מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-11-10, 23:38   #1
אמיר2010
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: קרית ביאליק
הגלגלים שלי: פיאט פונטו sx75
הודעות: 4
שטיפת רדיאטור עצמית וניקוז אוויר פונטו 97 ,sx75

שלום לכולכם,וסחטין על הפורום היעיל!,
היום עשיתי ניקוי עצמי של הרדיאטור ע"י קניית נוזל של פרסטון לניקוי רדיאטורים.
זאת לאחר שנואשתי מניקוי רדיאטור במוסכים. הבעיה היא כזאת:
כאשר אני מנקז אוויר ע"י מילוי הנוזל ולאחר מכן משאיר את הפקק פתוח וגם מפעיל חימום בתא נוסעים, הכל בסדר והמאוורר מתחיל לפעול בחצי שעון.
לאחר זמן מה המצב מדרדר ונקודת הפתיחה של המאוורר כל פעם יותר גבוהה בשעון הטמפ'.

אז אני שוב נותן למנוע לעבוד ,פותח את הפקק, בפרוש רואים שהמים עולים קצת ומיד יורדים
(כאילו יש בועת אוויר)עם פתיחת הפקק ואז יורדת נקודת פתיחת המאוורר,אבל כל הזמן צריכים לחזור על הפעולה.
האם מדובר בפעולת ניקוז אוויר לא מושלמת? ,אם כן מהי הדרך המושלמת לניקוז אוויר מבלי שהדבר מדרדר עם הזמן?

האם בכלל ניתן ליסוע עם פונטו כזאת בשיא החום (אוגוסט) עם מזגן לים המלח,לחזור בעליות,ולהיות שקט ולא מתוח כל הזמן מהתחממות מנוע,או שהאוטו הזה פשוט עדין מדי,
ולא מיועד לטמפרטורות כל כך גבוהות כמו שיש כאן?

תודה לכוכלם,
אמיר
אמיר2010 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:06   #2
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
לאחר שביצעתי את זה בעצמי עם בעל מקצוע

אני יכול להעביר לך את התהליך:

מצרכים:
מנוע כבוי, פקק מילוי של מיכל העיבוי פתוח, שני הניקוזים פתוחים (אחד בפינת הרדיאטור העליונה מצד שמאל (ימין של האוטו) והשני ליד קיר האש על אחד הצינורות של החימום הפנימי.

אופן ההכנה:
מלא נוזל קירור במיכל העיבוי עד שמהניקוז של הרדיאטור ייצא נוזל חלק ללא בועות.
סגור את הניקוז הזה בלבד.
תניע את הרכב ותפעיל חימום (למרות שזה מיותר כי במכוניות האלה יש צירקולציה קבועה בכל המערכת, זה לא כמו בוולבו ששם יש ברז שמבצע מעקף על מערכת החימום הפנימי)

תמשיך למלא את מיכל העיבוי עד שמהניקוז השני ייצא נוזל חלק ללא בועות.
סגור גם אותו.

מלא את מיכל העיבוי לכמות הדרושה וסגור את הפקק.

וודא חום מנוע תקין ומאוורר נכנס ויוצא בחצי שעון. תן לאוטו לעבוד כמה דקות כשאתה כל הזמן עם העיניים על השעון חום. אחרי 15 דקות של עבודה ומספר הפעלות של המאוורר - כבה את האוטו. תם ונשלם.

ולשאלתך: כן, אירופאיות לא אוהבות את החום הישראלי. הן מפונקות ועדינות ואוהבות שכל היום יטפלו בהן ויעשו להן קוצי מוצי, להבדיל מהיפניות שלא מזיז להן כלום. פשוט כלום.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 09-11-10 ב 00:12.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:13   #3
yulian1986
Senior Member
 
האווטאר של yulian1986
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
אבל במידה ומערכת קירור תקינה,מנועי פיאט מתקשים בעליות? מחינת חום אני מתכוון?
yulian1986 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:34   #4
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
יוליאן

תראה, בגדול זה נכון לומר שאם מערכת הקירור תקינה אז לא צריכה להיות בעיה אבל יש לזכור שמבנה המנועים ומערכות הקירור האירופאים שונה ממערכות יפניות לדוגמה וזה נובע מהמיקום הגיאוגרפי שבהם אמורות המערכות הללו לפעול.
מעברי מים צרים יותר, פחות שורות ברדיאטור, משאבות מים עם הספק נמוך יותר, כל אלה אמורים לתת מענה למז"א האירופאי ואולי לשם זה בהחלט מספיק אבל אצלנו זה ממש לא.

לא יודע אם אתה מכיר את הסיפור אבל בשנת 90 היה מו"מ עם מזדה על התחלת היבוא שלה לארץ. מה אתה חושב שהיה? נציג בכיר מאד של מזדה נשלח לכאן עם מכונית אחת שלהם (323 סדאן) על מנת לבחון את החום הישראלי ועל איך הוא משפיע על הרכב. הנציג אמר ליבואן משהו בסגנון: "אם אני רואה שהרכב מתחמם אצלכם, בדגש על ים המלח, לא יהיה יבוא של מכוניות מזדה לישראל". הבדיקה נערכה במשך כמה ימים ביולי אוגוסט בכל מקום אפשרי, והמזדה לא איכזבה. היפניות מתוכננות הרבה הרבה יותר טוב מהאירופאיות. הטולרנס שלהן גבוה יותר והן יותר שורדות. לא פלא שיפנית מחזיקה שוק טוב גם אחרי 15 שנה על הכביש.

אז לשאלתך: אם אתה נוסע ביולי אוגוסט לרמת הגולן, כדאי שתשים עין על שעון החום כדבר שבשגרה כי יש הפתעות לא נעימות גם אם הכול לכאורה בסדר.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 09-11-10 ב 00:38.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 00:45   #5
yulian1986
Senior Member
 
האווטאר של yulian1986
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מעלות
הגלגלים שלי: פיאט פנדה
הודעות: 283
מקווה שדובלו לא יאכזב.
yulian1986 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 01:00   #6
מודל סי אי
Senior Member
 
האווטאר של מודל סי אי
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 137
הבנתי שגם כשרכב היה חדש היו רואים בעליות של ירושלים פונטים בשולים .
תכלס אם לרכב לא היה תבעיה של סביב "התחממות" הרכב היה מבוקש יותר
יש לפונטו מראה מצוין צריכת דלק מצוינית + שהמחיר של הדלק כל כך גבוה זה חשוב
ביצועים טובים ,
__________________
grande punto
מודל סי אי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 01:10   #7
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
מסכים איתך

זה פשוט מותק של אוטו. אני כל כך נהנה ממנו, ממש כפפה על היד.

אמרתי לחבר'ה שלי בעבודה שהיא נוחה לי אפילו יותר מהפיז'ו והרנו שהיו לי, שלא לדבר על הזריזות וצריכת הדלק האפסית שלה. אחלה אוטו.
אותי היא משמשת רק לעבודה וחזרה. לא מתכוון לקחת אותה לשום מקום אחר.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-11-10, 01:20   #8
אמיר2010
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: קרית ביאליק
הגלגלים שלי: פיאט פונטו sx75
הודעות: 4
מאד מודה על ההתיחסות..אם אפשר

לגבי הניקוזים שהוזכרו כאן,
האם ניתן לעשות את התהליך שנוזל הקרור כבר מלא ברדיאטור? כלומר שלא אצטרך שוב לרוקן את המים?
תודה על ההתיחסות המקצועית..
וכן גם על הכנות שפיאט..לפי מה שאמרתם לא ממש מתאימה לחום האימים שהיה כאן באוגוסט האחרון..

ואולי יש מקום שהיבואן ואולי פיאט איטליה יודו שהמכוניות המשווקות כאן לא מתאימות לחום 50 מעלות ים המלח ,בדיוק כמו שאתם אמרתם כאן,או אפיו סתם תלא אביב-י-ם עם סתם 36 מעלות וכמה זה מבאס לשבת בפונטו בפקק בעליה עם מד חום שעולה ועולה ,ויש לך אורחים באוטו ואתה נאלץ להודיע להם שהאוטו מתחמם...וישרדו להתאוורר עד שיתקרר המנוע..
אמיר2010 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו SX75 בפוטושופ amimalka גלריה 34 20-02-12 19:43
דיאגנוסטיקה עצמית לרכבי פונטו דור ראשון Amit פונטו - טכני 4 29-11-10 11:35
פיאט פונטו, 95', SX75. - Yuval - יעוץ ברכישת רכב 6 29-11-09 12:29
שטיפת החלקים מתחת למכסה המנוע ori אונו - טכני 2 15-03-08 22:16
פונטו 98' SX75-ספידומטר השתתק avshaj פונטו - טכני 4 28-01-08 01:02


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד