![]() |
כמה אמור להיות הלחץ אוויר ב Sdrive - 95\45 ל HGT ?
יש למישהו מושג ?
|
כמו במידה השניה.
35 קדימה 30 אחורה (PSI) |
צטט:
|
ממש לא. קודם כל, אלו הוראות היצרן. שנית כל הלחץ הגבוה יותר אמור להיות מקדימה בגלל הגלגלים המניעים, והעובדה שיש יותר משקל מקדימה. שים לב שכאשר מסיעים מטען רב + אנשים ברכב, יש למלא יותר מאחורה עד ל 35 PSI. הכל רשום בפנים הדלת על המדבקה.
|
צטט:
כן ראיתי ... רציתי לדעת רק עם זה מתאים גם לחתך נמוך יותר.... :) תודה גדעון! |
החתך לא כל כך נמוך יותר... (סטיה של מ"מ בודדים, 14 לייתר דיוק) כך שזה לא ממש משנה.
|
אגב נצל"ש בדיוק באותו הנושא.
אצלי בטמפרה יש משהו מוזר. על פי ספר הרכב וגם על פי המדבקה שעל הדלת לחץ האוויר בגלגלים הוא 29 , עד כאן הכל טוב ויפה.. אבל עכשיו יש משהו מאד מוזר. לפי ספר הרכב וגם לפי המדבקה על הדלת לחץ אויר בגלגל הרזרבי (לא מדובר בגלגל רגיל כי אם בגלגל קטן מצחיק כזה) הוא...41 .. אשמח להסבר הגיוני לדבר |
גלגל קטן, משמע עליו להחזיק יותר משקל על פחות חומר. לכן הלחץ הגבוה. הגיוני לחלוטין אם מדובר בגלגלים הקטנים.
|
ומאוד מומלץ לכל מי שבבעלותו גלגל רזרבי קטן לגשת להחליף אותו באחד בגודל מלא עם צמיג סביר (לא צריך יותר מזה). הגלגל הקטן עמיד לנסיעה עד 80 קמ"ש בלבד וגורם לתחושת אי יציבות של הרכב.
היצרנים כבר הפסיקו ברוב המקרים לצייד רכבים חדשים עם גלגל קטן. לרכבים שבבעלותם חישוקי סגסוגת קיים חישוק בגודל מלא מפלדה. |
גיא אין ממש סיבה להחליף את הגלגל באחד רגיל (אלא אם אתה סתם פדנט).
הוא מיועד להביא אותך אל הפנצ'ריה הקרובה ותו לא. זו בדיוק הסיבה שהוא עשוי כך. מעבר לזה, הוא חוסך במשקל ובמקום. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©