![]() |
|
![]() |
שיפורים וקוסמטיקה שיפורים וקוסמטיקה כלליים. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: לפלנד
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10
הודעות: 35
|
פרוייקט ביאנקי y10
שלום לכולם!
לאחר 5 שנים 3 בלוקים ואינספור ראשי מנוע הגעתי לסטאפ הבא: בלוק 1242 היישר מפונטו 75, גיר 5 הילוכים מקורי של הביאנקי (מנוע פייר 999), ראש פייר 999 קרבורטור בודד וכויל מקורי של הy10. ועכשיו לתכלס, ברשותי הראש הזרקה רב נקודתית אך התייאשתי מהמחשב והאימובלייזר המקוריים ולכן חזרתי לראש קרבורטור. השאלה היא האם כדאי לבנות על הסעפת של ההזרקה צמד ווברים גרגרניים ואולי גם לגדוש, או שיש דרך כלשהי לפתוח / לעקוף את המחשב הזרקה (אופציה זו כבר דיי נשללה, מדובר על הרבה יותר מדיי התאמות)? בכל מקרה, הכיוון הוא ווברים, שאני בספק אם מערכת ההצתה החביבה והזקנה של מנוע פייר 999 תדגדג אותם. תרגישו חופשי לתת עצות על סטאפ הגיוני מבחינה מעשית, וכן אני יודע שזה בור של כסף ושההשקעה לא תחזיר את עצמה ושאני לא שפוי. תודה רבה מראש! |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
פיאט 500 ביאנקינה 1961 - מזל טוב | רפי לין | פיאט אספנות | 3 | 27-01-11 11:03 |
פיאט 500 ביאנקינה בטלביזיה | רפי לין | פיאט אספנות | 0 | 20-10-09 09:26 |
עדיין מחפש ביאנקי אבארט ... | MGB ROADSTER | קניה | 0 | 02-01-09 11:03 |
עוד פרוייקט במוסך "קובלנץ" (ביאנקינה) | פיאט אספנות | 0 | 19-05-06 00:48 | |
פיאט 500 ביאנקינה | מועדון פיאט ישראל | 4 | 03-01-06 17:05 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד