מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > רכב כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט).

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-10-09, 10:54   #1
Lagy1941
Member
 
האווטאר של Lagy1941
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פג'ו 206 XT
הודעות: 37
שאלה לגביי רכבי פיאט בכללי.

אז כמו שאמרתי אני חדש פה ואין לי אפילו בינתיים רישיון(אני שיעור 23 לא לזלזל).
בביתי יש שני מכוניות: אחת סקודה פורמן שנת 95(הדגם הראשון שיצא לכביש) והרכב השני הוא מאזדה לאנטיס שנת 2004, הרכבים שייכים מן הסתם להורים שלי.
לפני שקנינו את המאזדה היה לאבא שלי פיאט אונו סטארט שנת 95 ולרכב הייתה בעייה תמידית של איזה צ'יפ כזה או בלוק כזה, איך שלא קוראים לזה שאחראי על ההנעה וכל בערך שלוש שבועות אבא שלי היה מבקר במוסך להחליף אותו כי הוא היה נשרף בלי שום סיבה. במוסך אמרו שזה מחלה אצל פיאט ושעדיף לא לקנות רכב כזה, יש אמת בדבר ? ואם כן באיזה דגמים קיימת הבעייה. פשוט מבחינת נוחות, מכירי דלק ותקציב פיאט הוא רכב מתאים לי ואני כבר מפחד מכל מיני שמועות ודברים שרצים בין אנשים על הרכבים האלה ופה זה מקום להפריח את כל הדעות והשמועות אני מקווה..
Lagy1941 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 16:16   #2
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ניחוש פרוע

לאבא שלך היתה בעיה עים החיווט של מודול ההצתה(סטיו יכול לספר לך על זה באונו)וה"מוסך"החליף מודולים ואתם שילמתם.אז קודם כול להחליף מוסך,ואני לא מכיר בעיה שחוזרת על עצמה כול חודש.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 16:37   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
הבעיה בהתנעת המנוע היא בעיה של מחשב ההצתה האלקטרוני שממוקם מאחורי המצבר בתוך תא המנוע עצמו (להבדיל ממחשב ההזרקה כמדומני, שהותקן בתוך הרכב מתחת לדלת תא הכפפות לרכבים בעלי הזרקת דלק). מדובר בקופסה ממתכת בשם digiflex 2.

אצלי ספציפית היו טיפטופים של הבעיה אשר הגיעה לשיאה ביולי 2006, בתקופת המלחמה. הרכב נתקע לחלוטין והצלחתי להניע אותו בדרך לא דרך אחרי 12 שעות וככה סחבתי עד סוף המלחמה.

בסוף המלחמה נסעתי למוסך בחיפה (שבינתיים נסגר) לתיקון התקלה, אשר לפי האבחנה היה צריך לתקן את הארקה למחשב הנ"ל. הבעיה תוקנה, וחזרה בתחילת 2008 בצורת בעיית מגע בצמת החוטים. בסוף אותה שנה- מכרתי את הרכב, ככה שאין לי נתונים על מה היה בהמשך.

בכל אופן זאת בעיה נפוצה ברוב המוחלט של המכוניות בעלי מנוע 1.4, הבעיה הזאת היתה צרה צרורה בכל הזמן שהיה לי את הרכב ההוא.

נערך לאחרונה על ידי stio : 17-10-09 ב 16:40.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 16:45   #4
Lagy1941
Member
 
האווטאר של Lagy1941
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פג'ו 206 XT
הודעות: 37
אין צורך לצטט את ההודעה מעליך

אוקי אז לא לקחת שום פיאט שהמנוע שלו הוא 1.4 ?
האם לפיאט פונטו גראנדה ידני 1.25 או דגם אחר מהסוג של גראנדה יש את הבעייה הזאת ?

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 17-10-09 ב 21:42.
Lagy1941 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 17:32   #5
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
אתה מודע לעובדה שאתה הרגע השוואת אונו, רכב של כמעט 15 שנים אחורה לפונטו גרנדה, רכב חדש?

כל קשר בין מערכות הרכב שהיו בעבר להיום, מלבד מבנה המנוע הכללי הוא כמעט מקרי בהחלט (כמובן שהקצנתי קצת כרגע)

כמובן שגרנדה חדשה תציג אמינות הרבה יותר גבוהה מרכב בן 14...
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 19:31   #6
Lagy1941
Member
 
האווטאר של Lagy1941
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פג'ו 206 XT
הודעות: 37
אין צורך לצטט את ההודעה מעליך

לא השוואתי אבל שאלתי אם זה קיים גם בפיאטים אחרים כי כמו שאני מבין הקופסא האלקטרונית הזאת נמצאת בכל דגם והאם גם הם סובלים מבעייה כזאת.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 17-10-09 ב 21:42.
Lagy1941 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-09, 21:11   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
בוא ונעשה לך קצת סדר:
בפיאט 1.4 ישנו מחשב הצתה שנקרא דיג'יפלקס. עם השנים החיבור שלו מתרופף מעט וזה גורם לבעיות.
באונו עם מנועי פייר ישנו מודול הצתה שיושב על המפלג ונוטה להתחמם ולהינזק מבפנים.

בשני המקרים מדובר בד"כ על תיקון פשוט וזול שאמור להחזיק הרבה זמן.

מערכת ניהול המנוע וההצתה בגרנדה שונה מאוד מזו של האונו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מצגת רכבי העבר (כולל פיאט) רפי לין פיאט אספנות 0 28-03-09 12:12
15 תמונות של פרסומות נוסטלגיות של רכבי פיאט ואחרים stio תמונות וסרטונים - פיאט 7 21-07-08 16:28
שאלה לגביי פונטו Raph פונטו - טכני 1 17-04-08 20:28
כמות רכבי פיאט על הכביש- נתונים רשמיים פיאט כללי 4 25-01-07 18:01
רכבי אספנות פיאט והמועדון מועדון פיאט ישראל 7 15-11-05 01:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:29.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד