![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אוף טופיק הכל מלבד עולם הרכב (בגבול הטעם הטוב). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
טיול פיאט קופה, גרמניה-צרפת.
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=v
ניר רציתי לשאול אותך
הבראבו שלך עם סנרןף?? וקופה באה עם סטנדרט עם מנוע 2000 או שיש גם יותר ממנוע 2000 |
|
|
|
#3 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&fi
צטט:
חלון גג [סאן-רוף] - כן. הגיעה עם זה כחבילת אבזור סטנדרטית . בפיאט קופה שני מנועים בעלי נפח זהה 2.0 , מ 96 גם נוסף צילינדר אחד בדגם ה 20V. ולא, לא היו מנועים אחרים בנפחים גדולים יותר. |
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=Forums&file=v
מה ההבדל של הצילינדר כלומר במה זה מוסיף לרכב
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה
מנוע ה 20V של הקופה היה פיתוח [יחסית] חדיש של לנצ'יה ופיאט יחדיו. שולבו שם מערכות אלקטרוניות של BOSCH ועוד כל מיני אלמנטים שתרמו לרכב הזה.
בין היתרונות של צילינדר נוסף יש גמישות, אורך נשימה , עוצמה גבוהה יותר בחלק מהמקרים שהניצול נכון, ואפילו צריכת דלק משופרת ביחס ל 16V. תקראי את הכתבה של אילן למטה בעמוד הראשי. כל מה שתרצי לדעת על פיאט קופה יש שם. חבל כל פעם לשאול שאלות נקודתיות. |
|
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
היה גם מנוע 1.8 בגרסאות הראשונות למיטב ידיעתי.
ובקשר לסרטון ....
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה
כן היו גרסאות מאוד מוגבלות של 1.8 16V חלשות יותר מ ה 2.0 16V.
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד