![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אוף טופיק הכל מלבד עולם הרכב (בגבול הטעם הטוב). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
זה תקין שאני יכול להרים את כל הדוושות בהילוך ראשון והאוטו נוסע?
בשבועות האחרונים זה מה שאני עושה בפקקים, שם הילוך ראשון, משחרר קלאץ' עד הסוף והאוטו מתקדם במהירות שיותר נמוכה מהמינימום של הלוח שעונים שזה מתאים דיי יפה לפקק, ואני לא נוגע בגז בכלל וזה לא בשיפוע שעוזר לו. אבל זה לא מה שנקרא לזרוק קלאץ'? האוטו לא אמור להכבות? או שגילית את אמריקה וזה ככה בכל אוטו ידני?
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
זה תקין לפי מה שאני יודע.
זה גם ככה אצלי. (אני לא יודע כמה זה טוב לקלאץ' לעשות את זה באופן קבוע). ולא, אם משחררים את הדוושת הקלאץ' בהדרגה הרכב אינו אמור להכבות. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
לא ממליץ לעשוץ אץ זה יותר מדי, לדעתי להעמיס על המנוע בסל"ד שהוא סרק (800-1200) שם עומס עצום על המכלולים ומיסבים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
אין שום בעיה לעשות את זה.
זו הדרך הנכונה לנהוג בפקק. אין בעיה גם בשני, אם מהירות התנועה מאפשרת את זה. ככה גם אפשר לנסוע בחניון במהירות איטית, או בירידה במהירות איטית, וכו'... הבלאי שיגרם משלוב הילוך והוצאה שוב ושוב גדול הרבה יותר. לפעמים כמובן שלא תהיה ברירה מפני שמהירות התנועה איטית מידי כדי לאפשר נסיעה בהילוך ראשון. כמה שפחות לשחק עם הגיר/קלאץ זה עדיף. השאיפה היא להימצא בהילוך 100% מזמן הנהיגה. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 24-10-10 ב 21:17. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: 500 TwinAir Sport 2012 ידני
הודעות: 549
|
אוקיי אם אתם אומרים שזה תמיד ככה אז אני רגוע ואני ימשיך לעשות ככה, פשוט חשבתי אולי הקלאץ' הולך להגמר או משהו כזה.
לפי דעתי אם זה היה מאמץ את המנוע הוא היה נכבה (מה שקורה אם יש עליה למשל) אז זה כנראה לא מאמץ אותו, ולמה שזה יזיק לקלאץ' - לא נוגעים בו, יותר טוב מזה? וזה חוסך דלק, כי לא מאיצים בכלל, זה כמו לעמוד בסרק. מעולה
__________________
עכשיו יש 500 TwinAir Sport 2012 ידנית אדומה הפיאטים הקודמים שלי: פנדה 2006 ידנית, פונטו 2000 60sx, אונו 1993 45s |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מכיוון והמצמד משולב לחלוטין אז אין בעיה, זו בדיוק הנקודה כאן.
שים לב רק שאתה לא מחזיק את המצמד יותר מידי זמן ב"חצי" ממצב עמידה למצב נסיעה ללא גז. אפשר קצת לסייע על ידי לחיצה קלה על הגז, ממש כמו שמתחילים נסיעה רגילה, רק עם כוונה לנוע במהירות נמוכה. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
לטעמי תקין ואפילו מומלץ
אם הרכב מתקדם בסל"ד הסרק שלו בצורה חלקה ולא מתחיל לג'עג'ע ולהיחנק,
סימן שהסל"ד מספיק גבוה להתקדמות והכול בסדר ורוב הרכבים יתנהגו ככה במישור. זה עדיף בהרבה על האפשרות השניה של להחזיק חצי קלאץ' כל הפקק ואז אתה מקצר גם את חיי הקלאץ' עצמו וגם את חיי מיסב הלחץ שלו. |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנורת סימן קריאה אדומה נדלקת בהילוך ראשון+שני. | yulian1986 | שאר הדגמים - טכני | 7 | 27-09-10 14:49 |
| רעידות בהילוך ראשון | מישל431 | פונטו - טכני | 4 | 26-12-09 09:15 |
| מועדון אלפא מזמין חבריו לדיון עם צמרת סמל"ת. מועדון פיאט יכול להרים אירוע דומה? | stio | הצעות ושאלות על פעילויות המועדון | 20 | 19-09-09 14:58 |
| קירטוע בהילוך ראשון | קליין | פונטו - טכני | 8 | 13-08-08 09:32 |
| יכול להיות שאני מייבא גרנדה פונטו אבארת' | יניב | פיאט כללי | 77 | 30-06-08 16:25 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד