מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום מועדון פיאט ישראל > פורום המועדון
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום המועדון כל מה שקשור במועדון ובחבריו.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני שהגשם והאובך תוקפים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

500 אבל בגדולללללל


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-04-11, 16:50   #1
Matanel
חבר מועדון
 
האווטאר של Matanel
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: אי שם פה בסביבה
הגלגלים שלי: Turbo Multiair
הודעות: 58
מועדון פיאט-נעים להכיר.

שלום לכולם, אמנם קצת באיחור אבל הנה ת'רד ההיכרות שלי עם מועדון פיאט.
עם חלקכם התראתי במפגש האחרון שהיה בנתניה.
למפגש הגעתי מצויד בפונטו איבו טורבו מולטיאייר [שהייתה אז 3 ימים על הכביש-היום כבר יותר ]. נרשמתי כחבר מן המניין במועדון פיאט וזכיתי לקבל את המרצ'נדייז הרישמיים.

פיאט לא זרה לי, הרכב הקודם שלי היה ספייס 2006 אוט' שנמכרה תוך 24 שעות מרגע הפרסום ביד 2 ומעל המחירון, מה שאיפשר את השידרוג המיוחל.

כשהחלטתי לשדרג עמדו בפני מספר אופציות, אולם לאחר בדיקה ורשמים הגעתי למסקנה שסיאט סקודה ואפילו A1 הן סוג של דרעק (אין לי כלום נגד VAG להיפך, יש למשפחה אודי בבית)
ההחלטה נפלה להמשיך עם המותג המוכר שהציג את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר בעיניי ונתן את החבילה הטובה ביותר.
בין היתר בחרתי להימנע מרכישת לאון 1.8T (שעל הנייר זולה יותר) אולם לטעמי המראה שלה מזכיר מיניוואן (ושלא נדבר על עיצוב תא הנוסעים) ואח"כ אתה מקבל את האלמנט במוסך,בביטוח ובדלק.

כרגע אני והאיבו עדיין בתקופת היכרות, מבטיח להביא רשמים לגבי יכולות דינמיות בהמשך.

אשמח לקחת חלק בפעילוית המועדון בעתיד.
כמו כן אשמח לעזור לפיתוח פורום האודיו של המועדון.

מובאות לעיונכם מספר תמונות שזאביק התותח צילם בבוקר יום המסירה.

מתנאל.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 001.jpg
צפיות: 609
גודל:  124.9 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 006.jpg
צפיות: 593
גודל:  117.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 009.jpg
צפיות: 580
גודל:  121.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 013.jpg
צפיות: 662
גודל:  116.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 022.jpg
צפיות: 666
גודל:  119.4 KB  

Matanel מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 17:27   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
מה התכוון המשורר מולטיאייר טורבו.
לדעתי זאת מערכת המכניסה יותר אויר לסעפת יניקה בלחץ.
עם טורבו היה מספק לפחות 135 כ"ס ולא 105 כ"ס אצלך תקן אותי

נערך לאחרונה על ידי yair068 : 08-04-11 ב 17:32.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 17:48   #3
Matanel
חבר מועדון
 
האווטאר של Matanel
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: אי שם פה בסביבה
הגלגלים שלי: Turbo Multiair
הודעות: 58
הנה סרטון נחמד שמדגים את הפעולה של המנוע.
http://www.youtube.com/watch?v=6y-SVMgB6AQ
מנוע המולטיאייר הרגיל ללא מגדש טורבו מספק 105 כ"ס
כאשר אל המנוע משודך גם מגדש טורבו ההספק עומד על 135 כ"ס.
Matanel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 18:09   #4
BentzZz
חבר מועדון
 
האווטאר של BentzZz
 
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
מברוק מתנאל! אל תשכח, אתה חייב לי סיבוב!
BentzZz מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 19:52   #5
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
רכב מדהים האיבו ובשידוך למנוע מוגדש אז בכלל.
ברוך הבא

תגיד זאביק לא עשה לך רעש שאתה מחנה בחנייה שלו?
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 20:27   #6
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
תתחדש
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 21:43   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
שמחנו להכיר ותתחדש!
מקווה שנמשיך להיפגש
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-04-11, 23:14   #8
Matanel
חבר מועדון
 
האווטאר של Matanel
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: אי שם פה בסביבה
הגלגלים שלי: Turbo Multiair
הודעות: 58
איש המערות (גדעון נכון?):
אתה יודע פחות או יותר מה ההבדלים המכניים בין הגירסה שלי לבין האברת'?

ממה שאני יודע +- ברקסים של ברמבו,סביר להניח שניהול מנוע שונה, כיול מתלים שונה.
הטורבו הוא אותו טורבו?

אני אישית לא חושב על לרוץ לשפר, בטח שלא עכשיו, אולם מעניין אם הידיים הבאות יוכלו לעשות ביום מן הימים פרויקט הסבה לאברת'.


הנה כמה תמונות נוספות של הבימבה שלי:
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 004.jpg
צפיות: 829
גודל:  115.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 005.jpg
צפיות: 635
גודל:  123.4 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 021.jpg
צפיות: 568
גודל:  126.3 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 015.jpg
צפיות: 514
גודל:  119.2 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  תמונה 019.jpg
צפיות: 511
גודל:  118.5 KB  

Matanel מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-04-11, 13:23   #9
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אבזור פנים שונה (דשבורד, מושבים וכו')
אבזור חיצוני שונה
גיר, ניהול מנוע, טורבו, בולמים, קפיצים, מתלים, בלמים
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 09-04-11 ב 16:20.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-06-11, 00:14   #10
vRS
צלם מערכת
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
להסב לוואנבי-אבארת' יהיה יקר יותר לביצוע וכמובן שיקח זמן רב יותר. בקיצור, למכור ולקנות אבארת' זה ה-ר-ב-ה יותר נוח, מהיר וכדאי כלכלית.

ואגב, אם אתה באמת חושב ש-MT135 היא גרוייסה מציאה - אתה טועה. בסיס זאת אותה הפונטו, עם מנוע שהולבש על טורבו, מתלים שמעט הוקשחו / הונמכו ושידכו אליה תיבת הילוכים לא פחות ממחורבנת (בדיוק אותה תיבה מקוללת של המיטו 120).
כל זה לא הופך אותה לספורטיבית של ממש, אלא לסופר מיני חזקה וחמימה יותר. סופר מיני עם מעט יותר פלפל.

וצר לי, אבל ממש ממש צר לי, סיאט לאון - עם כל שנאתי לסיאט (אחרי איביזה לימונדה...), היא פשוט אופציה טובה משמעותית מהרבה בחינות - איכות חומרים, נוחות נסיעה, שילוב מנוע / גיר (ואני לא מדבר על DSG) ואפילו בהתנהגות.
ה-XDS בהחלט מפחית תת היגוי ומורגשת עזרתו בנהיגה אגרסיבית. עוד לא נגענו בתמורה המצויינת למחיר. רק לעיצוב אני לא מתחבר - בדיוק כמוך.

אין שום הצדקה לקנות MT135. היא יקרה מידי ולא נותנת הרבה יותר בסעיף ההתנהגות. אז נכון שהמנוע לא רע (בכלל!) והאיבזור בשפע, אבל מה לגבי השאר? אין שום דבר מיוחד בשאר.
והתיבת הילוכים הזאת. אוי, היא פשוט שערורייתית מרב שהיא זוועתית. אפילו בקיה פיקנטו יש תפעול הילוכים ה-ר-ב-ה יותר מדוייק, נעים וקליל מזה. מה הם חשבו לעצמם שהם לקחו אותה מהמיטו 120 (שגם שם היא מחורבנת והורסת ה-כ-ל)... החסכון הזה לא הביא לשום דבר טוב, רק הרס חלק מאוד חשוב ומחבר בהנאה.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof.

נערך לאחרונה על ידי vRS : 08-06-11 ב 00:20.
vRS מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ובכן - נעים להכיר חברים יקרים. onlyktm גלריה 7 05-04-11 10:43
חדש פה, אשמח להכיר את כל 'הפיאטרים' :) Kazzanova אוף טופיק 16 25-04-10 21:29
מועדון אלפא מזמין חבריו לדיון עם צמרת סמל"ת. מועדון פיאט יכול להרים אירוע דומה? stio הצעות ושאלות על פעילויות המועדון 20 19-09-09 14:58
לא נעים....(קלינקר נדבק לי על הגג) פורום הגראז' 3 10-03-07 20:56
לכל חברי מועדון ומי הספיק להכיר אותי{ אני מתגייס} אוף טופיק 8 08-05-06 00:35


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:32.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד