מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פורום המועדון (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   מועדון פיאט-נעים להכיר. (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=12041)

Matanel 08-04-11 16:50

מועדון פיאט-נעים להכיר.
 
5 צירוף קובץ(ים)
שלום לכולם, אמנם קצת באיחור אבל הנה ת'רד ההיכרות שלי עם מועדון פיאט.
עם חלקכם התראתי במפגש האחרון שהיה בנתניה.
למפגש הגעתי מצויד בפונטו איבו טורבו מולטיאייר [שהייתה אז 3 ימים על הכביש-היום כבר יותר :) ]. נרשמתי כחבר מן המניין במועדון פיאט וזכיתי לקבל את המרצ'נדייז הרישמיים.

פיאט לא זרה לי, הרכב הקודם שלי היה ספייס 2006 אוט' שנמכרה תוך 24 שעות מרגע הפרסום ביד 2 ומעל המחירון, מה שאיפשר את השידרוג המיוחל.

כשהחלטתי לשדרג עמדו בפני מספר אופציות, אולם לאחר בדיקה ורשמים הגעתי למסקנה שסיאט סקודה ואפילו A1 הן סוג של דרעק (אין לי כלום נגד VAG להיפך, יש למשפחה אודי בבית)
ההחלטה נפלה להמשיך עם המותג המוכר שהציג את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר בעיניי ונתן את החבילה הטובה ביותר.
בין היתר בחרתי להימנע מרכישת לאון 1.8T (שעל הנייר זולה יותר) אולם לטעמי המראה שלה מזכיר מיניוואן (ושלא נדבר על עיצוב תא הנוסעים) ואח"כ אתה מקבל את האלמנט במוסך,בביטוח ובדלק.

כרגע אני והאיבו עדיין בתקופת היכרות, מבטיח להביא רשמים לגבי יכולות דינמיות בהמשך.

אשמח לקחת חלק בפעילוית המועדון בעתיד.
כמו כן אשמח לעזור לפיתוח פורום האודיו של המועדון.

מובאות לעיונכם מספר תמונות שזאביק התותח צילם בבוקר יום המסירה.

מתנאל.

yair068 08-04-11 17:27

מה התכוון המשורר מולטיאייר טורבו.
לדעתי זאת מערכת המכניסה יותר אויר לסעפת יניקה בלחץ.
עם טורבו היה מספק לפחות 135 כ"ס ולא 105 כ"ס אצלך תקן אותי

Matanel 08-04-11 17:48

הנה סרטון נחמד שמדגים את הפעולה של המנוע.
http://www.youtube.com/watch?v=6y-SVMgB6AQ
מנוע המולטיאייר הרגיל ללא מגדש טורבו מספק 105 כ"ס
כאשר אל המנוע משודך גם מגדש טורבו ההספק עומד על 135 כ"ס.

BentzZz 08-04-11 18:09

מברוק מתנאל! אל תשכח, אתה חייב לי סיבוב!

ליאור23 08-04-11 19:52

רכב מדהים האיבו ובשידוך למנוע מוגדש אז בכלל.
ברוך הבא :)

תגיד זאביק לא עשה לך רעש שאתה מחנה בחנייה שלו? :p

Caveman 08-04-11 20:27

תתחדש :)

ארילו 08-04-11 21:43

שמחנו להכיר ותתחדש!
מקווה שנמשיך להיפגש

Matanel 08-04-11 23:14

5 צירוף קובץ(ים)
איש המערות (גדעון נכון?):
אתה יודע פחות או יותר מה ההבדלים המכניים בין הגירסה שלי לבין האברת'?

ממה שאני יודע +- ברקסים של ברמבו,סביר להניח שניהול מנוע שונה, כיול מתלים שונה.
הטורבו הוא אותו טורבו?

אני אישית לא חושב על לרוץ לשפר, בטח שלא עכשיו, אולם מעניין אם הידיים הבאות יוכלו לעשות ביום מן הימים פרויקט הסבה לאברת'.


הנה כמה תמונות נוספות של הבימבה שלי:

Caveman 09-04-11 13:23

אבזור פנים שונה (דשבורד, מושבים וכו')
אבזור חיצוני שונה
גיר, ניהול מנוע, טורבו, בולמים, קפיצים, מתלים, בלמים

vRS 08-06-11 00:14

להסב לוואנבי-אבארת' יהיה יקר יותר לביצוע וכמובן שיקח זמן רב יותר. בקיצור, למכור ולקנות אבארת' זה ה-ר-ב-ה יותר נוח, מהיר וכדאי כלכלית.

ואגב, אם אתה באמת חושב ש-MT135 היא גרוייסה מציאה - אתה טועה. בסיס זאת אותה הפונטו, עם מנוע שהולבש על טורבו, מתלים שמעט הוקשחו / הונמכו ושידכו אליה תיבת הילוכים לא פחות ממחורבנת (בדיוק אותה תיבה מקוללת של המיטו 120).
כל זה לא הופך אותה לספורטיבית של ממש, אלא לסופר מיני חזקה וחמימה יותר. סופר מיני עם מעט יותר פלפל.

וצר לי, אבל ממש ממש צר לי, סיאט לאון - עם כל שנאתי לסיאט (אחרי איביזה לימונדה...), היא פשוט אופציה טובה משמעותית מהרבה בחינות - איכות חומרים, נוחות נסיעה, שילוב מנוע / גיר (ואני לא מדבר על DSG) ואפילו בהתנהגות.
ה-XDS בהחלט מפחית תת היגוי ומורגשת עזרתו בנהיגה אגרסיבית. עוד לא נגענו בתמורה המצויינת למחיר. רק לעיצוב אני לא מתחבר - בדיוק כמוך.

אין שום הצדקה לקנות MT135. היא יקרה מידי ולא נותנת הרבה יותר בסעיף ההתנהגות. אז נכון שהמנוע לא רע (בכלל!) והאיבזור בשפע, אבל מה לגבי השאר? אין שום דבר מיוחד בשאר.
והתיבת הילוכים הזאת. אוי, היא פשוט שערורייתית מרב שהיא זוועתית. אפילו בקיה פיקנטו יש תפעול הילוכים ה-ר-ב-ה יותר מדוייק, נעים וקליל מזה. מה הם חשבו לעצמם שהם לקחו אותה מהמיטו 120 (שגם שם היא מחורבנת והורסת ה-כ-ל)... החסכון הזה לא הביא לשום דבר טוב, רק הרס חלק מאוד חשוב ומחבר בהנאה.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:57.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©