מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > קופה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

קופה - טכני טכני - דגמי קופה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-05-10, 23:15   #1
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
היתחממות פתאומית

תופעה מוזרה שקורה לי עכשיו ,כאשר המנוע מגיע לחום עבודה( חצי סקאלה ),אחרי דקה הוא פתאום קופץ ל3\4, וכאשר הוא מתחיל להיתקרר הוא גם מתקרר בכמה שניות חזרה או טיפה מעל חצי סקאלה.
כול שינוי כזה בחום קורה בשניות! חיישן חום תקול? אוויר במערכת ? מישהו נתקל בתופעה כזאת?
מה שכן הוא לא עובר את 3\4 לא משנה כמה חם בחוץ(גם בפקק של 40 דקות).
__________________
http://www.statuscomp.co.il
stas203 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-05-10, 23:44   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כשקופץ החום בדוק ישירות בתא המנוע את הצינור התחתון אם הוא יותר קר מהעליון כך שזוהיא אופציה לטרמוסטט שניסגר חלקית
גם אופצייה של מאוורר או יוניט לא תקינים.

בדיוק סיימתי לראות פרוייקט מעניין מסוג הרכב שלך נהנתי אני עובר ל-UK

http://www.puntosports.co.uk/forums/...d.php?t=104464

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 23-05-10 ב 23:48.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 00:32   #3
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלת שעון חום

אם הארקת המרכב (בודי) אינה טובה אז עלעול להיות זיף כלפי מעלה של שעון חום המנוע כשקורה ברגע שצרכני חשמל גדולים פועלים ואצלך זה עלעול להיות גשמאורר הרדיאטור מתחיל לפעול ואז עולה השעון חום (מזייף).
ברגע שמאורר הרדיאטור מפסיק לפעול, יורד מחוג השעון חום.
בדוק זאת והפתרון הנו ע"י הוצאת כבל הארקת המרכב, נקויו וחשיפת הגידים בכבל ליד אוזן המתכת של החיבור אל המנוע/תיבת הילוכים וביצוע הלחמה של אוזן המתכת אל גידי נחושת הכבל הארקה שנחשפו.
כך גורמים להארקת מרכב טובה.
נא עדכן ממצאים ותוצאות.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 00:40   #4
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
עוד פרט ששכחתי,כאשר אני מפעיל חימום החום יורד ישר, ואז אחרי כ-5 דקות שוב עולה.
__________________
http://www.statuscomp.co.il
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 01:17   #5
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
קשה לאתר בעיה כזו מאחורי מסך ומקלדת רק ישנם כמה דברים
כמו שאמר לך רפי קודם כל צריך לבדוק שהשעון חום לא מזייף ושאכן הרכב מתחמם ולא סתם סקלה עולה
יש לבדוק כמו שאמרו לך כשהוא חם את צינור הרדיאטור שלמטה לדעת אם הוא קר אז טרמוסטט לא פתוח ויש להחליף אותו
צריך לנקז אוויר אם אתה משתמש במי ברז אם בפרפלו אין טעם אלא אם יש לך נזילה או אי אטימות מוחלטת במערכת
משאיבת המים גם היא חלק מהעניין צריך לבדוק שאין בה חופשים ושהיא עובדת כראוי ואם ישנה כדאי להחליף
רדיאטור סתום אם הרכב עבר המון קילונטרים כדאי לנקות אותו במכון רדיאטורים
אם המנוע אכן מתחמם מדי פעם אז תזהר כי זה יגרום לך לנזק באטם ראש מנוע כדאי לטפל מהר ככל האפשר בבעיה ולבדוק אם נגרם נזק לאטם
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 01:25   #6
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
בדקתי, אכן הצינור התחתון קר בהשוואה לעליון!
בדקתי גם את נושא הארקה,נראה תקין,וגם החום עולה בלי פעולת המאווררים.
לגבי המאווררים הם נכנסים לפעולה ל30-20 שניות ומפסיקים, אחרי דקה שוב 30-20 שניות ונחים,זה תקין? כי הם עובדים כך גם כשהחום מעל לחצי!
__________________
http://www.statuscomp.co.il
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 10:13   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אם יש הבדל טמפ' בין הצינור העליון לתחתון, אז יש לך בעיה עם הטרמוסטט
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש מתחתית הרכב בעת לחיצה פתאומית על הגז - פונטו HGT גיא .ב פונטו - טכני 9 24-12-09 12:39
בעיית היתחממות בספייס bongila פונטו - טכני 3 14-05-09 00:26
בעית סחיבה פתאומית (ערוך) matanel7 פונטו - טכני 11 17-04-09 23:28
היתחממות פיתאומית... פורום הגראז' 6 12-08-07 20:27
מריאה - נזילת מים פתאומית בתא הנוסעים !? פורום הגראז' 9 24-03-07 07:54


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:25.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד