מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ההשקה של הספיידר
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-01-10, 21:06   #1
BenDa 36
Senior Member
 
האווטאר של BenDa 36
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
חום מנוע לא יציב ב-HGT

שלום חברים,
יש לי בעיה מוזרה ומעצבנת מאז שקניתי את הרכב, חום המנוע של הרכב נוטה לשחק ולהגיע למקומות שאני לא חושב שהוא אמור להגיע, במקום לעמוד יציב על האמצע הוא בנסיעה יורד אל מתחת לחצי ובימים קרים אפילו מתחת לרבע, שמתי לב שבמיכל של נוזל הקירור יש נוזל קירור ירוק, משמע אינו פארפלו, בנוסף אני חושב שהתרמוסטט לא תקין, מה דעתכם?
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg
"אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"...
BenDa 36 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:15   #2
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
יש גם פאראפלו ירוק.
וכאשר ממש קר בחוץ - הגיוני שהמחוג של החום מנוע יהיה על הרבע.

טוב נו - כנראה שהוא כחול, מה לעשות שיש לי גנים של עיוורון צבעים במשפחה

נערך לאחרונה על ידי גיא .ב : 31-01-10 ב 22:12.
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:29   #3
BenDa 36
Senior Member
 
האווטאר של BenDa 36
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
ביום חם כמו היום, בנסיעה הוא ירד אל הרבע, ביום קר או בערבים כאשר אני נוסע, החום מנוע מגיע מתחת לרבע ולא עומד יציב על הרבע, חשוב לציין שכאשר הרכב עומד על סרק הוא מתחמם.
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg
"אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"...
BenDa 36 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:30   #4
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
פראפלו יש כחול ואדום. לך כנראה יש כחול. שזה בסדר גמור.

לגבי חום מנוע שיורד לרבע, חד וחלק טרמוסטט תפוס. כ650 ש"ח החלפה במוסך (550 + 100 עבודה)
חום המנוע לא אמור לזוז מהחצי כאשר הכל תקין. כן, גם כאשר קר מאוד בחוץ.

גם אצלי התופעה הייתה קיימת, וחייתי איתה עד שנמאס לי, החלפתי טרמוסטט ומאז הכל עובד פיקס. התזוזה היחידה של המחוג היא לחלק התחתון בריבוע של החצי (שזו תזוזה של בקושי מילימטר למטה מהנורמה).
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 31-01-10 ב 21:38.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:45   #5
BenDa 36
Senior Member
 
האווטאר של BenDa 36
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
גדעון, תודה על התשובה המהירה והמפורטת!
הנוזל קירור בוודאות ירוק, אני רוצה להחליף את הנוזל למניעת נזקים עתידיים, למרות שאינני יודע כמה זמן הוא כבר נמצא במערכת או כמה נזק הוא גרם או לא.
אני אמור להכניס את הרכב ליישור קו, כנראה השבוע, אני אבקש לבדוק את העיניינים הנ"ל, יש למישהו מושג אגב כמה אמור לעלות פעמון צירייה?
שאלה נוספת, האם נסיעה עם תרמוסטט תפוס גורמת נזק משמעותי כלשהו?
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg
"אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"...
BenDa 36 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:45   #6
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
גדעון אני קצת חולק עליך בעניין הזה. תקין ונורמלי לחלוטין ב HGT אין שום בעיה בטרמוסטט החלפה לא תפתור את הבעיה בהתחלה שיצאו ה HGT הראשונים הבעלים שמו לב לתופעה הזו זה קרה ממש שהרכבים היו חדשים לגמרי נשלח מייל בעניין ליצרן והתשובה הייתה שהרדיאטור מערכת הקירור והמאווררים של ה HGT מתאימים לארצות חמות ואחד החסרונות זה שבימים קרים החום יורד מתחת לחצי מה שלא קורה בקיץ.
אצלי זה כך מהיום הראשון והחלפתי כבר פעמיים טרמוסטט במהלך הזמן וזה לא שינה כלום לכן במקרה הזה לא הייתי ממהר להחליף טרמוסטט.
לחילופין יש HGT שהרדיאטור שלהם קצת סתום. ברכבים האלה אתה לא תראה את הבעיה הזו בחורף אבל בקיץ המאווררים של הרכב יעבדו במהירות הגבוהה כל הזמן.
תאמין לי טחנתי את הנושא מכל הכיוונים האפשריים כולל הרבה ניסויים שביצענו במוסך.
לסיכום מערכת קירור תקינה ב HGT זה שבנסיעה מחוץ לעיר בלילה קר או ביום קר מחוג החום יורד מתחת לחצי ולפעמים גם מגיע לרבע.
תקין לחלוטין.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 21:54   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מבין את העמדה שלך אורן, הנסיון שלך בהחלט מדבר בעד עצמו.
אבל לצערי (או שמחתי), העובדה הפשוטה היא שגם אצלי התופעה הייתה קיימת בחורף. (בקיץ הכל תקין, תמיד היה)
החלפת טרמוסטט העלימה אותה כלא הייתה. מעבר לזה, צריכת הדלק השתפרה כמובן, והמנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר הרבה יותר לאחר הנעה קרה (בוקר ועמידות ממושכות)

אין שום סיבה שחום המנוע ירד מטמפ' עבודה במהלך נסיעה במידה והכל תקין. יכול להיות שיקח לו עוד דקה-שתיים להגיע לטמפ' זו אם ממש קר, וכן מרגישים את זה בימים מאוד קרים. במיוחד אם יוצאים מיד לנסיעה במהירות שיוט.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 22:00   #8
BenDa 36
Senior Member
 
האווטאר של BenDa 36
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 117
גם ירידה אל מתחת לרבע תקינה? בכל מצב מזג-אויר שהוא?
__________________
http://img162.imageshack.us/img162/9729/benda36ja1.jpg
"אופי פעולת המנוע דומה לזה של גז מדמיע, איך שהוא מתחיל לפעול אתה מתחיל לבכות"...
BenDa 36 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 22:09   #9
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
מבין את העמדה שלך אורן, הנסיון שלך בהחלט מדבר בעד עצמו.
אבל לצערי (או שמחתי), העובדה הפשוטה היא שגם אצלי התופעה הייתה קיימת בחורף. (בקיץ הכל תקין, תמיד היה)
החלפת טרמוסטט העלימה אותה כלא הייתה. מעבר לזה, צריכת הדלק השתפרה כמובן, והמנוע מגיע לטמפ' עבודה מהר הרבה יותר לאחר הנעה קרה (בוקר ועמידות ממושכות)

אין שום סיבה שחום המנוע ירד מטמפ' עבודה במהלך נסיעה במידה והכל תקין. יכול להיות שיקח לו עוד דקה-שתיים להגיע לטמפ' זו אם ממש קר, וכן מרגישים את זה בימים מאוד קרים. במיוחד אם יוצאים מיד לנסיעה במהירות שיוט.
אני חושב שאני יודע מה העניין אצלך. יש לך את המק"ט של הטרמוסטט שהוחלף אצלך ברכב.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-01-10, 23:40   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
של החדש או הישן?
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חום מנוע לא יציב Tzvika 16V פונטו - טכני 2 04-07-09 10:04
סל"ד לא יציב בהילוך D בירידות (מוזר, אני יודע) Ron_Dadon פונטו - טכני 8 18-02-09 18:39
חום מנוע יציב על חצי-ללא וונטה? yaniv hgt פונטו - טכני 3 22-06-08 11:37
סל"ד לא יציב בפונטו (תקלה!!! זו לא כותרת, ערוך) פורום הגראז' 12 03-09-07 21:49
ספייס SX - א-מסנן הדלק ב-סל"ד לא יציב פורום הגראז' 1 27-03-07 09:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד