מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו הצפונית עם הבורבית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-03-10, 02:25   #1
idobi
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: שרון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 32
"החלקה" של הגיר בהתחלת נסיעה + תושבת רדיאטור שבורה

שלום חברים,

אז אחרי טיפול ראש מנוע...הצרות ממשיכות. להזכירכם: פונטו ספייס 2001, ELX גיר רציף.
שמתי לב שבזמן שמאיצים מעצירה יש הרגשה של מעין 'החלקה' של הגיר, אז החלטתי לנסות 'קיק-דאון' והרכב פשוט גמגם שוב ושוב עד שהגיע למהירות גבוהה. כאשר כבר בנסיעה אין שום בעיה וסוחב מצוין.
האם זה סימן שהגיר הולך?

בנוסף, אחרי שבתקופה האחרונה הבולמים הפכו מאוד נוקשים (הייתי אצל שמשון - אמרו להמשיך לנסוע עד שיהיה ממש בלתי נסבל) כנראה הם כבר נוקשים מדי - גיליתי שהתושבת של הרדיאטור - חיבור פלסטיק גדול שמחבר בין הרדיאטור והמאוורר למרכב - נשבר בה החיבור העליון וכל העסק רוקד לגמרי. חיברתי בינתיים פרוביזורית - עם חוט מתכת. מה ניתן לעשות? בטח חלק חדש עולה הון (מעטפת פלסטיק מאוד גדולה).
אודה לכל פתרון יצירתי שתוכלו להציע.

המון תודה מראש!
עידו
idobi מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 09-03-10, 18:08   #2
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
האם שאלת במוסך מדוע זה קורה?
מתי היה הטיפול בראש מנוע והיכן ?
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-03-10, 18:24   #3
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
לשמשון מהר

העסק לא קשור לזה של ראש המנוע במיוחד שמדובר במוסך שמשון אני מאמין ששמה יעצמו עיניים ויתקנו מכוניות ועדיין ינצחו המון מוסכמים של פיאט
קיצור יכולה להיות בעיית הצתה שמגמגם כמו חוטי הצתה או כוהל או פלגים
האם יש נזילות שמן במנוע ???
לדעתי גש לשמשון שיחברו לאקזימייניר לפעמים שמפרקים ומרכבים שוב חיישנים שסוף חייהם משתגעים ומתקלקלים קשה לתת פתרון מאחורי מסך ומקלדת
עדכן אותנו
היו קודםם בעיות בגיר???
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-03-10, 18:47   #4
idobi
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2009
מיקום: שרון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 32
תודה רבה על התגובות!

אני יודע שזה לא קשור לראש המנוע...התייחסתי לכך רק כדי להזכיר שהרכב היה לא מזמן במוסך ושזה עלה הון.
לשאלותיכם: ראש המנוע טופל אצל שמשון. הוחלפו חוטי הצתה (זאת הייתה הבעיה המקורית שאיתה נכנסתי למוסך, ויצאתי עם ראש מנוע כתוספת).
ההרגשה של הגמגום היא לא מהמנוע וזה ממש מרגיש כאילו הגיר מחליק. כשמתחילים את הנסיעה לאט לא מורגש כלום והרכב נוסע מצוין, כך גם במהירויות גבוהות. רק אם שמים הרבה גז מרגישים את הגמגום. רק לא מזמן התחלתי להרגיש את זה (לאחר טיפול ראש המנוע, לכן לא הספקתי לשאול במוסך).

חשבתי שלא אראה את חיים עד הטיפול עוד כחודשיים - אתם אומרים שיש צורך לפנות קודם לכן?
תודה!
idobi מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך) Amit-IL פונטו - טכני 36 26-04-09 18:16
"קליק" מכיוון הגיר בכל פעם שלוחצים על הברקס liorda פונטו - טכני 9 28-02-09 01:32
רעשים בהתחלת נסיעה ועצירה ran פונטו - טכני 8 19-10-08 11:11
כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" stio פיאט כללי 14 24-09-08 09:00
דוושת התאוצה מפסיקה "להגיב" בזמן נסיעה אונו 94 1.4 gil אונו - טכני 10 21-04-08 09:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:58.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד