![]() |
שאלה לגביי רכבי פיאט בכללי.
אז כמו שאמרתי אני חדש פה ואין לי אפילו בינתיים רישיון(אני שיעור 23 לא לזלזל).
בביתי יש שני מכוניות: אחת סקודה פורמן שנת 95(הדגם הראשון שיצא לכביש) והרכב השני הוא מאזדה לאנטיס שנת 2004, הרכבים שייכים מן הסתם להורים שלי. לפני שקנינו את המאזדה היה לאבא שלי פיאט אונו סטארט שנת 95 ולרכב הייתה בעייה תמידית של איזה צ'יפ כזה או בלוק כזה, איך שלא קוראים לזה שאחראי על ההנעה וכל בערך שלוש שבועות אבא שלי היה מבקר במוסך להחליף אותו כי הוא היה נשרף בלי שום סיבה. במוסך אמרו שזה מחלה אצל פיאט ושעדיף לא לקנות רכב כזה, יש אמת בדבר ? ואם כן באיזה דגמים קיימת הבעייה. פשוט מבחינת נוחות, מכירי דלק ותקציב פיאט הוא רכב מתאים לי ואני כבר מפחד מכל מיני שמועות ודברים שרצים בין אנשים על הרכבים האלה ופה זה מקום להפריח את כל הדעות והשמועות אני מקווה.. |
ניחוש פרוע
לאבא שלך היתה בעיה עים החיווט של מודול ההצתה(סטיו יכול לספר לך על זה באונו)וה"מוסך"החליף מודולים ואתם שילמתם.אז קודם כול להחליף מוסך,ואני לא מכיר בעיה שחוזרת על עצמה כול חודש.
|
הבעיה בהתנעת המנוע היא בעיה של מחשב ההצתה האלקטרוני שממוקם מאחורי המצבר בתוך תא המנוע עצמו (להבדיל ממחשב ההזרקה כמדומני, שהותקן בתוך הרכב מתחת לדלת תא הכפפות לרכבים בעלי הזרקת דלק). מדובר בקופסה ממתכת בשם digiflex 2.
אצלי ספציפית היו טיפטופים של הבעיה אשר הגיעה לשיאה ביולי 2006, בתקופת המלחמה. הרכב נתקע לחלוטין והצלחתי להניע אותו בדרך לא דרך אחרי 12 שעות וככה סחבתי עד סוף המלחמה. בסוף המלחמה נסעתי למוסך בחיפה (שבינתיים נסגר) לתיקון התקלה, אשר לפי האבחנה היה צריך לתקן את הארקה למחשב הנ"ל. הבעיה תוקנה, וחזרה בתחילת 2008 בצורת בעיית מגע בצמת החוטים. בסוף אותה שנה- מכרתי את הרכב, ככה שאין לי נתונים על מה היה בהמשך. בכל אופן זאת בעיה נפוצה ברוב המוחלט של המכוניות בעלי מנוע 1.4, הבעיה הזאת היתה צרה צרורה בכל הזמן שהיה לי את הרכב ההוא. |
אין צורך לצטט את ההודעה מעליך
אוקי אז לא לקחת שום פיאט שהמנוע שלו הוא 1.4 ? האם לפיאט פונטו גראנדה ידני 1.25 או דגם אחר מהסוג של גראנדה יש את הבעייה הזאת ? |
אתה מודע לעובדה שאתה הרגע השוואת אונו, רכב של כמעט 15 שנים אחורה לפונטו גרנדה, רכב חדש?
כל קשר בין מערכות הרכב שהיו בעבר להיום, מלבד מבנה המנוע הכללי הוא כמעט מקרי בהחלט (כמובן שהקצנתי קצת כרגע) כמובן שגרנדה חדשה תציג אמינות הרבה יותר גבוהה מרכב בן 14... |
אין צורך לצטט את ההודעה מעליך
לא השוואתי אבל שאלתי אם זה קיים גם בפיאטים אחרים כי כמו שאני מבין הקופסא האלקטרונית הזאת נמצאת בכל דגם והאם גם הם סובלים מבעייה כזאת. |
בוא ונעשה לך קצת סדר:
בפיאט 1.4 ישנו מחשב הצתה שנקרא דיג'יפלקס. עם השנים החיבור שלו מתרופף מעט וזה גורם לבעיות. באונו עם מנועי פייר ישנו מודול הצתה שיושב על המפלג ונוטה להתחמם ולהינזק מבפנים. בשני המקרים מדובר בד"כ על תיקון פשוט וזול שאמור להחזיק הרבה זמן. מערכת ניהול המנוע וההצתה בגרנדה שונה מאוד מזו של האונו. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©