מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-06-08, 01:07   #1
jokerax
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 9
Unhappy בעיה במיכל או בפקק?

שלום לכולם.
יש לי פיאט בראבו שנת 96 מנוע 1600, לפני כמה שבועות החלפתי מים לרכב (למים אדומים)
לאחר נסיעה של כ30 ק"מ סמתי לב שכשאני נעמד ברמזור המד חום עולה קצת מעל קו האמצע (בקו אחד) וחרי שהמאוורר מספיק לעבוד הוא יורד למצב הרגיל (אמצע), לא היתה בעיה כזאת לפני כן המחוג היה נעמד באמצע ולא זז ממנו, אפילו היה יורד קצת בערבים הקרים....
עכשיו בדקתי אין אוויר במערכת, אבל היום שמתי לב שחסר מים במיכל.
אז הוספתי מים וחיממתי את הרכב בחניה בבית, לאחר מכן כיביתי וניגשתי למיכל מים, כשקירבתי את האוזר לפקק שמתי לב שהפקק מוציא לחצים, אז כדי להיות בטוח שפחתי קצת מים מסביב לפקק וראיתי בועות נוצרות מסביב לפקק...
עכשיו השאלה היא אם זה צריך להיות ככה או שאני מאבד מים מהפקק???
אני פשוט הייתי רגיל למכוניות יפניות שהפקק לחץ על הרדיאטור, ויש מיכל עודפים לא אטום בצד, אז אני לא ממש יודע, הורדתי גם את הספר של הרכב מהאינטרנט שמראה איך לפרק ולהרכיב את כל האוטו אבל דפקה פרט פשוט כזה לא מוסבר שם, אז אני יודה לכם מאוד אם מישהו יוכל להדריך אותי, כי אני כבר מתחיל להצטאר שנגעתי באוטו בכלל....
jokerax מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 11-06-08, 02:13   #2
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
שלום וערב

תיבדוק קודם אים אחרי כ5דקות לאחר שכיביתה נישמר לחץ במיכל ניראה לי שהפקק לא אוטם(נוזל)והלחץ שחסר אמור גם להחזיר את המים למ"ע .גם אצלי בטמפרה הט"מ כמו אצלך וזה תקין.ואל תיצטער יש כאן מומחים שיעזרו לך,
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-06-08, 15:03   #3
jokerax
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 9
בדקתי, ואחרי כ 5 דקות של מנוע דומן אין לחץ במיכל (במד חום מראה כי המנוע קר כבר לגמרי)
אם המד חום יורד מתחת לרבע כבר אין לחץ במיכל.
והרעש של היציאת לחץ מהפקק מפסיק כדקה אחרי שדוממתי מנוע...
jokerax מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-06-08, 17:40   #4
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
שלום

רק כשהמנוע חם אמור להיות לחץ במיכל,ואחרי נסיעה כשהמנוע עדין חם יש ליבדוק שהלחץ במיכל נישמר עד להיתקררות המנוע וזה יכול גם להיות גם שעה.המיכל הוא מיכל פיצוי(המים החמים מיתפשטים ויוצרים לחץ במיכל וכשהמנוע מיתקרר לחץ האויר שנוצר מחזיר את נוזל הקרור למנוע) (נוזל קרור בלחץ מעלה את ט"מ הרתיחה).הפקק מצויד בשסתום עים קפיץ שניפרץ כשהלחץ גבוה מידי,ניראה לי שהפקק אצלך נוזל(בעיה שכיחה)ואים יוחלף יפתרו כול הבעיות.אבל חכה לעוד הצעות .
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-06-08, 23:16   #5
command sergeant major
Senior Member
 
האווטאר של command sergeant major
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
צטט:
במקור פורסם על ידי jokerax צפה בהודעה
שלום לכולם.
יש לי פיאט בראבו שנת 96 מנוע 1600, לפני כמה שבועות החלפתי מים לרכב (למים אדומים)
לאחר נסיעה של כ30 ק"מ סמתי לב שכשאני נעמד ברמזור המד חום עולה קצת מעל קו האמצע (בקו אחד) וחרי שהמאוורר מספיק לעבוד הוא יורד למצב הרגיל (אמצע), לא היתה בעיה כזאת לפני כן המחוג היה נעמד באמצע ולא זז ממנו, אפילו היה יורד קצת בערבים הקרים....
עכשיו בדקתי אין אוויר במערכת, אבל היום שמתי לב שחסר מים במיכל.
אז הוספתי מים וחיממתי את הרכב בחניה בבית, לאחר מכן כיביתי וניגשתי למיכל מים, כשקירבתי את האוזר לפקק שמתי לב שהפקק מוציא לחצים, אז כדי להיות בטוח שפחתי קצת מים מסביב לפקק וראיתי בועות נוצרות מסביב לפקק...
עכשיו השאלה היא אם זה צריך להיות ככה או שאני מאבד מים מהפקק???
אני פשוט הייתי רגיל למכוניות יפניות שהפקק לחץ על הרדיאטור, ויש מיכל עודפים לא אטום בצד, אז אני לא ממש יודע, הורדתי גם את הספר של הרכב מהאינטרנט שמראה איך לפרק ולהרכיב את כל האוטו אבל דפקה פרט פשוט כזה לא מוסבר שם, אז אני יודה לכם מאוד אם מישהו יוכל להדריך אותי, כי אני כבר מתחיל להצטאר שנגעתי באוטו בכלל....
אשמח לקבל קישור לספר הזה שיש איך לפרק את האוטו
command sergeant major מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-06-08, 16:53   #6
jokerax
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 9
אין קישור, אם יש לך EMULE בחיפוש תרשום "Fiat-Bravo&Brava-Haynes" זה קובץ PDF
jokerax מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-06-08, 17:09   #7
jokerax
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט בראבו
הודעות: 9
Smile

הנה לכל המעוניין מצאתי קישור לספר, תורידו את http://fiat-bg.org/Downloads/Books/B...o&Brava-Haynes הוא שוקל באיזור ה 103 מגה

נערך לאחרונה על ידי jokerax : 17-06-08 ב 17:12.
jokerax מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ברקסים קדמיים Seido פונטו - טכני 5 25-01-08 21:40
שתי שאלות יש אליכם חבריה פורום הגראז' 11 12-12-06 23:51
בעיה באונו בעיה קטנה אבל מעצבנת, או: איך להוציא משענת ראש. פורום הגראז' 3 22-09-06 14:56
בולמים קדמיים לפונטו HGT פורום הגראז' 14 03-09-06 18:08
שאלה לי אליכם מועדון פיאט ישראל 4 11-11-05 19:59


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:44.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד