! האם הוא עמיד בחום ? | פורום הגראז' | 4 | 04-06-07 03:37 | |
| תערוכת המכוניות בחול המועד פסח | פיאט כללי | 12 | 06-04-07 22:58 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד