![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 114
|
כמה אמור להיות הלחץ אוויר ב Sdrive - 95\45 ל HGT ?
יש למישהו מושג ?
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
כמו במידה השניה.
35 קדימה 30 אחורה (PSI) נערך לאחרונה על ידי Caveman : 15-10-08 ב 12:24. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 114
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
ממש לא. קודם כל, אלו הוראות היצרן. שנית כל הלחץ הגבוה יותר אמור להיות מקדימה בגלל הגלגלים המניעים, והעובדה שיש יותר משקל מקדימה. שים לב שכאשר מסיעים מטען רב + אנשים ברכב, יש למלא יותר מאחורה עד ל 35 PSI. הכל רשום בפנים הדלת על המדבקה.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 114
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
החתך לא כל כך נמוך יותר... (סטיה של מ"מ בודדים, 14 לייתר דיוק) כך שזה לא ממש משנה.
נערך לאחרונה על ידי Caveman : 15-10-08 ב 12:44. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
מנהל
|
אגב נצל"ש בדיוק באותו הנושא.
אצלי בטמפרה יש משהו מוזר. על פי ספר הרכב וגם על פי המדבקה שעל הדלת לחץ האוויר בגלגלים הוא 29 , עד כאן הכל טוב ויפה.. אבל עכשיו יש משהו מאד מוזר. לפי ספר הרכב וגם לפי המדבקה על הדלת לחץ אויר בגלגל הרזרבי (לא מדובר בגלגל רגיל כי אם בגלגל קטן מצחיק כזה) הוא...41 .. אשמח להסבר הגיוני לדבר |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גלגל קטן, משמע עליו להחזיק יותר משקל על פחות חומר. לכן הלחץ הגבוה. הגיוני לחלוטין אם מדובר בגלגלים הקטנים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
ומאוד מומלץ לכל מי שבבעלותו גלגל רזרבי קטן לגשת להחליף אותו באחד בגודל מלא עם צמיג סביר (לא צריך יותר מזה). הגלגל הקטן עמיד לנסיעה עד 80 קמ"ש בלבד וגורם לתחושת אי יציבות של הרכב.
היצרנים כבר הפסיקו ברוב המקרים לצייד רכבים חדשים עם גלגל קטן. לרכבים שבבעלותם חישוקי סגסוגת קיים חישוק בגודל מלא מפלדה. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
גיא אין ממש סיבה להחליף את הגלגל באחד רגיל (אלא אם אתה סתם פדנט).
הוא מיועד להביא אותך אל הפנצ'ריה הקרובה ותו לא. זו בדיוק הסיבה שהוא עשוי כך. מעבר לזה, הוא חוסך במשקל ובמקום. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אין לי כבר כוח להיות בלי רכב הצילו בבקשה | משוגיא | פונטו - טכני | 3 | 17-03-08 07:22 |
| תוך כמה זמן אמור המנוע להגיע לחום מירבי? | danceoflife | פונטו - טכני | 11 | 09-03-08 20:05 |
| כמה אמור לעלות החלפת יחידת מאוורר? | פורום הגראז' | 4 | 04-09-07 20:37 | |
| כמה אמור לעלות ברקסים אחורה וקלאצ' לספייס 2001 | פורום הגראז' | 7 | 21-08-07 21:56 | |
| מה הלחץ אוויר בגלגלים של פונטו ספייס? | פורום הגראז' | 2 | 13-06-07 07:06 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד