מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 10-04-09, 23:19   #1
טוני_חאין
Member
 
האווטאר של טוני_חאין
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
הפלגים הרסו לי את המנוע

אז כך החלפתי את הפלגים לאוטו שלי ספייס 01 SX קיצור הם מסוג CHAMPION RC9... אמרו לי בחלקי חילוף שהם החילופיים של פיאט והם הכי מתאימים לספייס קיצור מיהרתי והחלפתי כדי לשפר את ביצועי המנוע .
ברגע שהחלפתי אותם המנוע התחל לרקוד סמבה רעד בטירוף .לי נראה שהפלגים מהסוג הזה לא מתאימים לספייס מחר אני מחליף אותם החזרתי את הישנים שהם המקוריים אחרי שניקיתי אותם המנוע מניע ונשמע חלק ועוד מה אומריםלי שהחוטים של הפלגים יכול להיות שהם מזיפים או משהוא כזה כי כאשר אני מניע את האוטו הטורים עולים מעל 10 ויורדים ל 8 או 9 בתנועה עולה ויורדת יכול להיות מלחץ דלק או החוטים דפוקים ..
טוני_חאין מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 10-04-09, 23:40   #2
iz2
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 219
בפיאט פונטו ספייס חשוב שהיו פלגים מקוריים של חברת פיאט לדגם הנ"ל וגם כבלי אצתה מקוריים אותו דבר קרה לי שרכשתי את הרכב ועוד באותו שבוע המנוע רעד לי התקבע תוך כדי נסיעה וכאשר הגעתי למוסך פיאט מורשה נאמר לי שאפלגים אינם מקוריים ובעקבות זה גם זה גרם נזק לכבלי אצתה שגם אותם החליפו לי וגם על הדרך ניקו לי את האזרקה ומאז הרכב נוסע פיקס.
iz2 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-09, 23:56   #3
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
טוני, אל תניע את הרכב עד להחלפת הפלגים.
במקרים חריגים עלול להגרם נזק למחשב ניהול המנוע שעולה כמה אלפים טובים.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 02:28   #4
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
מה כל כך מסובך?,
רוצה להחליף מצתים?
רוצה ראש שקט בפעולה כל כך תורמת ופשוטה?
אתה מחובר לאינטרנט? אפילו לפיאט קלאב?

כנס לדביק של פונטו דור2, יש המון נתונים חשובים אפילו איזה מידה המגבים לשמשה הקידמית והאחורית, יותר מזה?

רוצה שיטה אחרת?
כנס לאתר של חב' דנסו או ברו או אנ.גיי.קיי או בוש להמשיך?
ותבדוק איזה דגם של מצת מאותו חברה מתאים לרכב שברשותך, פשוט, רציני, ענייני, ודופק כמו שעון.

רוצה על בטוח שבביטוח כמו דוד הכי טוב? כנס למורשה ורכוש מצתים עבור הדגם שלך.
תאמין לי מניסיון של חודש עם הפונטו שלי, בעלי החנויות שאני מבקר אצלם לא מבינים לפרטי פרטים
או לא תמיד יודעים לתת מידע מדוייק למרות שהפונטויים רכבים נפוצים, תשאל אותם מה שער הדולר
ותקבל תשובה מדוייקת על חודה של עשירית הסנט, תאמין לי, אז למה להסתבך בקטנות.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 10:38   #5
טוני_חאין
Member
 
האווטאר של טוני_חאין
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
תודה חברה על החוות דעת

אני אלך למוסך של דוד שלי הוא יבדוק היום אם החוטים של הפלגים נהרסו באבומטר משהו כזה ואת הפלגים אני כבר לא רוצה להחליף אחרי שניקיתי אותם הם בסדר גמור אבל בקשר לטורים הוא אומר לי יכול להיות מחשמל או לחץ דלק צריך להתחיל לפסול דברים נתחיל מהחשמל .
אני אעדכן אתכם במה שיקרה לעזיזה שלי
טוני_חאין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 10:40   #6
טוני_חאין
Member
 
האווטאר של טוני_חאין
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: ספייס 01
הודעות: 87
עוד שאלה

על כמה צרכים להיות הטורים כאשר מניעים את האוטו בלי נסיעה בניוטרל כאילו במצב נורמלי 9 או 10 SX 01ׁ ׂ
טוני_חאין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-09, 11:11   #7
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
בהתחלה שהמנוע עדין קר, בין 1000-1500 לערך. ככל שהמנוע מתחמם (עניין של 2-3 דקות אם מערכת קירור המנוע תקינה), הטורים יורדים ובמנוע בטמפ' עבודה (קריא, מחוג החום מציג על האמצע) הסל"ד צריך להיות על 800 בלי מזגן, 900 עם מזגן (ככה זה אצלי בELX, אני משער שאין הבדל משמעותי אם בכלל בSX)
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך) Amit-IL פונטו - טכני 36 26-04-09 18:16
סקודו. איך ניתן לדעת אם המנוע הוא V8 או V16 ? אבימ שאר הדגמים - טכני 2 18-03-09 11:47
ברקס + גז = המנוע נכבה agent54 פונטו - טכני 3 18-10-08 23:46
עדכון חשוב מאוד מאוד לאחר החלפת הפלגים בפיאט אונו 1400 70s.. פורום הגראז' 1 11-04-06 15:36
מספר על המנוע פורום הגראז' 1 07-12-05 23:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד