מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-04-06, 15:43   #1
Guest
 
הודעות: n/a
מנוע עובד על שלושה צילינדרים - אונו 95 הזרקה

כמו שהכותרת מרמזת, המנוע שלי עבר לעבוד על שלושה צילינדרים.

את האפשרות של פלאג דפוק שללתי ע"י זה שהחלפתי את ארבעת הפלאגים.

לפני שאני מתחיל לפרק את המנוע לגורמים (כדי להחליף רינגים) איזה עוד דברים עלולים לגרום לתופעה הזאת?

התופעה החלה אתמול באמצע נסיעה.

מחכה לעזרתכם
 
ישן 08-04-06, 16:12   #2
Guest
 
הודעות: n/a
זיוף מנוע

עניתי לשאלתך זאת ב"קארספורום" .
בברכה - רפי לין
 
ישן 08-04-06, 18:50   #3
Guest
 
הודעות: n/a
Re: זיוף מנוע

צטט:
במקור פורסם על ידי רפילין
עניתי לשאלתך זאת ב"קארספורום" .
בברכה - רפי לין

כנ"ל!
אומנם אני לא קוסם לפי דבריו של ליאור פ. אך ברור מאוד שהבעייה היא לא פנימית במנוע, ולא קשורה לקומפרסייה, שסתומים או רינגים, אלא ליניקת אוויר מצנרת וואקום, תושבת גומי למערכת הזרקה, אטם סעפת יניקה!
בהצלחה ארילו!
בברכה
צביקה
 
ישן 09-04-06, 11:50   #4
Guest
 
הודעות: n/a
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר



אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).
 
ישן 09-04-06, 18:38   #5
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר



אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).

ארילו נסעת לצביקה עד נתניה מהרצליה, על מנת לבדוק קומפרסייה, לא חבל על הדלק?! ליאור פ. מהסס חודשים אם לנסוע מחולון לנתניה, כדי לחסוך דלק, ואתה נוסע מהרצליה לנתניה, מבלי להסס בכלל. אתה לא נורמלי!! בברכת חג שמח
לך ולכל חברי המועדון
צביקה
 
ישן 09-04-06, 21:13   #6
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו
היום בבוקר נפגשתי עם צביקה, ולצערי הבדיקה העלתה 0 קומפרסיה בצילינדר המדובר



אין ברירה, צריך להתחיל לפרק ולבדוק מה קרה שם (מבטיח עדכונים וצילומים אחרי הסופ"ש).
אביעד משתתף בצערך...

מקווה שתצא עם נזק מינימלי.
 
ישן 10-04-06, 10:12   #7
Guest
 
הודעות: n/a
גם אני מקווה שהנזק יהיה מינימלי.

מה שבטוח, שגם מהתקלה הזאת אני אלמד משהו

לצערי מכוניות לא חיות לנצח...
 
ישן 10-04-06, 19:09   #8
Guest
 
הודעות: n/a
בזה תן לי לחלוק עלייך..

מכונית שתשקיע בה, תטפל בה, תשמור עליה ולא תיסע בה הרבה- תחייה לנצח.
 
ישן 11-04-06, 16:44   #9
Guest
 
הודעות: n/a
כמה הרכב עבר, אם מותר לשאול?

אולי באמת התעללו במנוע לפניך: שמן ירוד, החלפתו לא בזמן, לחיצות על מנוע קר (רוב הנהגים נוסעים "רגיל" על מנוע קר. אם צריכים לנסוע מיד לאחר התנעה ההמלצה - לא לאמץ מנוע)
אני מכיר כמה UNO שעברו את 250,000 ק"מ והמנוע עדיין ללא שיפוץ (ונוסע לא רע בכלל)
 
ישן 11-04-06, 19:14   #10
Guest
 
הודעות: n/a
הרכב עבר את ה-200K לא מזמן, והוא ברשותי כ-10 שנים.

אני יכול לומר לך בוודאות שלפני התעללו ברכב (הוא מהשכרה במקור), וגם המכונאים שטיפלו בו עד השנים האחרונות (שאז החלטתי שאני צריך לדעת מה קורה מתחת למכסה מנוע) אני לא בטוח כמה הם חיפפו.

בכל מקרה אני לוקח את התקלה כאתגר, ומשהו חדש ללמוד ממנו.

אם יש לך טיפים ורעיונות, אני אשמח כמובן לשמוע
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד